Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic

26-01-2005 16:07 746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek je iets leuk voor je moeder, collega of geliefde? Weet je niet wat je zult geven op een bruiloft? Vraag het hier!!! bewerkt door moderator,
Tip voor iedereen... Je hoeft niet altijd een cadeau te kopen!! als iemand jarig is, voor je vriend, zijn je ouders zoveel jaar getrouwd.

Koop een niet al te groot  boekje... Verzamel zoveel mogelijk papieren, foto's, plaatjes uit magazines. ALLES WAT TE MAKEN HEEFT MET JE PERSOON.

Maak een boekje met foto's, spreuken, dingen die je je herinnert van die persoon, leuke, moeilijke en toffe dingen..

En dan krijg je iets heel persoonlijks waar heel veel tijd en liefde in gezeten heeft... echt een vet cadeau.

Zo heb ik het eerste jaar van mij en mijn vriend vastgelegd. concertkaartjes, de eerste foto's samen etc. En alles opgeschreven. Hoe leuk hij is als hij lacht... tot hoe lui hij af en toe kan zijn.. Maar ondanks alles hou ik van hem....

HIJ WAS HELEMAAL STIL... ZO MOOI VOND HIJ HET...

LEUKE CADEAU TIP, NIET DUUR, KOST WEL EVEN TIJD!!!
misschien is 't al genoemd hoor, maar tegenwoordig kun je bij veel winkels (copy-shops, internet, Hema) je mooiste foto laten spannen op canvas doek! Van die ene vakantie samen, kerst, verjaardag....enz.
Misschien dat jullie verlanglijstje voor Kerst/ SInterklaas mij nog op ideeen brengt voor mijn eigen verlanglijstje (aangezien ik al mijn ideeen al aan mijn ouders heb doorgegeven en nu nog een lijstje bij mijn schoonouders moet deponeren en ik geen inspiratie meer heb).

Ik hoop dat jullie ze hier plaatsen!

Hier is mijn verlanglijstje:

- Pepermolen

- Digitale keukenweegschaal

- Slippers

- Lonely planet van land wat ik in de zomer wil bezoeken

- Hartslagmeter
mijne is nie zo groot

-badjas

-pantoffels

-foto album

-dingen voor de uitzet die ik nog niet (zijn er veel)

succes ermee
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:

Mijn oma is dol op

foto's van ons :D

chocolade

puzzelboekjes

leuke kleine theekopjes

mooie kleine schortjes

vrolijke plantjes voor in huis of tuin

origineler is

tegoedbon voor lekkere kappersbehandeling

blitse fietstassen

zo'n zacht hoesje voor op fietszadel

d'r mee nemen voor een gezellige lunch

een dagje meegaan uit naar iets leuks (museum, attractie, bingo ;))

lekere luxe handcreme

leuke fietsbel voor op d'r rollator

maarruh, geen idee hoe oud oma is? misschien is ze wel veel te jong voor mijn oubollige tips! :o:D Iemand verder nog oma-tips? Ik wil d'r nog iets geven via Sinterklaas. Om ais 86 en fietst niet meer, maar is ook nog niet toe aan de rollator.
Mijn Sinterklaaslijstje zou zijn (we doen dit jaar niets, pas in de zomer: Zomaarklaas heet het dan:D):

Categorie tot 15 euro:

Spaanse sloffen

Kaarsen

Soepkommen

Longdrinkglazen

Miniabonnement op tijdschrift

Douchespul van Rituals

Earls secret tea van Rituals

Haarspul van John Frieda (Blond!)

Een rijkere Sint mag mij de serie Lost op dvd geven of De echte Dikke van Dale, een dagje sauna of kaartjes voor een concert!
Ik weet niet of ik op dit topic helemaal goed zit, maar het gaat over cadeautjes dus heeft er in ieder geval mee te maken. :-)

Ik ben voor mijn vriend op zoek naar een grappige lenzenhouder. Nu heb ik die eerder wel gevonden, maar ik weet nu niet meer waar ik 'm kan krijgen. Het gaat om een soort mannetje die zo`n lenzendoosje op z`n handen omhoog houdt (dacht ik). Ik heb 'm een keer gezien bij de Bijenkorf, maar kan 'm daar nu niet meer vinden. Ook een keer op een site gezien, maar welke...?

Als iemand weet waar ik die (op internet of in de winkel) kan vinden of van welk merk het is, heel graag! :D Thanks!
Ik gooi mijn vraagje hier maar in de groep.

Het gaat om het volgende, ik zoek een low butget kadootje voor mijn moeder en haar vriend. Nou heb ik wel een beetje fantasie maar ik dacht dat we niets aan sinterklaas zouden doen en plots kreeg ik gister een kleinigheidje van haar. Dus nu in de versnelling iets verzinnen. Heeft iemand een leuk ideetje? Ze houden van dieren (alleen niet van huisdieren ;))en planten. Kalenders, sleutelhangers en beplakte dozen heeft ze allemaal. Eigenlijk heeft ze alles al dus ik vrees dat het moeilijk gaat worden. Mocht iemand een suggestie voor mij hebben dan hoor ik het graag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hallo allemaal.

Aankomende donderdag (7 dec) gaan wij in ondertrouw. Ik wil op die dag mijn vriend graag iets speciaals geven waaruit mijn liefde voor hem blijkt. Ik wil niet zomaar een kado geven maar echt iets romantisch, speciaals, persoonlijks.... Ik weet dat het voor jullie moeilijk is om voor mij te bedenken maar gooi asjeblieft al jullie ideeen hierneer. Wie weet kan ik er iets mee!

X
quote:

Hallo allemaal.

Aankomende donderdag (7 dec) gaan wij in ondertrouw. Ik wil op die dag mijn vriend graag iets speciaals geven waaruit mijn liefde voor hem blijkt. Ik wil niet zomaar een kado geven maar echt iets romantisch, speciaals, persoonlijks.... Ik weet dat het voor jullie moeilijk is om voor mij te bedenken maar gooi asjeblieft al jullie ideeen hierneer. Wie weet kan ik er iets mee!

X Misschien een beetje afgezaagd maar ik vind het wel leuk, zo'n hartjes sleutelhanger waar je ieder een helft hebt. Ik heb dat ook samen met een vriend. Denk je toch altijd even aan elkaar als je je sleutels pakt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Ik weet niet of ik op dit topic helemaal goed zit, maar het gaat over cadeautjes dus heeft er in ieder geval mee te maken. :-)

Ik ben voor mijn vriend op zoek naar een grappige lenzenhouder. Nu heb ik die eerder wel gevonden, maar ik weet nu niet meer waar ik 'm kan krijgen. Het gaat om een soort mannetje die zo`n lenzendoosje op z`n handen omhoog houdt (dacht ik). Ik heb 'm een keer gezien bij de Bijenkorf, maar kan 'm daar nu niet meer vinden. Ook een keer op een site gezien, maar welke...?

Als iemand weet waar ik die (op internet of in de winkel) kan vinden of van welk merk het is, heel graag! :D Thanks!Misschien van Alessi?
Iemand verder nog oma-tips? Ik wil d'r nog iets geven via Sinterklaas. Om ais 86 en fietst niet meer, maar is ook nog niet toe aan de rollator.

Ok, het is wel voor volgend jaar Sinterklaas , maar voor oma's die niet meer fietsen maar nog te goed zijn voor een rollator: ik ken 2 oma's (een van mij, en een van een nichtje van me) die het geweldig vonden dat een familielid een dagje een tandem had gehuurd, zodat ze met een (klein)kind  toch nog weer eens lekker een dagje konden fietsen!
Wat geef je een collega die weggaat??
quote:Wat geef je een collega die weggaat??ligt eraan hoe lang je rmee gewerkt hebt, of het een leuke collega was , of je het alleen geeft of met de hele afdeling , of het een man of een vrouw is , leeftijd ook wel handig te vermelden.............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:

quote: Anneliefs reageerde

Wat geef je een collega die weggaat??

ligt eraan hoe lang je rmee gewerkt hebt, of het een leuke collega was , of je het alleen geeft of met de hele afdeling , of het een man of een vrouw is , leeftijd ook wel handig te vermelden.............

Projectcollega's:

Nr. 1: 24-jarig meisje, leuke collega

Nr. 2: 58-jarige (dacht ik) man, leuke collega

Beide cadeautjes namens dezelfde projectgroep, worden ook op hetzelfde moment gegeven... dus moet ook wel een beetje in verhouding staan tot elkaar...
en wat mag het kosten ?
quote:en wat mag het kosten ?Geen idee... 10 of 15 euro p.p., vermoed ik.
mini-abonnement op tijdschrift ( bon )

mooie pen ( evt inscriptie)

luxe bonbons

mooie agenda

bureauklokje

pennenset
quote:Wat geef je een collega die weggaat??Een Viva-vibrator..!:P
Wie heeft er een goed idee voor een kado voor mijn moeder.

Ze is 60, alleenstaand.

Omdat ze altijd op onze kinderen past willen we haar een pakket geven.

Geen kerstpakket, maar een nieuwjaarspakket, wat ze krijgt op oudjaarsdag.

Ze krijgt kerstpakketten genoeg, via al haar banen.

Maar wat doen we in zo'n nieuwjaarspakket.

Wie weet er een leuk thema?

Ze hoeft niet op dieet, is niet sportief, gaat niet naar bios ofzo, heeft geen ligbad.
Een mooie lingerieset

een goed boek

kadobonnetjes van Etos oid

tegoedbon voor sauna of kuuroord

Ipod..! Eindelijk haar eigen muziek downloaden.

haar lievelingsgeurtje.

een vaatwasser.
We zijn er al uit.

Mijn moeder vertelde me gisteren dat haar cd-speler kapot was.

We hebben haar nu een kleine draagbare radio/cd-speler gehaalt.

Die gaat in de doos van vriends kerstpakket, samen met een fles wijn en ik vul de doos dan aan met wat (een-persoons) boodschappen
Hallo allemaal,

Mijn schoonmoeder wordt binnenkort 50 en het lijkt me leuk om haar een cadeau te geven wat net even wat anders is als anders. Echt iets leuks voor haar. We zitten al te denken aan kaarten voor een leuke musical, ben al benieuwd of jullie nog leuke ideeen hebben.

Toen we haar vroegen wat ze zou willen, kwam ze al aanzetten met een boekenbon....nou dat wordt hem dus niet, want het mag wel wat specialer zeg maar.

Ze is niet sportief, beauty en of saunaarrangementen is ook niets voor haar.

Maar het lijkt me wel leuk om haar iets te geven (eventueel iets voor samen met mijn schoonvader) wat iets is wat ze ook niet zo snel voor zichzelf zou kopen of haar geld aan uit geeft.

Ideeen worden dus met open armen ontvangen!!!
Hallo,

Als het goed is krijgt me vriend 6 februari zijn diploma voor het mbo.

daar hoort wel een cadeau bij.

ik zat eraan te denken om een pennenset te kopen en daar onze namen in te graveren. hij krijgt als hij het hbo af heeft een echte kantoor baan. maar ik twijfel nog...

wat vinden jullie ervan? en wat voor een andere ideeen hebben jullie?

alvast bedankt
quote:

Hallo allemaal,

Mijn schoonmoeder wordt binnenkort 50 en het lijkt me leuk om haar een cadeau te geven wat net even wat anders is als anders. Echt iets leuks voor haar. We zitten al te denken aan kaarten voor een leuke musical, ben al benieuwd of jullie nog leuke ideeen hebben.

Toen we haar vroegen wat ze zou willen, kwam ze al aanzetten met een boekenbon....nou dat wordt hem dus niet, want het mag wel wat specialer zeg maar.

Ze is niet sportief, beauty en of saunaarrangementen is ook niets voor haar.

Maar het lijkt me wel leuk om haar iets te geven (eventueel iets voor samen met mijn schoonvader) wat iets is wat ze ook niet zo snel voor zichzelf zou kopen of haar geld aan uit geeft.

Ideeen worden dus met open armen ontvangen!!!

Ik vind kaartjes voor een musical een erg leuk idee! en misschien kan je er een hotelnacht voor hun bijdoen? via weekendje weg kost dat niet zoveel.

Misschien is leuk om een foto te laten maken met zijn allen?

Verder vind ik het altijd erg moeilijk om cadeautjes te bedenken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven