Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net hierboven dat je aanstaande haar date met een ex had. Niet te vergelijken met jouw situatie! Kennismaken en aftasten hoort er gewoon lekker bij! Heerlijk juist!
Retsina, als het alleen maar gaat om seks en uiterlijk, waarom maak je je er dan druk over of hij schijnheilig zou zijn of niet. Hij wil niet, hoe lastig je dat ook vindt.

Een gesprek? Waarom?? Je wilt alleen maar seks, hij blijkbaar niet (meer), waar wil je dan een gesprek over hebben. En waarom er zoveel moeite nog voor willen doen, als het alleen maar om seks gaat?

Iemands type zijn vind ik iets anders dan een mooi uiterlijk moeten hebben. De mannen in mijn bed zijn wrs geen topmodellen, maar ik vind ze wel mooi. Ze hebben allemaal iets dat mij in ieder geval aanspreekt, maar zijn heel verschillend. Ik heb nog nooit op uiterlijk geselecteerd, maar daarom werken datingsites etc voor mij ook niet. Ik ontmoet liever in het wild, dan kan ik met iemand kletsen, lachen, zien IRL en is er een klik of niet.

Een foto online zegt niet alles. Iemand kan nog zo'n knappe kop hebben, maar ook een enorme eikel zijn. Daar hoef ik echt niks mee. Dan liever iemand die minder mooi is (of zoals Guus, een stuk kleiner), maar die me een fijn gevoel geeft, waar ik graag bij ben en waar ik een superklik mee heb.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:retsina schreef op 30 maart 2014 @ 12:17:

Heeeidi je hebt gelijk het is allemaal nieuw voor mij.

Maar ik leer het wel hoe het wel en hoe het niet moet

en kan enz.

En ook hier leer ik heel veel.

Ik heb een vraag voor jullie dames gaan jullie met iemand

die niet jullie type is dan?Hoi Retsina, ja ik ga met iemand die mijn type is en die ik een heeel lekker ding vind! Anders zou ik er niet mee kunnen sexen. Maar bij anderen kan dat misschien wel anders zijn. Sowieso is er denk ik verschil tussen mannen en vrouwen?
Wat look zegt.

Het gedrag van Summervrouw is heel herkenbaar voor mij, ze is aan het afbakenen, paaltjes en hekjes aan het slaan. Net zo lang tot het bijna onmogelijk gemaakt wordt om binnen de gemaakte hekjes en paaltjes nog te opereren. Controle terugpakken, groene monsters. Summer, nogmaals, die open relatie gaat 'm nu nog niet worden. Kap ermee voor het te laat is, je gaat potdikke trouwen! Waarom de volgende stap zetten in je relatie als je aan de andere kant die relatie dik en vet op het spel zet. Wat een waardeloze timing.

Of duik een keer op een callgirl/hoertje of wat ook voor "quitte" gevoel. Ik vind dit naar je flirt ook verre van eerlijk.
Roos, dat het een waardeloze timing heeft is zeker waar. Dat is ook een van de punten waar we over gesproken hebben. Hier kunnen we alleen nu niks meer aan doen dus dat accepteren we ook, de schade tot zo ver is al gedaan. Dat we nu nog niet klaar zijn voor een open relatie zie ik aan een hoop dingen. Ik denk dat we het voorlopig lekker bij de PC houden.

Dat de afspraken nu veranderd zijn, samen met jullie ervaringen over eerste ontmoetingen, haalt de bewegingsvrijheid er voor mij zeker uit. Hier kan ik best van balen. Het contact met mijn flirt is leuk en ik voel dat ik nu een beetje een meridiaan heb gevonden in de omgang voor mij met thuis en haar. Gisteren en vandaag zijn dagen dat ik heerlijk kan genieten van de gezelligheid thuis, dat heerlijke weer en die leuke berichten en foto's van mijn flirt. Het voelt fijn een vriendinnetje te hebben.

Als ik het nu af breek, laat afbreken, dan denk ik niet dat het er voorlopig nog van gaat komen. Het voelt jammer en zonde om op te geven, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Begrijp me ook niet verkeerd. Ik weet waar mijn prios liggen. Thuis gaat voor. Hoe mijn flirt het ziet weet ik nog niet. Ik heb het nog niet besproken. De weekenden hebben er ook niet zoveel contact en ik wil er eerst zelf uit zijn voor ik het ter sprake breng. We hebben wel echt een klik. Het begint ook meer dan alleen geile chats te worden. Voor mij zijn er nog geen gevoelens in het spel, naast dat ik haar mag.

Mijn vrouw had haar eerste date met haar ex. Ze heeft hem benaderd voor een avondje bijkletsen en neuken. Wat ze heeft verteld is dat het gewoon gezellig was. Ze ervaarde geen spanning tussen hun. Dat was er niet. Toen ze eenmaal in bed lagen ia het volgens haar heel suf gegaan. Zo van, ja nu kan het dus waarom ook niet. Ze vertelde mij dat ze zich beide niet open konden stellen aan elkaar. Dus ja lichamelijk hoogte punt. Nee geen spetterend seksueel feest. Het viel haar uiteindelijk tegen. Ik denk dat dit er ook voor zorgt dat ze het daarom ook te lang vond duren. Dat ze het moeilijk vind dat ik haar bijv. 2 keer zou zien en al helemaal de gedachte als het niet voot 1 keer zou zijn. Ik heb geprobeerd uit te leggen dat het spel van de verleiding voor mij uit meer bestaat dan dat. En dat dit voor mij net zoveel deel van de ervaring was als voor haar het gezellige bijkletsen.

Ik ga in ieder geval kijken hoe ze er nu tegen aan kijkt na 2 dagen en misschien wat meer bewegingsvrijheid terug te krijgen. Als dat niet het geval is zal ik aangeven bij mijn flirt dat ik graag 1 date zou willen waarbij we alles open laten. Als dat niet kan dan zal ik het afbreken. Dan blijft het bij de verlangens en gedachten aan. Of we dan quitte staan weet ik niet. Uiteindelijk weet ik niet of het echt relevant is.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Ik denk dat je minder moet denken wat je vrouw denkt, maar meer moet weten wat ze denkt. Praten, praten, praten... Niks voor elkaar invullen.

Hier wordt inmiddels een koffiedate gepland. Prettige meneer die me verbaal aankan. Dat belooft wat.
Summer, wat bedoel je met 1 date en dan alles open laten? Een date en dan de optie op vaker, terwijl jouw vrouw nu al zegt dat het bij 1 keer moet blijven en het maar zo snel mogelijk achter de rug moet zijn?

Het klinkt allemaal zo gemaakt, alsof het nu eenmaal zo moet gaan, maar het zit niemand echt lekker. Je flirt weet ook niet echt wat er speelt, je houdt dingen achter voor je vrouw. Het lijkt alsof jullie heel open communiceren, maar ondertussen wordt er niet echt wat besproken, heb ik het idee.

Haar date viel tegen en jij hebt nu wel iets heel leuks met een flirt, terwijl jullie kort voor jullie trouwdag staan.

Terwijl jullie het zouden moeten hebben over die dag voor jullie, een verbintenis tussen jullie samen, werken jullie aan een open relatie. Het is zo dubbel ergens, wat Roos ook zegt, onhandige timing.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Ah, een nieuw hapje, Barb? Leuk!!
Precies, over een maand gaan jullie toch trouwen? Gooi deze toestand overboord, die heb je nu echt niet nodig!

Ja, nieuw hapje inderdaad Ziet er veelbelovend uit. Maar eerst eens in het echt snuffelen of ik 'm dan nog zo leuk vind.
Ik doe mijn best om het zo helder mogelijk uit te leggen allemaal. Ik snap dat er nu gedachtes en emoties besproken worden die door ieder anders geïnterpreteerd worden.

Ik snap ook dat jullie mee denken. En een kritische noot is ook welkom. Juist door jullie andere invalshoeken heb ik snel zaken helder weten te krijgen. Daarnaast is de communicatie met mijn vrouw weer op volle gang.

Uiteindelijk is het voor mij ook dubbel. Ik zou het dolgraag willen ervaren. Die nieuwsgierigheid beantwoorden en van mijn flirt willen proeven. Maar tegelijkertijd wil ik ook de stabiliteit thuis weer terug krijgen. En daarvoor moet ik aan de slag gaan met alles wat er door dit alles naar voren gekomen is. En om dat goed te kunnen moet ik niet met haar bezig zijn.

Gelukkig heb ik jullie om van een afstandje mee te kijken.
2 maanden Babs.
quote:retsina schreef op 30 maart 2014 @ 12:11:

Sens heb ik gezegt dat hij van mij houd waar dan?

Kijk ik vond hem leuk en dat is en was heel belangrijk voor mij.

Ik zoek iemand die bij mij past en voor mij er goed uit ziet

ik hoef niet iemand die van mij gaat houden, mij gaat het ook om de seks en meer niet.

Maar ja en nu verder zoeken er zitten echt geen leuke meer bij

voor mij .Tot nu toe dan he.

En nee deze is weer een andere die had gezegd ik ben 46 maar leek op de foto 66.

Excusses, dat had ik idd verkeerd gelezen..

En ik vind het heel normaal om iemand leuk te vinden, maar zie je zelf het naïeve niet dan? Dat is echt hetgeen waar ik me over verbaas.. Zelfs nadat Roos het voor je uitlegt schiet je in de verdediging en geloofd dat het allemaal anders in elkaar zit.. En je reacties waren niet de reacties van iemand die het allemaal alleen om de seks ging..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik snap je wel wat je bedoelt Retaina. Sense was bij mij ook een beetje hard soms. En ja sommige mensen hebben dan nodig. Je moet weer even met beide benen op de grond komen. Ik weet niet of ik tot die categorie behoor. Maar alle reacties samen die ik hier gelezen heb hebben wij wel aan het denken gezet. Dat is precies het doel. Ook van sense uiteraard.

Ik heb niet veel verstand van het hele minnaar gebeuren, maar wat ik wel weet is dat deze man je aandacht niet waard is. Zet hem alsjeblieft uit je hoofd. En kijk voor een waardig exemplaar. Zoek een Belg... Lol (nee geintje hoor)
quote:Rooss4 schreef op 30 maart 2014 @ 13:42:

Wat look zegt.

Het gedrag van Summervrouw is heel herkenbaar voor mij, ze is aan het afbakenen, paaltjes en hekjes aan het slaan. Net zo lang tot het bijna onmogelijk gemaakt wordt om binnen de gemaakte hekjes en paaltjes nog te opereren. Controle terugpakken, groene monsters. Summer, nogmaals, die open relatie gaat 'm nu nog niet worden. Kap ermee voor het te laat is, je gaat potdikke trouwen! Waarom de volgende stap zetten in je relatie als je aan de andere kant die relatie dik en vet op het spel zet. Wat een waardeloze timing.

Of duik een keer op een callgirl/hoertje of wat ook voor "quitte" gevoel. Ik vind dit naar je flirt ook verre van eerlijk.

+1

Wel een beetje jammer dat zij al wel "haar ding" heeft gehad, en dat Summer het contact nu net heel gezellig begint te vinden. Dat is idd spelen met vuur Summer...

Aan de andere kant, denk ik dat je je fotovrouw al zo interessant of aardig of leuk, whatever, vindt, dat als je er nu niks mee zou doen, het waarschijnlijk aan je zal blijven knagen. Maar ook in het geval je er wel wat mee zou doen, en er dan mee moet stoppen...

Uit ervaring van minnaar en mij weet ik dat je jaren in elkaars hoofd kunt blijven rondspelen, en misschien (of waarschijnlijk) toch weer contact met elkaar krijgt. Ontzettend moeilijk dilemma.
quote:cljane schreef op 30 maart 2014 @ 12:00:

Hoi allemaal.

Ik kom jullie even vertellen dat ik weer genoten heb van date gisteren. Nu weer lekker bezig met uit mijn bubbel komen op deze mooie lentedag.

moet zeggen dat het nu al beter gaat dan de vorige keer.Heerlijk Jane! En goed van je!!
quote:lotje_42 schreef op 30 maart 2014 @ 20:42:

[...]

+1

Wel een beetje jammer dat zij al wel "haar ding" heeft gehad, en dat Summer het contact nu net heel gezellig begint te vinden. Dat is idd spelen met vuur Summer...

Aan de andere kant, denk ik dat je je fotovrouw al zo interessant of aardig of leuk, whatever, vindt, dat als je er nu niks mee zou doen, het waarschijnlijk aan je zal blijven knagen. Maar ook in het geval je er wel wat mee zou doen, en er dan mee moet stoppen...

Uit ervaring van minnaar en mij weet ik dat je jaren in elkaars hoofd kunt blijven rondspelen, en misschien (of waarschijnlijk) toch weer contact met elkaar krijgt. Ontzettend moeilijk dilemma.Ik kan haar niet zomaar meer vergeten. Als we samen een date zouden hebben dan blijft ze voor mij altijd 'diegene waarmee', anders zal ze idd altijd 'diegene waarmee het zou kunnen' blijven. Dat ken ik van een aantal vriendinnen van vroeger. Ze zal sowieso de komende tijd in mijn dagdromen voor blijven komen.
Ja heeeidi over waarom hij zo praat en anders aanpakt voor

mij is het raar, En ik weet zeker hij praat binnen kort weer op app.

Bella99 ik weet wel je hebt gelijk ik lees hier ook vaak mee.
geniet van het leven
Sense-1970 het kwam zo over maar was niet de bedoeling,
geniet van het leven
quote:retsina schreef op 29 maart 2014 @ 12:56:

Ik wil even mijn verhaal vertellen, ik heb op secretflirt

een leuke man leren kennen begin jan,

ik heb hem tot nu toe maar 1 keer gezien en niet eens 10 keer gesproken de laatste keer was begin deze maand ik heb hem

2 weken geleden gevraagd hoe het met hem ging en niks meer

gehoord van hem ik vind hem zo leuk waarom doet hij zo ben er erg verdrietig om en teleurgesteld en ook nog boos omdat hij zo doet tegen mij.

Ik denk niet dat je nog iets hoort op de app. Je hebt al 2 weken geen enkele reactie op je laatste bericht en begin van deze maand voor het laatst iets gehoord? Hij is al een maand niet meer geinteresseerd, hij gaat niet meer iets laten horen op de app.

Ja, misschien als hij niemand anders vindt, dat hij het nog een keer gaat proberen, maar niet omdat hij perse jou wil.

Joh, laat dit gaan. Het gaat nergens naartoe.

Hoe oud zijn jullie ongeveer, Summer? En hoe lang samen?

Ik zit er sinds gister over na te denken hoe het zou zijn als ik over 2 maanden ga trouwen en ondertussen heftige gesprekken voer over een open relatie en dates heb met anderen. Ik kan het me niet voorstellen, maar ik weet dan ook niet of ik geschikt zou zijn voor een open relatie.
quote:summernights schreef op 30 maart 2014 @ 16:26:Uiteindelijk is het voor mij ook dubbel. Ik zou het dolgraag willen ervaren. Die nieuwsgierigheid beantwoorden en van mijn flirt willen proeven. Maar tegelijkertijd wil ik ook de stabiliteit thuis weer terug krijgen. En daarvoor moet ik aan de slag gaan met alles wat er door dit alles naar voren gekomen is. En om dat goed te kunnen moet ik niet met haar bezig zijn.quote:summernights schreef op 30 maart 2014 @ 22:56:Ik kan haar niet zomaar meer vergeten. Als we samen een date zouden hebben dan blijft ze voor mij altijd 'diegene waarmee', anders zal ze idd altijd 'diegene waarmee het zou kunnen' blijven. Dat ken ik van een aantal vriendinnen van vroeger. Ze zal sowieso de komende tijd in mijn dagdromen voor blijven komen.Met jouw trouwdag in het verschiet zul jij een keuze moeten maken.

Wat wil jij?

Stabiliteit met jouw aanstaande vrouw?

of dagdromen over een vrouw die jij niet eens ontmoet hebt ?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Het gaat om niet met haar bezig zijn in de vorm dat ik er te veel aan ga blijven hangen. Nu we gisteren besproken hebben over hoe en wat voor en na onze bruiloft merk ik dat dat concept van 'moeten proberen' los aan het laten ben. De 'noodzaak' is er voor mij dus af.

Heidi je kan beter kijken naar waarom we uberhaupt besloten hebben dit uit te proberen. We hebben echt heel naive naast elkaar gezeten met ons volle verstand en besproken dat we niet wisten wat voor impact het zou hebben. Maar dat onze relatie wel tegen een stootje zou kunnen. We hadden maanden naar het idee toegewerkt en vooraf alles uitgewerkt wat er nog evt kon spelen. En dan krijg je dit achteraf gebeuren waarbij we nu beide denken waarom hebben we in godsnaam voor single dates gekozen. Maarja dat weet je ook niet van te voren. Kwestie van accepteren dat de keuze gemaakt is en niet bevallen is. And roll with the punches.
Summernights, goed dat jij jouw focus kunt verleggen.

In gesprek blijven met jouw aanstaande.

Ik had vaak het idee dat na elk lastig gesprek tussen mij en mijn vrouw er weer een schil weggewerkt was en we weer dichter tot de kern van onze relatie waren gekomen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 31 maart 2014 @ 12:12:

Ik had vaak het idee dat na elk lastig gesprek tussen mij en mijn vrouw er weer een schil weggewerkt was en we weer dichter tot de kern van onze relatie waren gekomen.Dat herken ik héél erg.
Ik ook. Een open relatie heeft ons echt wel dichter bij elkaar gebracht.

Op 1 punt na dan: ik wil wel en hij wil niet. En dan kan je je focus verleggen en lullen tot je een ons weegt. Het verandert niks aan de wens die je hebt. Het is hoogstens niet meer op de voorgrond aanwezig.
Highlander, heb je alweer contact met je toen-minnares? Of heb je het celibaat omarmt like me?

Look, weet jouw man nog steeds van jouw wensen? Is het nog een gespreksonderwerp?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven