Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
quote:Very__Cherry schreef op 26 maart 2014 @ 22:20:

[...]

Maar dit weet je toch niet, of iets zuiver (wat best n groot woord is) is? Althans niet door twee keer met n vreemde af te spreken en voor de rest op je telefoon te typen

Als iets zo opgehemeld wordt zorgt dat ook weer sneller voor teleurstellingen.

En eh Grump..... sámenwonen?? Met je Tinderdate, bedoel je? Moet je de trein halen?

Nee hoor ik hoef geen trein te halen. Maar mijn huis is zo goed als verkocht (daar hangt het dus nog even vanaf) en particulier huren schreeuwend duur (woningbouw gaat nog paar jaartjes duren want pas net ingeschreven). Dus ik kan drie dingen doen: Elke maand geld over de balk smijten voor een particuliere huurwoning waar ik zelden ben. Een appartement kopen waar ik zelden of nooit ben of mijn hart volgen en met open armen worden ontvangen door de liefste man op de aardkloot met in mijn achterhoofd mocht het toch geen rozengeur en maneschijn blijken te zijn maar een wolf in schaapskleren dan kunnen optie 1 en 2 altijd nog....

Sinds oud & nieuw zijn we elke dag samen geweest. Hij is aan alle kanten goed gekeurd (zelfs door Turquasi ) Maar meest belangrijke: het voelt voor MIJ goed. Zoals iets nog nooit eerder goed heeft gevoeld. En dat gevoel is meer dan geheel wederzijds. Dus tja. Hoeft geen cadeauverpakking meer omheen ik neem hem zo wel mee
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal Kannibaal.

Grump, gelijk heb je. Je hebt echt niets te verliezen.
Nou ja niks te verliezen... mijn hart... vertrouwen in de mannelijke helft van de mensheid.... maar ja welke garanties heb je in het leven? Lees hier verhalen van mensen die al 20 jaar bij elkaar zijn elkaar denken te kennen en daar gebeurt vanalles. Ik denk dat je de garantie nooit hebt. Dus sprong in het diepe dan maar!
Dat bedoel ik: in die zin niets te verliezen.

Garanties heb je toch nooit.
Ik zou er nog achter staan als Grumpycat zijn naam op d'r voorhoofd zou willen tatoeeren, sterker nog, ik zou het voor haar doen.

Tuurlijk gaan ze samenwonen, it's a home run.

Grump doet niet aan treinen halen, wel aan perrons vervuilen maar VC weet zelf ook wel wat van zeiken....

Driewerf hoera voor Philein die het heft in eigen handen heeft genomen. Helaas niet met Disney afloop maar die komt nog wel, misschien met een andere Tinderaar alleen.

Hoe is het met meneer R?

Ik ga eens naar die FB pagina kijken van Nourish....
Lorem Ipsum
Ja, R, heb je nog wat gehoord van die mailmevrouw?

En Turq, krijg jij je dates een beetje geregeld?

Hier rustig, heel rustig. Tinderman is exit. Maar de lente is nog steeds in volle opkomst.
quote:turquasi schreef op 27 maart 2014 @ 22:17:

Grump doet niet aan treinen halen, wel aan perrons vervuilen maar VC weet zelf ook wel wat van zeiken.....

Niet zo flauw Turq. Of het niet een beetje snel is om te gaan samenwonen is een doodnormale vraag, niks zeikerigs aan.

Die achtergronden over dat huis etc mochten dan bij jou allang bekend zijn, bij mij waren ze dat nog niet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
OMG, dit is hilarisch

Wat pas erg is eigenlijk, ik vind zijn humor echt het einde.

Gelukkig kunnen de meiden er ook wat van....

Overigens, aangetroffen als onderschrift van tinderdude Paul met zonnebril uiteraard;

'Tindervrouwen be like; we springen op de foto, zijn naar een colorrun geweest, zitten op de trap in Rio en onze motto's zijn 'Live, life + work hard, play hard'. Ik vergeet gewoon die tijgers te benoemen. Inmiddels weet iedereen dat die beesten gedrogeerd zijn maar toch trots die foto's plaatsen he :P

Update; mijn verkoudheid gaat al wat beter en ik heb twee hele grappige dates gehad, beide geen relatiemateriaal en waarschijnlijk ook niet bijster bruikbaar voor andere doeleinden. Maar het was weer gezellig! The challenge continues.....
Lorem Ipsum
quote:kannibaal schreef op 27 maart 2014 @ 09:18:

Wauw, ik kwam op viva over een vraag die ik had over de zonnebank.

Ik weet nu dat als je met huidtype 2 in de zon loopt of naar de zonnebank kijkt, je konthaarkankerkrijgt.
@Cherry ik snap dat het snel is vandaar mijn extra uitleg over het huis enzo. Maar dat neemt niet weg dat de voornaamste reden is dat ik deze man totaal geweldig vind. Anders zou ik hier nooit voor kiezen.

lig trouwens helemaal in een scheur hier om die tatoeage opmerking van Turq. En ff hardop voorgelezen. Hij kan nu de ophemeling niet meer aan. Meltdown. Dus doet ie de Al Bundy kruis krab als tegengewicht.
quote:grumpycat1983 schreef op 27 maart 2014 @ 23:13:

@Cherry ik snap dat het snel is vandaar mijn extra uitleg over het huis enzo.

De een is wat meer gehecht aan haar vrijheid en onafhankelijkheid dan de ander, vandaar mijn oprechte vraag. Sowieso gaat niemand gaat een relatie aan zonder de ander helemaal geweldig te vinden, althans, daar ga ik van uit. Samenwonen is voor mij echter een heel ander hoofdstuk en ben gewoon benieuwd wat iemand beweegt die dat halsoverkop doet.

Dan maar een zeikerd
Oh die onafhankelijkheid zit voor mij in hoe vrij ik me kan bewegen. Zolang ik financieel onafhankelijk ben en een vriend heb waar ik tegen kan zeggen "vanavond ben ik er niet dus ritsel wat voor jezelf met eten" als ik wat ga doen met een vriendin, voel ik me niet afhankelijk van hem. Maar hij is sowieso heel erg laid back. Als ik morgen bedenk om de muur in een andere kleur te verven vind ie dat prima. Turquasi zegt het niet alleen omdat ze de huizen situatie kent maar ook om hoe hij is en uiteraard om zijn skills in de keuken Hij en ik het klopt gewoon!
Volgens mij schiet je nu onterecht in de verdediging en uitleg,. Grump. Je bent volwassen, de meesten hier trouwens, dus doe vooral wat goed voelt voor jou. Gelukkig is niemand hetzelfde, het valt daarom ook zo lastig te vergelijken met hoe anderen het zouden doen of hebben gedaan. Who cares?

Ik vind het heel erg leuk voor je, je geluk spat van het scherm af. Geniet lekker van dat gevoel. Mocht het ooit misgaan, of wat dan ook, dan heb je dit gevoel in elk geval ervaren. Je bent zelfstandig, onafhankelijk zoals je zelf zegt, dus vooralsnog zie ik nog steeds niet wat je te verliezen zou hebben.
quote:Philein schreef op 28 maart 2014 @ 08:36:

Volgens mij schiet je nu onterecht in de verdediging en uitleg,. Grump. Je bent volwassen, de meesten hier trouwens, dus doe vooral wat goed voelt voor jou. Gelukkig is niemand hetzelfde, het valt daarom ook zo lastig te vergelijken met hoe anderen het zouden doen of hebben gedaan. Who cares?

Met uitleg is niks mis, dit hele topic staat vol met uitleg hoe mensen dingen voelen, beleven, willen, doen, verwachten.

Begrepen Grump, al zou ik het inderdaad anders doen. Ik wens je veel geluk met je laid back lover. Ik heb ook een kok, zou nooit meer anders willen
quote:turquasi schreef op 27 maart 2014 @ 22:48:

OMG, dit is hilarischJa he Ik heb gewoon hardop zitten lachen, de hond kwam naar me toe gelopen alsof hij mee wilde lezen
[quote]Very__Cherry schreef op 28 maart 2014 @ 09:54:

[...]

Met uitleg is niks mis, dit hele topic staat vol met uitleg hoe mensen dingen voelen, beleven, willen, doen, verwachten.

Begrepen Grump, al zou ik het inderdaad anders doen. Ik wens je veel geluk met je laid back lover. Ik heb ook een kok, zou nooit meer anders willen ;-)[/quote

Er is niets mis mee, alhoewel haar standpunt wel al duidelijk was volgens mij.

Jij een kokende man ja? Heerlijk lijkt me dat! Ik bak er zelf namelijk niks van, haha.
R doet rustig aan, afgelopen dagen mijn focus op wat anders gelegd en dat voelde goed! Oh gosh, dat er hier vrouwen zitten die slechter koken dan ik, bummer! Moet ik jullie nou echt alles leren?
The ironman!
Oh ik zou het normaalgesproken ook anders hebben gedaan. Toen mijn huwelijk stukliep kon ik niet wachten om zelf iets te kopen en zag ik hooguit een LAT relatie als iets. Geen gedoe voorlopig. Maar toen kon ik nog niet vermoeden dat ik nu de dikste verkering ever zou hebben. Echt raar joh om na jarenlang moeilijk doen om niks in een relatie die superveel energie en aanpassingsvermogen vergde en achteraf vanaf dag 1 een machtsstrijd was, terecht te komen bij iemand die jou gewoon snapt en respecteert en neemt zoals je bent. Driewerf hoera voor mijn eindbaas !
quote:Philein schreef op 28 maart 2014 @ 10:13:

[quote]

Er is niets mis mee, alhoewel haar standpunt wel al duidelijk was volgens mij. Okee Phil nog 1 keer dan; ik vind het altijd interessant om de drijfveer achter een standpunt te kunnen zien. Dat kunnen jij en Turq overdreven vinden, I don't care, mijn vraag was aan Grump gericht, en Grump heeft haar beleving achter haar beslissing mooi weergegeven.

Tof voor je Grumpy, ik zou zeggen, whatever rocks your boat, en let it rock dan
Rustig maar VC, ik val je niet aan. Ik schrijf alleen hoe het op mij overkomt. Alsof ze zich moet verantwoorden naar jou. Je hebt namelijk al wel vier keer naar haar beweegredenen gevraagd en dat kwam op mij wat pushy over. Eén keer leek me genoeg, maar blijkbaar was het antwoord nog niet helemaal helder. Dat kan.

Ik zal me er nu niet meer mee bemoeien
Eindelijk 2 tindermatchen!

Maar nu, openingsberichtje. Wat erin te zetten?

Je weet bijzonder weinig over dat persoon. En 'hoe was je dag' schijnt de meest verschrikkelijke afknapper allertijde te zijn.

Ben het draad even volledig kwijt met openingszinnen.

Welke soort zinnen zitten bij jullie in de green-zone?

En wat is de overall sfeer van Tinder? Is het meer 'ik wil een vaste relatie' of zitten er ook wel mensen op die gewoon leuk luchtig contact willen. Is het meer voor sexdating?

Ik weet het, handig om te weten voordat je er aan begint.
quote:Philein schreef op 28 maart 2014 @ 12:23:

Je hebt namelijk al wel vier keer naar haar beweegredenen gevraagd en dat kwam op mij wat pushy over. Nou nee hoor, slechts een keer, om 22.20 uur. Daarna had ik het drukker met jou :-)
Ferrero, geen peil op te trekken wat de motivatie van allerlei mensen is op Tinder. Ik denk dat dat van alles kan zijn, zo komt het op mij over. Beetje gokken is het dus wel. Gewoon een gesprek starten als je dat leuk lijkt, niet teveel over nadenken. En de rest komt dan vanzelf.

VS, dank voor je aandacht. Helaas nu weinig nieuws, bijzonder rustig hier.

R, is je mailverkeerd met diegene nu voorbij of hoe zit het? Je vermaakt je in elk geval, toch fijn dat er nog zoiets als 'een verder leven' is, hè
Wat ik verrassend vind is dat er zoveel mensen (mannen in mijn geval die ik te zien krijg) met een relatie op tinder zitten. Op zoek naar iets leuks. Zou dan eerder andere sites aanraden.

Komen ze bij jullie ook voorbij? Of ligt het aan mijn leeftijdsgrens ofzo haha
@suziequatro

Misschien heeft het zin om als profiel tekst te hebben dat ik single ben.

Soms kom ik ook vrouwen tegen die dan aan een vent hangen. Ja tuurlijk die ga ik naar links swipen. Lekker tactisch weer.

En nu ik toch bezig ben :p

Wat is het toch met die groepsfoto's? Moet je ze dan allemaal tegelijk daten? En de foto's van landschappen? En de foto's met grote zonnebril op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven