Gezondheid alle pijlers

al 2 maanden niet ongesteld maar kan niet zwanger zijn .

30-03-2014 20:12 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor het laatst de 3 e week van januari ongesteld geweest . Daarna niet meer . Ik ben 38 maar kan niet zwanger zijn mijn man is al 25 jaar gesterliseerd. Ja 25 jaar . We hebben namelijk een groot leeftijdsverschil .

Iemand die weet wat het kan zijn ?
Overgang?
Overgang? De leeftijd waarop moeder/zussen in de overgang raakten kan een indicatie geven van de leeftijd waarop je zelf in de overgang komt.
Flinke stress, anorexia, overgang werd al genoemd, er zijn allerlei redenen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Heb je een minnaar?
Per ongeluk toch zwanger, pcos, vleesbomen, overgang, je zou even langs de dokter kunnen.
Sterilisatie is toch niet 100 betrouwbaar?
En je hebt getest om zwangerschap uit te sluiten?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
nee geen minnaar ,anders was ik zo slim om daar zelf aan te denken .

Ik ken mijn man 20 jaar dus zwanger worden na 20 jaar als hij gesteriliseerd is ?
Ja, dat kan. Google maar eens
Shit happens. Een testje is 2 euro, kun je dat in ieder geval uitsluiten.
Sterilisatie zichzelf hersteld?

Ik zou iig even een testje doen.
quote:natuur schreef op zondag 30 maart 2014 20:51 nee geen minnaar ,anders was ik zo slim om daar zelf aan te denken .

Ik ken mijn man 20 jaar dus zwanger worden na 20 jaar als hij gesteriliseerd is ? Action. Twee testen voor 1,49.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
herkenbaar. Ik loop voor wat andere dingen in het ziekenhuis en daar zeggen 2 verschillende specs dat het waarsch vervroegde overgang is. Ik geloof er niets van. Mijn hormoonhuishouding is al tijden een puinhoop (oa schildklier). Het is erg lastig om via reguliere geneeskunde hier aandacht voor te krijgen. In mijn ogen zijn schildklier en andere toestanden een voortvloeisel van een ander probleem. Maar als ik dat zeg, of als ik het over oestogeendominantie heb (wat in mijn ogen ook een gevolg is van,... tja wat?), dan kijken ze me aan alsof ik gek ben....
Vriendin van mij kreeg ook een kind nadat haar man al jaren gesteriliseerd was. Dat is namelijk

Niet 100% betrouwbaar. Ff testen Voor de zekerheid dus..
ok ok jullie maken me nerveus .Ik ga morgen test halen .hoewel ik altijd al onregelmatig ongesteld was. Maar zolang is nog niet gebeurd .
De kans op spontaan herstel na 25 jaar is echt heel klein. Je kan natuurlijk wel even test doen om zwangerschap uit te sluiten en daarna even de huisarts bellen om uit te zoeken wat er nou wel aan de hand is.
Vroege overgang, stress, overgewicht of ondergewicht.
Ja ik zou ook zeggen dat het toch wel iets met de overgang te maken heeft. Mijn collega was 35 en bij haar begon het toen al.
En TO al getest?
Een zwangerschapstest gedaan van een bekend merk zeg maar !

En zo als ik al dacht niet zwanger !
Ga toch voor de zekerheid even naar de huisarts. Het wegblijven van je menstruatie kan ook een teken zijn dat er iets anders aan de hand is met je. Een schildklier probleem bijvoorbeeld, of vervroegde overgang.
weet je al meer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven