nogsteeds masturberen
dinsdag 1 april 2014 om 19:48
woensdag 2 april 2014 om 21:35
donderdag 3 april 2014 om 07:19
zaterdag 5 april 2014 om 09:05
Boven de 21 kan het echt niet meer met je uitgezakte vagina. Als je jonger bent dan 21 wordt het je nog een beetje vergeven, tenzij je al een kind hebt of zwanger bent. Boven de 21 en zwanger mag weer wel want dan wil je man sowieso geen seks meer met je en ben je toch al zwanger, dat is logisch. Snappie?
Probeer eens een paar ijsblokjes ertegenaan te houden. (wel in een doekje anders vriezen ze van onderen vast).
Probeer eens een paar ijsblokjes ertegenaan te houden. (wel in een doekje anders vriezen ze van onderen vast).
donderdag 1 mei 2014 om 22:19
quote:juul666 schreef op 30 maart 2014 @ 18:51:
Ik ben gelukkig getrouwd maar mijn man is vaak weg voor zijn werk. Daarom verwen ik af en toe mezelf nog welleens. Is dit raar op mijn leeftijd en zijn er meer vrouwen die dat doen.Zolang je er plezier aan beleeft gewoon blijven doen. Ik krijg ook vaak te horen dat ik op mijn leeftijd niet eens meer aan seks mag denken. Maar ik vind een dag niet klaargekomen, een dag niet geleefd en wat een ander ervan denkt laat me Siberisch koud.
Ik ben gelukkig getrouwd maar mijn man is vaak weg voor zijn werk. Daarom verwen ik af en toe mezelf nog welleens. Is dit raar op mijn leeftijd en zijn er meer vrouwen die dat doen.Zolang je er plezier aan beleeft gewoon blijven doen. Ik krijg ook vaak te horen dat ik op mijn leeftijd niet eens meer aan seks mag denken. Maar ik vind een dag niet klaargekomen, een dag niet geleefd en wat een ander ervan denkt laat me Siberisch koud.
donderdag 1 mei 2014 om 22:38