Ik ben voor het laatst de 3 e week van januari ongesteld geweest . Daarna niet meer . Ik ben 38 maar kan niet zwanger zijn mijn man is al 25 jaar gesterliseerd. Ja 25 jaar . We hebben namelijk een groot leeftijdsverschil .
Iemand die weet wat het kan zijn ?
Anoniem_6373a154b8eb6
zondag 30 maart 2014 om 20:15
herkenbaar. Ik loop voor wat andere dingen in het ziekenhuis en daar zeggen 2 verschillende specs dat het waarsch vervroegde overgang is. Ik geloof er niets van. Mijn hormoonhuishouding is al tijden een puinhoop (oa schildklier). Het is erg lastig om via reguliere geneeskunde hier aandacht voor te krijgen. In mijn ogen zijn schildklier en andere toestanden een voortvloeisel van een ander probleem. Maar als ik dat zeg, of als ik het over oestogeendominantie heb (wat in mijn ogen ook een gevolg is van,... tja wat?), dan kijken ze me aan alsof ik gek ben....
Anoniem_175078
zondag 30 maart 2014 om 21:01
Vriendin van mij kreeg ook een kind nadat haar man al jaren gesteriliseerd was. Dat is namelijk
Niet 100% betrouwbaar. Ff testen Voor de zekerheid dus..
ok ok jullie maken me nerveus .Ik ga morgen test halen .hoewel ik altijd al onregelmatig ongesteld was. Maar zolang is nog niet gebeurd .
Anoniem_70707
zondag 30 maart 2014 om 21:32
De kans op spontaan herstel na 25 jaar is echt heel klein. Je kan natuurlijk wel even test doen om zwangerschap uit te sluiten en daarna even de huisarts bellen om uit te zoeken wat er nou wel aan de hand is.
Een zwangerschapstest gedaan van een bekend merk zeg maar !
En zo als ik al dacht niet zwanger !
Anoniem_179349
maandag 31 maart 2014 om 19:35
Ga toch voor de zekerheid even naar de huisarts. Het wegblijven van je menstruatie kan ook een teken zijn dat er iets anders aan de hand is met je. Een schildklier probleem bijvoorbeeld, of vervroegde overgang.