Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
vrijdag 28 maart 2014 om 14:13
DH:mijn ervaring is dat het nooit heel mooi wordt. Je ziet precies waar het strijkspul begint. ik denk dat zalmkleurig wel mooier is als een witte ondergrond. En er is ook vast geen tl verlichting bij het concert.
Zal dat flockfolie ook goed blijven als het in weer en wind buiten hangt. Ik heb een vlag genaaid voor aan het speelhuisje,maar de heren willen er graag een doodshoofd op.... Ergens raakte ik geïnspireerd om dat met flockfolie te gaan doen...
Zal dat flockfolie ook goed blijven als het in weer en wind buiten hangt. Ik heb een vlag genaaid voor aan het speelhuisje,maar de heren willen er graag een doodshoofd op.... Ergens raakte ik geïnspireerd om dat met flockfolie te gaan doen...
vrijdag 28 maart 2014 om 14:16
quote:golfje schreef op 28 maart 2014 @ 14:13:
DH:mijn ervaring is dat het nooit heel mooi wordt. Je ziet precies waar het strijkspul begint. ik denk dat zalmkleurig wel mooier is als een witte ondergrond. En er is ook vast geen tl verlichting bij het concert.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 28 maart 2014 om 20:41
Dames,
Zag hier eerder ook aanhangers van Scandinavische kinderkleding.
Ik wil dit graag online kopen en zie wel wat sites. Maar welke zijn veilig en goed om te bestellen? Waar kopen jullie zoal?
Het liefst een site met veel keuze aan merken dus maxomorra etc.
Hier moet de zomergadarobe aangevuld worden! Instap nu over op wat duurdere spullen omdat groeien nu minder hard gaat, maar koop alleen nog echt leuke dingen en niet meer teveel. Ahums..
Ik wil dit graag online kopen en zie wel wat sites. Maar welke zijn veilig en goed om te bestellen? Waar kopen jullie zoal?
Hier moet de zomergadarobe aangevuld worden! Instap nu over op wat duurdere spullen omdat groeien nu minder hard gaat, maar koop alleen nog echt leuke dingen en niet meer teveel. Ahums..
vrijdag 28 maart 2014 om 20:48
quote:flatscreen schreef op 28 maart 2014 @ 20:41:
Dames,
You rang?
Ik bestel bij goedvantoen, knotsknetter en Kleinesam. Soms bij Belgische webshops, maar daar koop ik liever offline in de stenen versie.
Dames,
You rang?
Ik bestel bij goedvantoen, knotsknetter en Kleinesam. Soms bij Belgische webshops, maar daar koop ik liever offline in de stenen versie.
vrijdag 28 maart 2014 om 20:49
Sture en Lisa heeft ook leuke appeltjesromper, die heb ik voor zoon. En ook een rood en groen hartjes speelpakje. Zit even op de tablet en weet niet of ik dan plaatjes kan plakken maar valt wel te googlen. Die heb ik gekocht bij grasonderjevoeten.nl Ook een leuke webshop maar geen uitgebreide kledingcollectie. Wel ook mooie woonaccessoires.
Oja, en Polarn O pyret uiteraard. Valt erg ruim.
Oja, en Polarn O pyret uiteraard. Valt erg ruim.
vrijdag 28 maart 2014 om 21:10
Musjes heb ik ook openstaan. Waarom koop je er niet?
De overige ga ik even bekijken. Prijzen zitten ook allemaal in de buurt van elkaar zag ik.
Voorheen kocht ik ook in de stenen versies, maar wil nu meer variatie en niet van hot naar her hoeven.
Oef gaat weer geld kosten
Oja en verzendkosten zag ik bij goedvantoen zijn afhankelijk van gewicht dus niet 1 prijs?
De overige ga ik even bekijken. Prijzen zitten ook allemaal in de buurt van elkaar zag ik.
Voorheen kocht ik ook in de stenen versies, maar wil nu meer variatie en niet van hot naar her hoeven.
Oef gaat weer geld kosten
Oja en verzendkosten zag ik bij goedvantoen zijn afhankelijk van gewicht dus niet 1 prijs?
vrijdag 28 maart 2014 om 21:20
Eigenaresse van musjes zat enkele jaren geleden in een programma "draagmoeder gezocht". Zij ging in mijn ogen veel en veel te ver dat het gewoon absurd was. Overwoog zelfs met haar moeder een baarmoedertranplantatie te ondergaan omdat ze drie kinderen nog niet genoeg vond. Kreeg daar een bijzonder naar gevoel van en daarom boycot ik haar webshop.
vrijdag 28 maart 2014 om 21:25
quote:lemoos2 schreef op 28 maart 2014 @ 21:22:
Jeetje en ik maar weigeren er iets te bestellen omdat ik het zo'n suffe naam vind Naar zichzelf genoemd denk ik (musetta). Maar echt, ik werd daar heel erg naar van. Natuurlijk is iemands kinderwens iets heel persoonlijks (ook het aantal) maar dit was echt niet normaal meer.
Jeetje en ik maar weigeren er iets te bestellen omdat ik het zo'n suffe naam vind Naar zichzelf genoemd denk ik (musetta). Maar echt, ik werd daar heel erg naar van. Natuurlijk is iemands kinderwens iets heel persoonlijks (ook het aantal) maar dit was echt niet normaal meer.
vrijdag 28 maart 2014 om 21:27
quote:NYC schreef op 28 maart 2014 @ 21:25:
[...]
Naar zichzelf genoemd denk ik (musetta). Maar echt, ik werd daar heel erg naar van. Natuurlijk is iemands kinderwens iets heel persoonlijks (ook het aantal) maar dit was echt niet normaal meer.Ja, gezond klinkt het in ieder geval niet. Ik heb meer iets tegen de betekenis in onze streek van die naam. Zeg maar dezelfde reden waarom ik never nooit iets zou kopen van eager beaver voor een meisje...
[...]
Naar zichzelf genoemd denk ik (musetta). Maar echt, ik werd daar heel erg naar van. Natuurlijk is iemands kinderwens iets heel persoonlijks (ook het aantal) maar dit was echt niet normaal meer.Ja, gezond klinkt het in ieder geval niet. Ik heb meer iets tegen de betekenis in onze streek van die naam. Zeg maar dezelfde reden waarom ik never nooit iets zou kopen van eager beaver voor een meisje...