Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:



Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!



Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel. Nog steeds veel tranen hier, moeilijk te bevatten nog dat ze nooit meer vrolijk binnen komt wandelen. Was echt mijn maatje.
O ik heb wel behoefte aan een knuffel nu.

Ben zojuist bij de tandarts geweest en heb voor het eerst in 15 jaar een gaatje.
Alle reacties Link kopieren
Poeziewoezie, wow! 1 gaatje in 15 jaar! Dat is hartstikke goed! Maarrrrr, ik kan me voorstellen dat je dan juist een knuffel nodig hebt om van de schrik te bekomen. Hier komtie:
Alle reacties Link kopieren
Vond vanmiddag op weg naar huis een ach-meid-je-komt-hier-zoveel-beter-uit-echt-waar-knuffel. Nog in de verpakking, en helemaal gaaf , en lekker zacht. Heb hem even buiten gelucht voor de zekerheid. Wie?
Alle reacties Link kopieren
Wiezewo, oe, nog in de verpakking, die zijn zeldzaam! Dank je voor de donatie!
Alle reacties Link kopieren
IK WIL EEN KNUFFEL!! Een soort regenknuffel. Heb mijn scharrel gebeld en ben enorm bibberig.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Misia, een knuffel met een high five! Goed gedaan! En het fijne aan deze knuffel met z'n grote warme armen, is dat hij je nog even vasthoudt tot je knieën uitgebibberd zijn.



Zyra, wat ontzettend erg!! Hele dikke warme knuffel!



2Ree, wat een zuurpruim is die tandenfee! Hoe is het inmiddels met je gebit?
Alle reacties Link kopieren
ja zo 1 wou ik :)- dank je pop!!

Nu heb ik net een slingerknuffel klaar . Voor wie er 1 kan gebruiken!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Ja, gevonden! Nu nog even schoonpoetsen om de knuffels weer te laten shinen!
wie mag ik een dikke knuf geven
:heart: :flirting: :heart: :flirting:
misia schreef:
29-03-2014 22:01
IK WIL EEN KNUFFEL!! Een soort regenknuffel. Heb mijn scharrel gebeld en ben enorm bibberig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb behoefte aan een knuffel. Een hele stevige. Een 'je mag er zijn' knuffel.

Een knuffel waarbij ik mag huilen
Pak aan Duizel! Een hele stevige knuffel voor jou en laat zoveel tranen als je wil op mijn katoenen shirt! :hug: :lips: :rose:
En je mag er zijn, met al je verdriet. Mocht je er behoefte aan hebben mag je me een pb sturen.
Hier ook behoefte aan een knuffel. Voel me even rot en verdrietig. Ondanks ik weet dat het goed is zo, is het niet altijd makkelijk om het dan ook los te laten.
Alle reacties Link kopieren
Buufie66 schreef:
31-08-2018 02:41
Pak aan Duizel! Een hele stevige knuffel voor jou en laat zoveel tranen als je wil op mijn katoenen shirt! :hug: :lips: :rose:
Dank je. Je shirt zal doorweekt zijn nu
Duizel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Buufie66 schreef:
31-08-2018 02:43
En je mag er zijn, met al je verdriet. Mocht je er behoefte aan hebben mag je me een pb sturen.
Super lief. Ik zou niet weten waar ik moest beginnen in een pb. Ik wil vooral de knuffel. Een stevige, die niet te snel los laat maar me er inderdaad laat zijn met mijn verdriet
Alle reacties Link kopieren
Duizel: voor jou een heel fijne knuffel!
Zo eentje met van die stevige armen, die je goed vastpakken en vasthouden. En klopjes op je schouder geven, die je vertellen dat je het waard bent, dat je het goed doet en dat je even een pas op de plaats mag maken en ruimte mag geven aan je verdriet.
Zo een die nog een poos naast je blijft zitten om af en toe nog even een arm om je heen te slaan.
Alle reacties Link kopieren
Ywtje: voor jou een duplicaat van de knuffel voor Duizel. De stevige armen om je te laten voelen dat loslaten en vastpakken bij elkaar horen. Dat loslaten is moeilijk, vandaar dat deze knuffel je stevig beet houdt.
Dank je wel pop. Doet me goed :)
Alle reacties Link kopieren
pop1980 schreef:
31-08-2018 09:04
Duizel: voor jou een heel fijne knuffel!
Zo eentje met van die stevige armen, die je goed vastpakken en vasthouden. En klopjes op je schouder geven, die je vertellen dat je het waard bent, dat je het goed doet en dat je even een pas op de plaats mag maken en ruimte mag geven aan je verdriet.
Zo een die nog een poos naast je blijft zitten om af en toe nog even een arm om je heen te slaan.
Dank je. Moet ervan huilen maar geloof dat dat erbij hoort nu
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik zie nu pas dat dit topic weer actueel is, wat leuk!
Ik doe meteen een paar donaties, pak maar wat je nodig hebt, sommige zijn wat versleten, maar dat komt doordat ze goehoed zijn!

-Een zacht knuffelkonijn, kijkt scheel en mist een oor. Maar als je die tegen je aandrukt, mèn je weet niet wat je overkomt!

-Een 2 liter fles zelfvertrouwen (kunstmatig gezoet)

-Een doos zelfherstellend servies. Dat smijt je al naar gelang de behoefte tegen de muur, en hup het springt zelf weer in 1 stuk de doos in. Werkt echt goed.

-Een rood pluchen knuffel in de vorm van een hart dat je troostende woorden toespreekt als je er in gaat zitten snotteren (reageert op vloeistof namelijk). Werkt erg goed. Ik heb hem veel gebruikt dus heb hem wel even gewassen (met Robijn zacht en fijn).

-En deze mag niet missen, heb er nog een hele stapel van:
'Wat een hufter!, je bent véél beter af zonder hem!'
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog behoefte aan één van de fijne knuffels van 2reebruineogen?

Ik heb nog een dekentje-kopje-thee-chocola-ach-het-komt-echt-goed-arm-om-je-heen over!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ze alsjeblieft allemaal?

Voel me behoorlijk ***. De laatste tijd zijn er opvallend veel mensen die de ene na de andere botte opmerking over (mijn) kinderloosheid maken. Daarnaast zit ik te wachten op verder psychologisch onderzoek. En tot slot lijkt het er sterk op dat ik nu al weer ongesteld moet worden. Ik voel me zo'n verzuurde, oude heks wat alleen maar de ganse dag onnodig zit te klagen op alles en iedereen.
In this mad house we must all survive

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven