Steeds maar net niet fit

zondag 30 maart 2014 om 18:50
Al een poosje ben ik verkouden. Niet hevig, maar toch vervelend.
Verstopte neus, keelpijn. Ben behoorlijk moe, 's avonds liefst als mijn zoontje op bed ligt ik ook.
Veel hoofdpijn, niet enorm hevig, maar wel vervelend... Regelmatig lichte buikloop, geen volle diarree, maar wel erg dunne ontlasting en daardoor een geirriteerd achterwerk...
Ik eet gezond en gevarieerd. Neem vitamines extra, zorg voor voldoende rust en ontspanning en toch blijft het maar doorsudderen.
Ik ben het zat!!!
Ik wil weer fit zijn!
Hebben jullie nog tips voor mij?
Verstopte neus, keelpijn. Ben behoorlijk moe, 's avonds liefst als mijn zoontje op bed ligt ik ook.
Veel hoofdpijn, niet enorm hevig, maar wel vervelend... Regelmatig lichte buikloop, geen volle diarree, maar wel erg dunne ontlasting en daardoor een geirriteerd achterwerk...
Ik eet gezond en gevarieerd. Neem vitamines extra, zorg voor voldoende rust en ontspanning en toch blijft het maar doorsudderen.
Ik ben het zat!!!
Ik wil weer fit zijn!
Hebben jullie nog tips voor mij?
zondag 30 maart 2014 om 19:09

zondag 30 maart 2014 om 19:27
Huisarts heb ik aan zien denken, maar ook weer weggewuifd omdat het telkens slechts net niet fit is...
Wellicht toch even langs de Huisarts gaan om te dubbel checken...
Er is inderdaad veel gebeurd/gaande Rosanna. Maar ik had het eigenlijk nog niet echt aan elkaar gelinkt! Dom zeg, natuurlijk heeft dat lichamelijk ook effect...
Wellicht toch even langs de Huisarts gaan om te dubbel checken...
Er is inderdaad veel gebeurd/gaande Rosanna. Maar ik had het eigenlijk nog niet echt aan elkaar gelinkt! Dom zeg, natuurlijk heeft dat lichamelijk ook effect...