Man stelt vraag

27-03-2014 20:50 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva dames.

Ik heb een penis van normaal/gemiddelde lengte en dikte, en hier ben ik ook gewoon tevreden mee. Geen onzekerheid of iets dergelijks.

Ik heb begrepen dat er dames zijn die het meeste plezier ervaren met een wat langere/dikkere, of een combinatie van beide, penis.

Nu wil ik, zeker in een relatie, dat mijn partner optimaal geniet van de seks. En als ik hier mijn ego voor opzij moet zetten doe ik dat graag.

Mijn vraag is, hoe staan jullie tegenover speeltjes die de penis verlengen of dikker maken?

En eventueel andere speeltjes?

En hoe kan ik dit eventueel tegen een partner zeggen zonder dat het vreemd of onzeker klinkt. Ik weet dat vrouwen hier over het algemeen niet over durven te beginnen.

Alvast bedankt
Niet doen. Ik zou je niet serieus nemen.

Afvallen helpt wel. Zit de boel niet verstopt onder een laag vet. Scheelt zo 2 centimeter. En het lijkt beter.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
als ze hem te klein vindt en ze wil dat je daar iets aan doet, zegt ze het zelf wel hoor

of is het meer jouw eigen wens?
Een penispomp?

Wat een opdroger
quote:diana_banana schreef op 27 maart 2014 @ 20:55:

Een penispomp?

Wat een opdroger

maar je hebt wel gelijk
Vrouw geeft antwoord: ik zou ontzettend afknappen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb je überhaupt al een partner, dat kan ik niet echt uit je verhaal opmaken namelijk?

En of je nou wel of geen partner hebt, ik vind dat ze jou gewoon moet nemen zoals je bent (en andersom net zo natuurlijk), en zou dan dus ook niet beginnen over speeltjes oid om hem langer/dikker te maken ofzo.
quote:himalaya schreef op 27 maart 2014 @ 20:57:

Vrouw geeft antwoord: ik zou ontzettend afknappen.en ik ook.
Ik zou er als man niet aan beginnen want die speeltjes zijn allemaal oplichterij. Het werkt niet. Je moet het doen met het gereedschap wat je hebt.

Verder is afvallen een goede tip, want goed gereedschap heeft helemaal geen afdak nodig al beweren sommige mannen van wel en je penis lijkt langer zonder afdak.

Nog een tip, als je maar gemiddeld bent, zorg dan dat de rest bovengemiddeld is. En dat kun je wel leren. Goed voorspel en lang uithoudingsvermogen.
Als ze gaapt tijdens de sex, trek dan je conclusies
Wat is er mis met gemiddeld? Niet iedere vrouw houdt van dik en groot omdat iedere vrouw daarin ook anders is qua wat past.

Als ik een vent zou hebben die middelen zou gebruiken ter vergroting zou ik direct erop afknappen. Iemand die zo onzeker is daarover en daar mee op die manier aan de slag gaat, daar zou ik maar weinig mee kunnen.

* wat dit zegt over borstvergroting, ga ik nu even over nadenken...*
Ik vind een gemuddeld piemel ideaal. Een man met penisvergroter een regelrechte afknapper.

Niet zomaar een afknapper, maar écht ik zou het zo ontzettend sneu vinden. Niet doen dus.
Tsja .... ik zou hier zo 123(456) geen antwoord op (durven) geven ...
Het formaat van je penis doet er niet zoveel toe, het gaat om de combi man-vrouw. De ene vrouw is nauwer dan de ander.

Je zegt dat je gemiddeld bent en dat is dus gewoon prima. Maak je geen zorgen
Hoe diep is de gemiddelde vagina?

De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep. Als een vrouw opgewonden is, wordt de vagina groter. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden. Dit komt overeen met de gemiddelde grote van de penis. Daarom zal een penis zelden te kort zijn. De breedte van een vagina is daarentegen rekbaar zodat ze zich altijd aan de vorm van de penis zal aanpassen.

Bron: http://mens-en-gezondheid ... ke-weetjes-de-vagina.html

Dat dus
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Ik vind het eerlijk gezegd wel geil, niet voor elke x maar zo af en toe. Juist wel kinky! Ik zou het niet durven vragen aan mijn vriend, denk dat ie het niet leuk zou vinden.
what doesnt kill you, only makes you stronger
Mn ex had m laten verdikken bij de plastisch chirurg. Ze hadden er iets ingespoten aan de zijkant. ¤2500 lichter en ik kan nu heel eerlijk zeggen; het leek wel een platgeslagen frikandel.

Ben zo blij dat mn huidige vriend gewoon normaal is.
K vind langer en dikker echt wel geiler. Had t niet erg gevonden als mn vriend een grotere had gehad (nou zit hij ook wel aan de kleine kant iets onder gemiddeld) Maarja dat heb je of je hebt t niet. Verder is het gewoon een voorkeur maar zeker geen vereiste voor lekkere seks!
quote:sarosie schreef op 27 maart 2014 @ 22:12:

Hoe diep is de gemiddelde vagina?

De gemiddelde vagina is 8 centimeter diep. Als een vrouw opgewonden is, wordt de vagina groter. Verder dan 12 centimeter gaat het zelden. Dit komt overeen met de gemiddelde grote van de penis. Daarom zal een penis zelden te kort zijn. De breedte van een vagina is daarentegen rekbaar zodat ze zich altijd aan de vorm van de penis zal aanpassen.

Bron: http://mens-en-gezondheid ... ke-weetjes-de-vagina.html

Dat dusLeuk met je motto eronder in deze context van je posting.. ha,ha!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:man123456 schreef op 27 maart 2014 @ 20:50:

Ik weet dat vrouwen hier over het algemeen niet over durven te beginnen.

Oh?
Ik zou geen man moeten die zo over zijn pik zit te zeuren.....
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:jessicaaa schreef op donderdag 27 maart 2014 22:17 Mn ex had m laten verdikken bij de plastisch chirurg. Ze hadden er iets ingespoten aan de zijkant. ¤2500 lichter en ik kan nu heel eerlijk zeggen; het leek wel een platgeslagen frikandel.

Ben zo blij dat mn huidige vriend gewoon normaal is. Wat een omschrijving haha. Werkte ie wel naar behoren?
Platgeslagen frikadel! Whahaha.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
De penis wordt zwaar overrated.

Meer heb je aan een leuke vent.
Bedankt voor de reacties dames

Het heeft niets met onzekerheid te maken, maar als je een partner met iets simpels meer kunt laten genieten zie ik het probleem niet zo.

Maar dat denk ik dan met mijn simpele mannen brein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven