Mode & Beauty alle pijlers

leren legging

24-03-2014 19:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
er was volgens mij hier al een topic over ,maar kan hem niet weer vinden.

ik heb een leren legging gekocht, weet niet zo goed wat ik hier op moet doen en wat voor schoenen eronder kan.

ik wil hem graag aan als ik uitga. dus niet te basic erboven.

heeft iemand tips voor mij?
Gympen. Gewone gympen niet die met hak er in
Internagelaktisch
Heb je een goed figuur voor een leren legging, of moet het een meer verhullende outfit zijn.
Ik zou die dragen met een iets langere blouse bijvoorbeeld een witte. Een paar mooie laarzen of all stars er bij.
Ik draag m met hogere leren laarzen en een shirt aan 1 kant wat instoppen, verder lekker los model shirt en dan een getailleerd korter blazer/colbert/ vestje er overheen. Shirt/top kun je zo speciaal maken als je wilt. En wel of niet over je kont heen is afhankelijk van hoe mooi je billen er in uitkomen. Mijne is alleen aan de voorkant van leer. Maar de achterkant mag best gezien worden

Ik zou er wel iets kleurigs bij doen of je moet het niet erg vinden een beetje dominatrix/gothic stijltje te creëren natuurlijk.
Gympen??? Nee joh, korte laarsjes met enorme hoge hakken. Ik heb er ook eentje en daar draag ik jurkjes op en mijn suède laarsjes met killer heels onder.
Eens met whopper. Met korte laarsjes met hoge hakken krijg je met je legging mooie sexy lange benen.
Gekleurde gympen en een oversized shirt of blouse aan de voorkant er bij ingestopt..
Een zwart jurkje en hoge laarzen.
Hoge laarzen bij een leren legging?
Je kan bij een zwarte leren legging hetzelfde aan als bij een zwarte gewone broek.
quote:snowflakes schreef op 24 maart 2014 @ 20:46:

Hoge laarzen bij een leren legging? Eens ! Dat is echt
Jurk over een legging? Dat kan echt niet, daar hebben we een panty voor.
Zwarte, hoge schoenen onder dragen, maken je benen langer en slanker. Ik vind de lange blouses wel mooi voor er op, je hebt ze tegenwoordig overal en in alle kleuren. Ook met studs er op, maakt het wat minder basic.
Toegegeven, ik vind een leren legging niet snel mooi.

Eigenlijk alleen met killer heels (gekocht) en killer legs&ass (aangeboren)
quote:GreetBilspleet schreef op 24 maart 2014 @ 22:01:

[img]http://thestylespy.com/wp/wp-content/up ... udeTop.jpg[/img]

Juist dit is de manier.

Als top kan je er bijna elke kleur op dragen, al dan niet met een stukje in de broek/legging gepropt.

En ipv heels kan een pittig enkel laarsje met een goeie hak ook.

Ook zou je voor de sportieve look er eens een paar all stars of air max 1 onder kunnen dragen. Maar dat is een look die niet bij iedereen past.
quote:septemberbruid schreef op 24 maart 2014 @ 21:03:

Jurk over een legging? Dat kan echt niet, daar hebben we een panty voor.Nee hoor, hoeft echt niet, ik draag een korte zwarte jurk erop. Staat hartstikke leuk.
ik heb bijna mijn outfit compleet:D

leren broek met daarop een zwart wit topje en daarover een grijs jasje.

anders vind ik het helemaal zo zwart. moet alleen nog schoenen erbij hebben.

wat adviseren jullie zou grijze enkellaarsjes kunnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven