Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ha, 2reebruineogen, ik kan ook wel een knuffel gebruiken. Gewoon een 'alles komt goed en ik doe het goed' knuffel. Met een extra wrijf over mijn bol. Heb je die toevallig nog op voorraad?
Pop, mag ik die tandenfee ook? Ik heb een kies waar een stukje af is, en zie nogal op tegen de tandarts . En het scheelt ¤85.- Of is dat te berekenend van mij en mag je dat niet aan zo'n fee vragen?
Lionlilly: Tuurlijk heb ik die voor jou! Komt ie: alles komt goed, echt waar. En je doet het niet alleen goed, je doet het hartstikke goed! Maak je niet te veel zorgen, het komt echt goed. Wrijf over je bol er bij.
Mensen, ik heb hier dus nog steeds die 'wat een hufter!, je bent veel beter af zonder hem!' knuffels liggen hè? Ik kan me niet voorstellen dat daar geen behoefte aan is. Pak maar, als je er een nodig hebt.
Ik kan trouwens ook wel een 'het komt goed, 1 ding tegelijk' knuffel gebruiken. Ik moet weer aan het werk van mezelf.
Nou, toevallig had ik die nog liggen!! Wel een beetje verfrommeld, maar hij doet het nog, hij is zelfs wat zachter

Het komt echt goed, gewoon stapje voor stapje, 1 ding tegelijk! Ga het gewoon proberen, eerst lekker kijken, lezen en koffie en dan stapje voor stapje. Succes, je kunt het!
Dank je wel Lionlily. Ik heb vanmorgen gepland om werk voor te bereiden, en had liever wat anders gedaan. Vandaar mijn tegenzin. Dank zij jouw knuffel kan ik niet wachten om verder te gaan!

terug.
O! Ik vind hier nog een ping-pong-knuffel en die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden! hte principe: je pakt hem als je hem nodig hebt, je pingpongt hem in een zwiep door naar iemand anders die hem ook nodig heeft en zo voort. Hij wordt steeds kleiner, tot dat hij helemaal op is. ZAl kijken of ik er meer van heb, want ze zijn echt goed!
Bij die ping-pong knuffel vergat ik te vermelden dat je je aan moet melden, anders krijg je hem nooit. Dat kan dus hier.
quote:pop1980 schreef op 25 mei 2013 @ 11:01:

EV, ik heb een knuffelpakket voor je geknutseld (het duurde even, mijn excuses.) met daarin:

Een warme knuffeldeken, waar je onder kunt kruipen en waar je je even kan afsluiten voor al het verdriet.

Een regenboogknuffel met een gouden randje, voor goede moed.

Een paar flesjes met kracht (goudkleurig drankje)

Een paar flesjes met geluk (dat zijn die zilveren)

Voor 's nachts een knuffel met een lampje, en rustgevende slaapliedjes.

En een heleboel schouderklopjes en omhelzingen, die je vertellen dat je het kán, en dat je het goed doet.

Wat leuk dat dit topic weer geupt is.

Ik kwam nog een hele lieve knuffel aan mij tegen. Geweldig!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ja, dat is inderdaad een lieve, Elmervrouw!

Wil iemand aub die pingpongknuffel pakken? Ik heb hem per ongeluk opengemaakt en hij pingpongt door het hele huis. Hij is prachtig, maar ik word er knettergek van.
Ja, die pingpongknuffel heb ik gevangen! Ik knuffel er nog even mee door, kan hem zelf wel even gebruiken.

Mooie kleurtjes geeft hij trouwens af.

Elmervrouw: zoen voor jou! Dat je nog maar mag genieten van dat fijne pakket!
Gotzijdank, dank je Pop! Nu hij eenmaal is begonnen is, kun je hem doorzwiepen zodra je er van af wilt hè?
Ik laat m nog even rond pingpongen, maar denk dat ik m vannacht opsluit in de keuken.

Knuffel ik er morgenochtend nog even mee, zet ik koffie voor hem, en dan kan hij er weer flink tegenaan.

Voor een ieder die wil: een warme, zachte, fluisterende, wolk-achtige wollen welterustenknuffel. Lekker slapen!

En 2Ree, ik heb de tandenfee even gebeld, ze komt vannacht langs hoor! Sterkte met de kies, kiespijn is echt naar. Voordeel van de tandarts: na de verdoving voel je niks meer :-)
Hoorde iets, en ja, weldra tegen de keukendeur van pop . Hij zat gelijk stil naast de broodrooster toen ik de deur op een kier deed en om het hoekje keek. Grote groene ogen keken me wat vragend maar nieuwsgierig aan, voor ie me om de hals vloog.

Kan je goed gebruiken, fluisterde ik, en hij vleide zich in mijn hals. En zo kon ik ook weer beter slapen.....
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Ik heb een trap onder m'n reet nodig.

Mag dat ook? Zelfde effect als een knuffel.
quote:funky2901 schreef op 25 maart 2014 @ 01:24:

Ik heb een trap onder m'n reet nodig.

Mag dat ook? Zelfde effect als een knuffel.Hierbij: een-stevige-doch-dringende-knuffel-om-al-je-problemen-mee-weg-te-knuffelen-een-schop-doen-we-niet-aan
Pop,die tandenfee is langs geweest. Maar ze liet een brief achter met een afspraak voor de tandarts want dat zij daar niet voor is en stel je voor dat iedereen dat zou doen en dat ze dus geen tandarts is en wat ik wel niet dacht .

Ok, back to business: ik heb van de buurvrouw (trouwe donateur) een plastic tas vol met diverse knuffels gekregen. Ik doe even een greep en heb hier bv een 'volgende-keer-beter' knuffel, die komt met begrijpende knikjes en kopjes thee.

Ik heb ook een fraaie massageknuffel, die is lila en ueberzacht. Erg geschikt voor iemand met chronische pijn die het even niet meer ziet zitten.

O, ik zie ook weer haar befaamde 'doorzettertjes'!

Neem maar wat je nodig hebt.
Ik heb een hele dikke knuffel nodig!!! Vanochtend mijn allerliefste poezenbeest doodgereden (en ja, door mijzelf, had niet door dat ze onder mijn auto zat toen ik wegreed ). Ben kapot van verdriet
Ach lieverd toch! Een hele hele heeeele dikke voor jou..

Kan me voorstellen dat je er kapot van bent.. Bah!
Nou ja.. dat dus..
Dank je! Kon ik de tijd maar terugdraaien
Snap ik helemaal! M'n maag draait zich om bij de gedachte.. Wat zal jij je rot voelen, hoe ongelukkig is dit zeg?!

Nou ja.. dat dus..
Zyra, ach gos, wat een verdriet. Jij hebt zeker een knuffel nodig! Hier ook 1 van mij:
zyra wat vreselijk!!! Echt zo rot!!

DIKKE KNUFFEL!!!
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Oh, Zyra, wat erg! Van mij ook een knuffel. Verschrikkelijk gevoel zal dat zijn. Ik leef erg met je mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven