Trektocht Canarische eilanden
donderdag 27 maart 2014 om 21:34
In september wil ik met enkele vriendin een trektocht met de tent en de rugzak. Ik ben enkele jaren geleden 5 dagen op uitwisseling geweest in Gran Canaria. Ik zou er heel graag nog eens teruggaan, want de natuur vond ik er super! Al dat toerisme in het zuiden niet zo, maar ik denk dat er wel veel andere rustige plekjes zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wanneer een ander Canarische eiland toch echt veel geschikter zou zijn, willen we dat ook wel doen!
dankjewel
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wanneer een ander Canarische eiland toch echt veel geschikter zou zijn, willen we dat ook wel doen!
dankjewel
donderdag 27 maart 2014 om 23:57
vrijdag 28 maart 2014 om 06:54
Met de tent naar de Canarische eilanden lijkt mij om het feit dat er nauwelijks campings zijn niet echt een aanrader.
Op ieder eiland zijn genoeg finca's in de bergen en kleine dorpjes langs de kust te huur. Ver weg van het massatoerisme.
Op de kleinere eilanden (La Palma, La Gomera, El Hierro) is het toerisme nauwelijks ontwikkeld.
Op ieder eiland zijn genoeg finca's in de bergen en kleine dorpjes langs de kust te huur. Ver weg van het massatoerisme.
Op de kleinere eilanden (La Palma, La Gomera, El Hierro) is het toerisme nauwelijks ontwikkeld.
vrijdag 28 maart 2014 om 13:00
Campings is idd lastig op de CE. Maar de natuur is wel erg mooi, ook op Gran Canaria. Vooral het binnenland en het noorden/westen van het eiland zijn erg mooi. Bergen, bossen, kliffen, zee, kleine dorpjes.
Op La Palma wordt heel veel gewandeld, weet ik uit ervaring. Ik denk dat je daar idd wel goed een trektocht kunt maken van hotelletje naar hotelletje of zo. En de natuur is daar ook prachtig.
Op La Palma wordt heel veel gewandeld, weet ik uit ervaring. Ik denk dat je daar idd wel goed een trektocht kunt maken van hotelletje naar hotelletje of zo. En de natuur is daar ook prachtig.
..