Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
quote:meisje22 schreef op 28 maart 2014 @ 16:44:

Nou ik heb een prima analytisch vermogen en 'ik mag de hele maand niet op zoek naar dates' en zoals jij na 2 dates al de toekomst wilt claimen behoeft niet echt een bredere context lijkt me.

Ik vind de wanhoop vaak wel van het beeldscherm spatten en vraag me af waarom het niet met wat meer plezier benaderd wordt allemaal. Mensen voelen dat ook. Ik voel het wel in ieder geval bij mensen en ik vind het niet aantrekkelijk.Ehhh heb ik iets gemist? Volgens mij haal je me nu door de warrel met heel iemand anders. Mijn eerste date was namelijk enorm laid back en we hebben een week dom lopen appen over wat beter was, de KFC of de Burgerking. Om vervolgens totaal zonder zenuwen een happie te gaan eten en totaal go with the flow erachter kwamen dat we de wereld samen gaan overnemen. Is geen twijfel, analyse of wat dan ook aan te pas gekomen. Was namelijk totaal niet op zoek naar een relatie
Alle reacties Link kopieren
Dat is aardig van je Philein. En dan te bedenken dat we nog geen een date hebben gehad en ik mag al helemaal mezelf bij je zijn. That's the spirit!
Ik reageerde op Philein Grumpycat.
quote:meisje22 schreef op 28 maart 2014 @ 16:50:

Ja ik vind het vreemd om na twee dates al de toekomst te willen claimen. Dat heeft niks te maken met je beter voor doen.

nee, dat heeft te maken met onzekerheid, weinig zelfvertrouwen.
@ Sawyer ik had er juist hele absurde maffe foto's opstaan in plaats van de goedgelukte selfies. Zodat de mannen die naar een modepopje opzoek zijn me lekker hard zouden skippen. Inderdaad...wees jezelf. Er zijn al genoeg anderen...
quote:meisje22 schreef op 28 maart 2014 @ 16:53:

Ik reageerde op Philein Grumpycat.Dearly noted. Ik vond het al zo maf. In the heat of battle zullen we maar zeggen
Gelukkig willen ze ook allemaal wanhopig graag daten met mij.(anders ging ik nu een topic starten misschien....)

Maar nee, misschien heb je een puntje. Het zou misschien gezonder zijn als ik gewoon elke avond thuisblijf voor GTST of Utopia.
Lorem Ipsum
Hahahaha wil je dan een grumpycat muts voor me haken Turq? Heb je wat te doen tijdens de reclame...
Haha, nou als dat het alternatief kan je beter gaan daten Turquasi!

Ik kan niet quoten op mobiel Grumpycat en onze posts kruisden elkaar net.
Waarom zou iemand na een paar dates niet de verwachting mogen hebben dat het wat serieuzer mag zijn? Dat is dan toch alleen het gevoel van die persoon?

Verder leven en laten leven hoor.
The ironman!
Iemand mag zoveel verwachtigen hebben als die persoon zelf wilt. Ik vind zo'n confrontatie persoonlijk wat vroeg na twee dates. Dat is wat ik aangaf.
De context van de confrontatie: dat ging niet over onze lang-zullen-we-leven toekomst, maar ober uitblijven van iets wat hij beloofd had. En tja, misschien ben ik wel te direct voor veel mensen en dan wil ik het fijne ervan weten. En als die ander dat niet trekt, dan is dat zijn of haar probleem, dit voelt het beste zo.
Dubbel.
Wat had hij je beloofd dan Philein? Elke dag braaf te zullen whatsappen?

Ik heb hier alleen maar gelezen dat je hem na twee dates op het matje riep over zijn intenties.
quote:meisje22 schreef op 28 maart 2014 @ 17:42:

Wat had hij je beloofd dan Philein? Elke dag braaf te zullen whatsappen?

Ik heb hier alleen maar gelezen dat je hem na twee dates op het matje riep over zijn intenties.Dat gaat je niks aan wat de belofte was. En zo zie je maar, pas op met oordelen, er kan zoveel meer onder zitten dan je denkt. Je gaat puur af op wat je leest en trekt je conclusie.
Ja natuurlijk ga ik alleen af op wat jij schrijft. Lijkt me logisch!

En wat kan iemand je in godsnaam beloofd hebben na twee dates waardoor die op het matje geroepen moet worden. Misschien moet je het hele date gebeuren wat minder serieus nemen. Daten is leuk! Nieuwe mensen leren kennen is leuk! Neem het wat minder zwaar op allemaal.
jaa, neem een cola ga naar de mac, vier obesitas!
das hab ich nicht gewust
quote:sawyer schreef op 28 maart 2014 @ 16:47:

[...]

ik heb geen tinder, want ik heb ook geen facebook, maar vind je dit nu echt vreemd?

facebook is namelijk niet veel anders dan een uithangbord alwaar je alle positieve dingen aan kunt ophangen, zodat je een bepaald image van jezelf schept. tinder lijkt mij een verlengde daarvan.

en waarom proberen mensen zich vooral mooier, beter en succesvoller voor te doen op een medium als facebook? precies. om dezelfde redenen als al het geanalyseer waar jij op doelt. men is onzeker, zoekt bevestiging, en wellicht ook aandacht. om zich beter over zichzelf te voelen.

denk ik dan.

ben het eens met je facebook verhaal, laten zien hoe leuk je wel niet bent 24/7, en dat mag, alleen de circel zorgt weer voor ongemak als je andere mensen blije foto's ziet en jij achter een scherm steeds deprieer wordt.

Is ook nog eens onderzocht en behoorlijk waarheidig ofzo:D

maarrrr tinder daarintegen is geweldig, tenminste nu nog wel, mensen maken contact met mensen wat ze normaal niet zouden doen.

ik heb al leuke dames leren kennen door tinder die ook nog intelligent waren:D!!!!!(kom je vrij snel achter) maarrrr Tinder opent wel een soort van extra sociale deuren naar het andere geslacht aight
das hab ich nicht gewust
Juistem dat is het leuke eraan inderdaad. Veel meer eerste ingeving in plaats van ellenlange profielen doorworstelen op een dating site (stond ik sowieso niet op vind dat 3x niks maar ieder zijn ding)
Ik heb geen tinder, ik date niet maar vind het heerlijk om jullie zo te lezen meiden. Volgens mij moet je veel dingen ook met een vrolijke noot lezen, althans zo doe ik het. En het is vermakelijk, niets om je te verdedigen.
quote:meestmistig schreef op 28 maart 2014 @ 19:09:

Ik heb geen tinder, ik date niet maar vind het heerlijk om jullie zo te lezen meiden. Volgens mij moet je veel dingen ook met een vrolijke noot lezen, althans zo doe ik het. En het is vermakelijk, niets om je te verdedigen.+1. Ik vind dit een leuk topic, juist door de analyses en vermakelijke commentaren. En hoe met elkaars avonturen meegeleefd wordt. Krijg spontaan de neiging om (ook) op perrons te gaan pissen bij meisjes en kannibalen die binnenvallen en etiketjes als wanhopig en onzeker gaan plakken Next!
Zo, ik heb even heerlijk gesport en dan nu genieten van een vrije vrijdagavond. Bij afsluiten van werk moest ik nog even collega spreken. Die best leuke collega. Hij deed zenuwachtig, best schattig
Hahaha dat perronpissen houden we erin :-D wanneer komt de topicborrel trouwens?
Ik kwam op een ander topic een filmpje tegen van een meid die midden (!) op een festivalterrein even ging zitten poepen. Vrij bizar. Houd het dan maar bij perrons en een plasje.

Topicborrel, dat moet gezellig worden!
Heeeey, zijn we nog aan het Tinder daten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven