Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
woensdag 26 maart 2014 om 11:22
Whahahaha, lees dit net:
Geheim agenten Obama op non-actief na wilde stapavond
Er is ophef over drie geheim agenten die de Amerikaanse president Obama hadden moeten beschermen. Zij waren zaterdagavond wezen stappen in Amsterdam en dat liep een beetje uit de hand. Eén van de leden van de Secret Service werd zondagochtend dronken en bewusteloos gevonden op de gang van een hotel. En daarmee overtreedt hij de regels en dat zal zware gevolgen voor hem hebben.
(NOS)
Tsja, stappen in NL is niet voor watjes !
Geheim agenten Obama op non-actief na wilde stapavond
Er is ophef over drie geheim agenten die de Amerikaanse president Obama hadden moeten beschermen. Zij waren zaterdagavond wezen stappen in Amsterdam en dat liep een beetje uit de hand. Eén van de leden van de Secret Service werd zondagochtend dronken en bewusteloos gevonden op de gang van een hotel. En daarmee overtreedt hij de regels en dat zal zware gevolgen voor hem hebben.
(NOS)
Tsja, stappen in NL is niet voor watjes !
woensdag 26 maart 2014 om 22:39
donderdag 27 maart 2014 om 07:56
Lady en zij...... hoop doet leven, keep dreaming en thermometer is misschien juiste beginnetje...
Maar ik hoor net dat ook partner nog steeds geil is wakker geworden bij het idee dat er zoveel handen lekkere dingen met haar lijf deden....
Je zal toch jaloerse kerel zijn, dan vergeet je wel te genieten....
Echte aanrader hoor...... Trouwens zelf kwam ik ook niets te kort
Maar ik hoor net dat ook partner nog steeds geil is wakker geworden bij het idee dat er zoveel handen lekkere dingen met haar lijf deden....
Je zal toch jaloerse kerel zijn, dan vergeet je wel te genieten....
Echte aanrader hoor...... Trouwens zelf kwam ik ook niets te kort
Delen doe je samen
donderdag 27 maart 2014 om 10:52
Mooi Maybibi! Zo hoort het te zijn, heerlijk!!
38,5! Blij dat ik ein-de-lijk onder die 39 zit, maar voel me nog zeker niet beter. Maar er zit nu vooruitgang in
Is het dan raar dat ik gewoon m'n avondje sex zaterdag mss wel door zie gaan? Of is het teveel wishfull thinking??? Uiteraard wel als ik koortsvrij ben, ik wil niemand aansteken!!
38,5! Blij dat ik ein-de-lijk onder die 39 zit, maar voel me nog zeker niet beter. Maar er zit nu vooruitgang in
Is het dan raar dat ik gewoon m'n avondje sex zaterdag mss wel door zie gaan? Of is het teveel wishfull thinking??? Uiteraard wel als ik koortsvrij ben, ik wil niemand aansteken!!
donderdag 27 maart 2014 om 14:33
quote:zijenhij schreef op 27 maart 2014 @ 10:52:
Is het dan raar dat ik gewoon m'n avondje sex zaterdag mss wel door zie gaan? Of is het teveel wishfull thinking??? Uiteraard wel als ik koortsvrij ben, ik wil niemand aansteken!!Hahaah ik weet niet of zijn koortsthermometer daar gevoelig voor is
Is het dan raar dat ik gewoon m'n avondje sex zaterdag mss wel door zie gaan? Of is het teveel wishfull thinking??? Uiteraard wel als ik koortsvrij ben, ik wil niemand aansteken!!Hahaah ik weet niet of zijn koortsthermometer daar gevoelig voor is
Delen doe je samen
donderdag 27 maart 2014 om 19:03
Zo eindelijk weer ff tijd tussen de bedrijven door. Hoe is het hier met iedereen? Hier erg opgegeild. Maar ik kreeg een hint dat er nog meer mensen geil zijn hier thuis... Hihi dat wordt pret vanavond.
Daarnaast is mijn flirt ook goed bezig. Ze heeft het een beetje als haar persoonlijke missie gezien om mij van die zelf onthouding af te krijgen.. Krijg steeds leukere berichtjes.
Daarnaast is mijn flirt ook goed bezig. Ze heeft het een beetje als haar persoonlijke missie gezien om mij van die zelf onthouding af te krijgen.. Krijg steeds leukere berichtjes.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.