Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
quote:Nouschi schreef op 23 maart 2014 @ 12:05:

[...]

Ik durfde ze niet te posten, heb je haar weer met de Zara, maar vind ze heel leuk idd.Haha we Zara
Betreft Lindex..

Je kan ook een prepaid creditcard aanschaffen, moet je even googelen.. mocht je zelf geen creditcard oid hebben.

Wat ik wel vervelend vind is dat als het niet past of je het toch niet leuk vind het wel lastig is om te retouren, aangezien ik denk dat de retourkosten naar Zweden best duur zijn..
Oh creditcard is verder niet zo'n probleem, maar als ik de keuze heb kies ik altijd liever voor Ideal of een andere manier van betalen (tenzij het inderdaad niet anders is). Ben alleen niet zo bekend met vanuit buitenlandse webshops bestellen (behalve België), dat was meer de reden. Maar als de service verder goed is en de pakketjes aankomen zie ik ook geen bezwaar.

Dat witte pakjes met diertjes zie ik alleen niet meer.
Ik betaal juist het liefst met cc is alles netjes verzekerd enzo.

En ik vind H en M prettig ivm acceptgiro haha! Dan kan ik alvast shoppen voordat mijn salaris er is
Ben er nog steeds niet achter hoe ik hier een foto kan posten, haha wat een amateur ben ik toch.
quote:dino2011 schreef op 23 maart 2014 @ 12:38:

Betreft Lindex..

Je kan ook een prepaid creditcard aanschaffen, moet je even googelen.. mocht je zelf geen creditcard oid hebben.

Wat ik wel vervelend vind is dat als het niet past of je het toch niet leuk vind het wel lastig is om te retouren, aangezien ik denk dat de retourkosten naar Zweden best duur zijn..Ik bestel alleen maar kleding voor mijn zoons bij Lindex, voor mijzelf durf ik dat niet ivm pasvorm enzo. En ik reken erop dat 1 of 2 dingen niet leuk kunnen zijn, maar de items zijn niet zo duur dus dat vind ik niet zo'n probleem. Ik heb 1 keer iets ontvangen dat ik niet zo mooi vond als op de site, maar dat was omdat ik de omschrijving van het materiaal niet goed had gelezen.
Volgens mij moet je daar 300 posts voor hebben geplaatst (weet het exacte aantal niet?) en dan bij viva aanvragen dat je plaatjes wil kunnen plakken. Dit omdat in het verleden mensen nare of seksistische plaatjes hebben geplakt. Ze willen eerst dat je je als nette, gewone medeforummer bewijst.

Maar als je wil kun je wel het linkje plaatsen, maken wij er met het vijfde icoontje van rechts een plaatje van (het schilderij-icoontje).
@NYC; Klikkerdeklik voor het pakje met diertjes

Het is eigenlijk een pyjama
Weet iemand trouwens waarvan dat pakje in de openingspost is, die gestreepte met bruin bord?

Gaaf!

Maar gezien de datum van de post zal het wel niet meer bestaan
Die is van Littlefashionaddict. Zelfde vraag heb ik een aantal maanden ook gesteld Leuk is die he? Maar wel een duur merk.

En dank voor de link naar het pakje! Valt het merk op maat?
Haha volgens mij hebben wij wel dezelfde smaak NYC

MarksenSpencer vind ik trouwens ook wel leuk en betaalbaar..

Een impressie (ook voor de dametjes onder ons):

¤14,95

¤12,95

¤5,95

¤17,95

¤9,95 *zwembroek

¤12,95

¤8,95

Zoon zit nu in 68, maar heb een 74 gekocht.

Valt iets te groot en heb de mouwen van armen en benen 1 keer omgeslagen.

Heb voor de rest best wel een lange chubby baby met spekkies
Ja, ik heb geflockfolied en ben zo blij met het resultaat (en dochter ook )

Even kijken of ik hier een foto kan plaatsen
Wat mooi Teuntje!
Leuk!!!
Goed gelukt!
Was een 2ehands shirtje met een vlek die ik zo nog een 2e leven kon geven.

Ben er zelf super blij mee en dochter is ook happy met haar eenhoorn.
Heel mooi!!
Gaaf teuntje, ik heb ook flockfolie besteld.. Ga vanmiddag aan de slag
@Teuntje, mooi!!

Wow, just wow. Mijn vader is aangekomen en ik heb gewoon bijna een hele koffer met kinderkleding. Voor de jongens en voor onze aanstaande dochter!! En mijn moeder was zo lief om alles al te wassen.

Nu alles uitzoeken. Wat een hoop leuke spullen!!

Nu ben ik echt wel klaar. Ik heb echter 'maar' tot maat 62 dus van de zomer de grotere maten inslaan hihi. Mijn man wordt helemaal gek van al die meisjeskleding
quote:daisy1990 schreef op 20 maart 2014 @ 22:05:

Hoeveel geld geven jullie gemiddeld uit voor een nieuwe winter of zomer garderobe voor jullie kids?Tussen de 150 en 200 gok ik. Ik koop veel tweedehands kledingpakketten enin de winkels als zeeman enzo. En heeeeel veel in de sale.
Wat leuk Liubi, soort Sinterklaas! Hoe vindt jouw vader de woning/omgeving? Kids zullen wel blij zijn geweest (en jij ook).

@bengelie: wat betaal jij gemiddeld voor een pakket als ik vragen mag? Ik heb zoveel kleding, kan natuurlijk niet eeuwig quilts laten maken, haha. Maar geen idee wat 'het' goed doet en wat doorsnee prijzen zijn.

@allen: misschien een pinterest account voor de flockers?
Kon het niet laten, alvast voor de mooie dagen die er aan zitten te komen hoop ik. Alles van de zara.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2il2 ... zCmGPl5Pc8

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2uhb ... zCmaPl5Pc8

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2vrv ... zCmxvl5Pc8
quote:lemoos2 schreef op 24 maart 2014 @ 20:47:

Wat leuk Liubi, soort Sinterklaas! Hoe vindt jouw vader de woning/omgeving? Kids zullen wel blij zijn geweest (en jij ook).

@bengelie: wat betaal jij gemiddeld voor een pakket als ik vragen mag? Ik heb zoveel kleding, kan natuurlijk niet eeuwig quilts laten maken, haha. Maar geen idee wat 'het' goed doet en wat doorsnee prijzen zijn.

@allen: misschien een pinterest account voor de flockers?

Ik ben gewoon steeds een lucky bastard hoor. Ik heb al een paar keer bijna een hele garderobe voor 20 tot 30 euro gekocht. Oh en ik ben niet extreem kritisch. Ik heb momenteel minder te besteden (en wil geen 50 euro uitgeven aan iets waar hij zo weer uit is) dus hij draagt ook wel dingen die ik mwah vind. Niet lelijk niet mooi maar prima.

Kijk anders even rond op mp. Biedingen daar kunnen het ook goed doen en er is een fbpagina met tweedehands kinderkleding waar ik goed scoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven