Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
Staat deze hier al?

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moonkids: valt ruim, zoals H&M. De crawlers vond ik niet zo'n succes, de stof rekte nogal waardoor het er snel uitzag als een zak. Als je die look leuk vindt, ben je beter uit qua prijs/kwaliteit met Tragwerk.
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2014 @ 23:14:

Het begint hier op een kletsgroepje te lijken Was 't dat nog niet dan?
Ja, 50 pagina's of meer terug
Leuk! En hier dezelfde ervaring met Moonkids, ging nogal lubberen.

En wil mijn eerdere opmerking over Polarn nog corrigeren: het valt echt ruim, want zag vanavond na het badje dat de romper waar hij nu uit aan het groeien is 2-4 maanden is. Zoon is bepaald geen kleintje, dus als ie die met zes maanden nog past.. Wel jammer hoor, is mijn favoriete romper! *probeer zo zen te zijn als Teuntje over het eruit groeien*

Grappig, zocht in Google images dit plaatje, is het mijn eigen foto
quote:Lebowski schreef op 22 maart 2014 @ 23:09:

A-ha. Wat een gezonde instelling, zou ik ook moeten doen ipv obsessief te gaan zoeken op internet Als ik iets heel graag wil kan ik ook wel obsessief zoeken (maar na een jaar heb ik de paaren wel gehad)
quote:NYC schreef op 22 maart 2014 @ 23:16:

[...]

Was 't dat nog niet dan? Voor mij niet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2014 @ 23:14:

Het begint hier op een kletsgroepje te lijken Nou, in dit topic heb ik tenminste het idee dat ik niet voor spek en bonen meeschrijf
Echt lebowski, er is zo veel leuks te krijgen, wees blij dat hij eruit gegroeid is, mag je weer shoppen
quote:lemoos2 schreef op 22 maart 2014 @ 23:21:

[...]

Nou, in dit topic heb ik tenminste het idee dat ik niet voor spek en bonen meeschrijf

Dat zeker niet

Heb je dat op andere topics wel eens?
quote:Nouschi schreef op 22 maart 2014 @ 23:24:

[...]

Dat zeker niet

Heb je dat op andere topics wel eens?Wel eens? De laatste maanden continue . Of ik trek de beroepsmafklapper aan, dat geluk heb ik dan wel weer.
quote:lemoos2 schreef op 22 maart 2014 @ 23:25:

[...]

Wel eens? De laatste maanden continue . Of ik trek de beroepsmafklapper aan, dat geluk heb ik dan wel weer.

Welke? Er zijn nogal wat

Maar roep ons gewoon de volgende keer, zal ze leren!!
Ja, spammen we gewoon zo'n topic morsdood met kinderkleding...
quote:lemoos2 schreef op 22 maart 2014 @ 23:21:

[...]

Nou, in dit topic heb ik tenminste het idee dat ik niet voor spek en bonen meeschrijf

Zeker niet!

Vind dit topic trouwens de leukste van het hele viva-forum. Leuke mensen, prettige sfeer, respectvol, leuke humor, goede tips, en medeverslaafden.
Liubi : heb je nog interesse in de teva's? Zag je net in een ander topic posten, ook al wakker dus?
Heeft er iemand nog tips waar leuke broeken te koop zijn (maat 68)? Geen probleem om leuke pakjes of shirts en longsleeves te vinden, maar ik vind broeken veel moeilijker!
Wat voor broeken zoek je NYC? Spijkerbroekjes, of joggingsachtige broekjes? Ik vind Lindex, Ej Sikke Lej, en Name-It wel fijne joggingbroeken hebben. H&M en Hema was voor mijn smalle kind te breed.

Voor spijkerbroeken kocht ik veel Pointer voor mij nu twee-jarige, maar dat kwam omdat het model perfect voor hem was en de Pointer/ Jottum outlet in de stad hier zat. Die is nu weg en volgens mij zijn ze ook helemaal met Pointer gestopt. Ik vind de spijkerbroeken van Imps&Elfs ook wel ok, en van Tommy Hilfiger heb ik de mooiste broeken voor zoon gehad. Die blijven heel mooi in de was en slijten niet snel.

En babyreus draagt vandaag gewoon kleding maat 62 Hij is nog geen twee weken. Ik ga nu naar de webshop van Polarn, als dat groot valt kunnen we net doen alsof hij normale maten draagt
En dit is ook 1 van mijn favoriete topics!
2 weken en maat 62, ben benieuwd of Lebo daar tegenop kan
@NYC, zoek je echt broekjes als in spijkerbroekjes?

Ik ben sinds kort om voor leggings namelijk voor zoon, zie eerdere posts.

Zara heeft verder wel leuke broekjes die toch anders zijn

Meelezer hier.

Ik las een tijdje terug dat jullie op zoek waren naar badstofkleding. Ik heb de afgelopen week twee keer iets via deze site Mowi besteld. Is een outlet en zij hebben ook Koeka. Koeka heeft ook badstof kleding.

Ik weet even niet meer of de vraag over jongens of meisjes ging, maar koeka meisjeskleding hebben ze in ieder geval.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
En nu ik er toch ben, meteen maar een vraag aan Golfje.

Ik vind die sandalen van Dolcis heel leuk voor zoon, had vorig jaar Birkenstock's.

Zijn die op de foto Blox sandalen of Hush puppies?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:dino2011 schreef op 23 maart 2014 @ 10:50:

@NYC, zoek je echt broekjes als in spijkerbroekjes?

Ik ben sinds kort om voor leggings namelijk voor zoon, zie eerdere posts.

Zara heeft verder wel leuke broekjes die toch anders zijn

[afbeelding]

[afbeelding]Ik durfde ze niet te posten, heb je haar weer met de Zara, maar vind ze heel leuk idd.
Thanks, Gatti. Ik zal eens kijken. Zelf op zoek naar iets van badstof voor een jongetje. Producten van Koeka vind ik in elk geval heel fijn. Zoon heeft daar ook een slaapzak van badstof van gehad (te klein nu) en twee van die knuffeldoekjes.

Leuke broekjes, die van Zara! Ben op zoek naar allerlei broekjes. Liever geen spijkerbroeken aangezien ik vermoed dat zoon daar van zijn 7e tot de rest van zijn leven waarschijnlijk in wil rondlopen dus tot die tijd doe ik hem zelf liever wat anders aan, hoewel het hem trouwens af en toe ook best schattig staat! Maar veel van de joggingachtige broekjes vind ik er dan weer te pyjama-achtig uitzien, hoewel die waarschijnlijk wel heerlijk zitten. Ik ga eens kijken.

Wat het merk Lindex betreft, gaan die betalingen alleen via webshops in het buitenland of zijn er ook Nederlandse webshops die dit verzenden?
Lindex komt direct uit Zweden. Volgens mij is het de Zweedse Hema. Er zijn geen andere webshops die het verkopen. Ik vind de service prima. Je kan alleen met credit card betalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven