Wie wil een knuffel?
woensdag 8 juni 2011 om 00:27
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:
Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!
Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).
Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!
Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).
Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
maandag 24 maart 2014 om 11:24
maandag 24 maart 2014 om 11:28
O! Ik vind hier nog een ping-pong-knuffel en die wil ik jullie natuurlijk niet onthouden! hte principe: je pakt hem als je hem nodig hebt, je pingpongt hem in een zwiep door naar iemand anders die hem ook nodig heeft en zo voort. Hij wordt steeds kleiner, tot dat hij helemaal op is. ZAl kijken of ik er meer van heb, want ze zijn echt goed!
maandag 24 maart 2014 om 19:13
quote:pop1980 schreef op 25 mei 2013 @ 11:01:
EV, ik heb een knuffelpakket voor je geknutseld (het duurde even, mijn excuses.) met daarin:
Een warme knuffeldeken, waar je onder kunt kruipen en waar je je even kan afsluiten voor al het verdriet.
Een regenboogknuffel met een gouden randje, voor goede moed.
Een paar flesjes met kracht (goudkleurig drankje)
Een paar flesjes met geluk (dat zijn die zilveren)
Voor 's nachts een knuffel met een lampje, en rustgevende slaapliedjes.
En een heleboel schouderklopjes en omhelzingen, die je vertellen dat je het kán, en dat je het goed doet.
Wat leuk dat dit topic weer geupt is.
Ik kwam nog een hele lieve knuffel aan mij tegen. Geweldig!!
EV, ik heb een knuffelpakket voor je geknutseld (het duurde even, mijn excuses.) met daarin:
Een warme knuffeldeken, waar je onder kunt kruipen en waar je je even kan afsluiten voor al het verdriet.
Een regenboogknuffel met een gouden randje, voor goede moed.
Een paar flesjes met kracht (goudkleurig drankje)
Een paar flesjes met geluk (dat zijn die zilveren)
Voor 's nachts een knuffel met een lampje, en rustgevende slaapliedjes.
En een heleboel schouderklopjes en omhelzingen, die je vertellen dat je het kán, en dat je het goed doet.
Wat leuk dat dit topic weer geupt is.
Ik kwam nog een hele lieve knuffel aan mij tegen. Geweldig!!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 24 maart 2014 om 22:48
Ik laat m nog even rond pingpongen, maar denk dat ik m vannacht opsluit in de keuken.
Knuffel ik er morgenochtend nog even mee, zet ik koffie voor hem, en dan kan hij er weer flink tegenaan.
Voor een ieder die wil: een warme, zachte, fluisterende, wolk-achtige wollen welterustenknuffel. Lekker slapen!
En 2Ree, ik heb de tandenfee even gebeld, ze komt vannacht langs hoor! Sterkte met de kies, kiespijn is echt naar. Voordeel van de tandarts: na de verdoving voel je niks meer
Knuffel ik er morgenochtend nog even mee, zet ik koffie voor hem, en dan kan hij er weer flink tegenaan.
Voor een ieder die wil: een warme, zachte, fluisterende, wolk-achtige wollen welterustenknuffel. Lekker slapen!
En 2Ree, ik heb de tandenfee even gebeld, ze komt vannacht langs hoor! Sterkte met de kies, kiespijn is echt naar. Voordeel van de tandarts: na de verdoving voel je niks meer

dinsdag 25 maart 2014 om 01:15
Hoorde iets, en ja, weldra tegen de keukendeur van pop . Hij zat gelijk stil naast de broodrooster toen ik de deur op een kier deed en om het hoekje keek. Grote groene ogen keken me wat vragend maar nieuwsgierig aan, voor ie me om de hals vloog.
Kan je goed gebruiken, fluisterde ik, en hij vleide zich in mijn hals. En zo kon ik ook weer beter slapen.....
Kan je goed gebruiken, fluisterde ik, en hij vleide zich in mijn hals. En zo kon ik ook weer beter slapen.....
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
dinsdag 25 maart 2014 om 09:13
dinsdag 25 maart 2014 om 11:02
Pop,die tandenfee is langs geweest. Maar ze liet een brief achter met een afspraak voor de tandarts want dat zij daar niet voor is en stel je voor dat iedereen dat zou doen en dat ze dus geen tandarts is en wat ik wel niet dacht .
Ok, back to business: ik heb van de buurvrouw (trouwe donateur) een plastic tas vol met diverse knuffels gekregen. Ik doe even een greep en heb hier bv een 'volgende-keer-beter' knuffel, die komt met begrijpende knikjes en kopjes thee.
Ik heb ook een fraaie massageknuffel, die is lila en ueberzacht. Erg geschikt voor iemand met chronische pijn die het even niet meer ziet zitten.
O, ik zie ook weer haar befaamde 'doorzettertjes'!
Neem maar wat je nodig hebt.
Ok, back to business: ik heb van de buurvrouw (trouwe donateur) een plastic tas vol met diverse knuffels gekregen. Ik doe even een greep en heb hier bv een 'volgende-keer-beter' knuffel, die komt met begrijpende knikjes en kopjes thee.
Ik heb ook een fraaie massageknuffel, die is lila en ueberzacht. Erg geschikt voor iemand met chronische pijn die het even niet meer ziet zitten.
O, ik zie ook weer haar befaamde 'doorzettertjes'!
Neem maar wat je nodig hebt.