is mijn moeder alcoholist?

29-03-2014 19:06 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
anoniem_197938 wijzigde dit bericht op 29-03-2014 19:32
Reden: ...
% gewijzigd
HBO?!
quote:Istar_ schreef op 29 maart 2014 @ 19:26:

[...]

Gewoon een litertje wijn van de Jumbo achterover slaan joh.Dat is ook niet de op lossing.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 29 maart 2014 @ 19:28:

[...]

Dat is ook niet de op lossing.Dan 2L.
Waarom kan je je moeder eigenlijk niet leren kennen als je zelf je zaken en huis op orde hebt?
quote:n87 schreef op 29 maart 2014 @ 19:26:

HBO?! Heel Beroerd Onderwijs
Ik gok dislekties trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is die wijn lekker?
Mn nichtje van 7 schrijft nog beter
quote:yette schreef op 29 maart 2014 @ 19:31:

Is die wijn lekker?Huismerk Jumbo? Ja is wel te drinken, geen Chateau Migraine
Wijn van de AH, Slurp heet ie, is een stuk lekkerder dan Jumbo
Ach, OP weg, was natuurlijk te verwachten.

Jammer dat Jeugdzorg straks weer een klantje op hun conto kan schrijven.
En weg is ie!
Tuurlijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jammer, OP nu al weer weg? Ik was net van plan iets positiefs op te schrijven.

Helaas...
quote:sunn_1010 schreef op 29 maart 2014 @ 19:15:

Ik vroeg niet om commentaar maar n wijze oplossing als je je moeder al 18 jaar niet heb gezien kan jij niet zeggen dat je zomaar weg wild bij je moedrr zonder n goeie nieuwe start!

En ik ben hbo geschoold en kan zelfs n koop huis kopen dat kan je niet vaak zeggen van 22 jarige dus mvr DESPRERATE niet zomaar dingen zeggen

Je hebt je moeder al achttien jaar niet gezien, nu ben je zwanger en dan is ze ineens wel goed genoeg, nou ja, op die fles Chateau Migraine die ze per dag wegklokt na dan.

Geven ze op een school voor hoger beroepsonderwijs geen voorlichting over voorbehoedsmiddelen? Dat de Nederlandse taal er niet wordt onderwezen moge een ieder duidelijk zijn.

Als je toch geld genoeg hebt om een huis te kopen, wat houdt je dan tegen? Je wilt toch zeker niet dat een alcoholische oma zich met jouw kind gaat bemoeien? Even de kleine in het bad toen, tussendoor even een neutje en o jee, Jantje ligt nu wel erg lang onder water, ik ben toch maar een kwartiertje buiten westen geweest. Zie je het vóór je?
verba volant, scripta manent.
Hè hou toch eens een keer op met die meltdowns, zo is er toch geen lol meer aan?! grow up
Meestal valt de appel niet ver van de boom.
quote:n87 schreef op 29 maart 2014 @ 19:36:

Hè hou toch eens een keer op met die meltdowns, zo is er toch geen lol meer aan?! grow up De volgende keer de OP meteen quoten.
Je bent zo te horen niet voor niets uit huis geplaatst. Ik zou 'die band' opbouwen vanaf een gezonde afstand.

Waar is de vader van je kind?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:sunn_1010 schreef op 29 maart 2014 @ 19:15:

En ik ben hbo geschoold en kan zelfs n koop huis kopen dat kan je niet vaak zeggen van 22 jarige dus mvr DESPRERATE niet zomaar dingen zeggenMaar wel zo dom geweest om je te laten bezwangeren als jong grietje...
de enige beroemde man zonder haar en met de aantrekkingskracht van een oude broodkorst is dr. Phil
Ach, het was niet zo'n lastige OP.

TO is 22 en zwanger. Aan de papa zijn we niet toegekomen, toen was de OP al weg.

Ze woont bij haar moeder, want vroeger is ze uit huis geplaatst door Jeugdzorg(hoe zou dat nou toch komen?) en daarom heeft ze nooit een band met haar op kunnen bouwen.

De moeder zuipt elke dag een fles Jumbo-wijn, slikt antidepressiva, gooit en smijt met dingen en is verbaal best een beetje ongezellig en asociaal. TO vraagt zich af of haar mammie alcoholist is en wat ze nou toch moet doehoen..!
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 maart 2014 @ 19:42:

de enige beroemde man zonder haar en met de aantrekkingskracht van een oude broodkorst is dr. PhilIk wil niet vervelend zijn maar volgens mij zit je op het verkeerde topic.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 maart 2014 @ 19:42:

de enige beroemde man zonder haar en met de aantrekkingskracht van een oude broodkorst is dr. PhilJij hebt al een fles wijn achter de kiezen zeker.
Nou ja, stom zeg. Maar we hebben er iig wel een wijntip aan overgehouden

Ik kies altijd het hoogste promillage dat ze hebben voor een euro of 3-4. Vanaf 13,5% zit je volgens franse vrienden (waaronder een wijnboerin) wel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven