Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
zondag 30 maart 2014 om 14:24
Wat wen leuk badpak Lebo! Ik heb vandaag even de kleding van vorige zomer erbij gpakt, kijken wat ze nog past 3/4 broeken in maat 86 kunnen nog prima, dus dat scheelt. Heb wel nog een nieuw spijkerbroekje gekocht in 3/4, wel lekker voor de komende dagen ook.
En dat transferpapier is prut zeg! Inderdaad hele gele afdruk op een wit shirt en de print brak ook meteen toen ik er wat aan zat te trekken. Gisteren dus maar met spoed het logo doorgemaild naar een winkel en het daar laten drukken 's middags hij is mooi geworden! Precies wat ik wilde, had dat zelf zo niet gekunt!
En dat transferpapier is prut zeg! Inderdaad hele gele afdruk op een wit shirt en de print brak ook meteen toen ik er wat aan zat te trekken. Gisteren dus maar met spoed het logo doorgemaild naar een winkel en het daar laten drukken 's middags hij is mooi geworden! Precies wat ik wilde, had dat zelf zo niet gekunt!
zondag 30 maart 2014 om 19:48
Proficiat Daisy
@lebo: leuk die radijsjesjurk!!
@Nouschi: kom dan ook in de periferie wonen, dan kun je alleen online shoppen .
Gisteren een opening van kinderkledingboetiek. Ik hoopvol heen gegaan... Pfff, weer alleen de merken waar ik geen hol aan vind voor jongens (717, z8, lief!, beebielove en BFC). En voor meisjes natuurlijk wel verschillende stijlen... Zo niet eerlijk!!!
@lebo: leuk die radijsjesjurk!!
@Nouschi: kom dan ook in de periferie wonen, dan kun je alleen online shoppen .
Gisteren een opening van kinderkledingboetiek. Ik hoopvol heen gegaan... Pfff, weer alleen de merken waar ik geen hol aan vind voor jongens (717, z8, lief!, beebielove en BFC). En voor meisjes natuurlijk wel verschillende stijlen... Zo niet eerlijk!!!
zondag 30 maart 2014 om 19:55
zondag 30 maart 2014 om 20:01
quote:Lebowski schreef op 30 maart 2014 @ 19:55:
Vanaf deze week wordt Nouschi hier de koopverslaafde
Die leuke retro jurkjes die jij toen postte van Meisjesfeest zijn uitverkocht. Vast door meelezers hier Weet al niet eens meer welke je bedoelt.
Vanaf deze week wordt Nouschi hier de koopverslaafde
Die leuke retro jurkjes die jij toen postte van Meisjesfeest zijn uitverkocht. Vast door meelezers hier Weet al niet eens meer welke je bedoelt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 30 maart 2014 om 20:14
zondag 30 maart 2014 om 20:20