Ik vreet mezelf op!

31-03-2014 04:29 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik moet het even van me af schrijven.

Ik zit met een probleem:

De seks die ik heb met mijn vriendin is super slecht geworden.

Ik ben een man van 26 en mijn vriendin is 25 en we hebben bijna 4 jaar een relatie. Sinds anderhalf jaar is de hoeveelheid seks en de kwaliteit ervan drastisch omlaag gegaan. We wonen sinds 8 maanden samen en in die maanden is het nog minder en nog slechter geworden.

De seks was eerst aangenaam, niet persé speciaal te noemen, maar wel gewoon fijn. Ik merkte in het begin van de relatie dat ik vaak het voortouw moest nemen. Zij moest vaak nog in de "mood" komen, maar ik ben zelf dol op voorspel dus geen probleem.

Maar sinds anderhalf jaar wil het niet meer lukken. Het lijkt alsof ze geen zin meer heeft. Als ik niets onderneem, gebeurt er niets.

Ik heb met haar hier wel over gepraat. Ligt het aan mij? Stink ik? Loop ik te hard van stapel? Wat is het probleem?

Maar met mij had het niet veel te maken, ze had alleen moeite met opgewonden te raken. Op de vraag "wat vind je nou echt geil?" of "wat moet ik doen om je op te winden?" wist ze het antwoord niet. Ze zegt dat het af en toe gewoon gebeurt, ze weet niet waarom.

Het feit dat ze zo passief is, maakt het mij er niet makkelijker op. Ik doe heel erg mijn best om haar op te winden. Verschillende oliën, massages, lieve woordjes, geile woordjes, plotseling meenemen naar de slaapkamer enz.. enz..Sporadisch lukt het en hebben we "seks". En met seks bedoel ik, dat ik haar vinger en zijn mij aftrekt.

Het voorspel zie ik nu alsof ik brood moet gaan halen bij een bakker op een hele hoge berg. Vaak kom ik na lang klimmen en klauteren op de berg aan en zie ik dat de bakkerij dicht is.

Ik heb nu ook geen zin meer om voor niets al die energie erin te steken. Ik probeer het op te lossen en ik heb het idee dat zij er zelf niet veel aan doet.

En als we dan seks hebben stelt het niets voor. Neuken zit er niet in omdat ze niet opgewonden genoeg is. Pijpen durft ze niet, dus is het alleen aftrekken. Maar elke man weet zelf door wie hij het lekkerst afgetrokken wordt, namelijk hijzelf. Als ik haar vinger of bef komt ze vaak erg hevig klaar. Niet in geluid, maar in trillen, kreunen en spiertrekkingen. Ze zegt het ook lekker te vinden en dan gaat ze mij vol overtuiging aftrekken. Dit tafereel vindt ongeveer om de 8 a 10 dagen plaats.

Maar ik durf dan niet voor te stellen om te neuken of om een keer te pijpen. Het is namelijk voorgekomen dat ze daar verdrietig om werd omdat "ik toch weet dat ze dat niet durft" en stopte met alles. Dan maar 2e hands afgetrokken worden en blij zijn dat ik seks heb.

Heeft iemand misschien tips voor mij/ons om dit op te lossen? Ik vreet mezelf helemaal op van frustratie! Dit kan toch niet goed zijn?!

Flip
Triest...ik was allang weg
Naar de seksuoloog gaan misschien. Het lijkt me voor beide niet leuk.
Voor je je verder opvreet.

Landelijke telefonische hulpdienst NVSH

voor alle vragen over seks en relaties

telefoon nummer 0900-9212 op werkdagen 9.00-21.00 uur

Internet: www.nvsh.nl

Gewoon ff bellen.
Als je beschrijving van "met haar praten" klopt, dan heb je nogal eenzijdig met haar gepraat. Over haar wensen, behoeften, of juist weerstanden. Dat is heel lief en mooi en braaf natuurlijk, en er is niets mis mee. Maar het is wel maar de helft.

Heb je ook gepraat over jouw wensen, behoeften en weerstanden? Je durft kennelijk tijdens de sex niet voor te stellen wat jij wil, maar heb je er in een wat neutralere situatie al eens helderheid over gegeven?

Het cliché is dat mannen niet kunnen/willen praten en vrouwen er zo geweldig goed in zijn, maar ga er voor het gemak maar van uit dat jullie er beiden niet zo goed in zijn. Zeker niet als het een kwetsbaar onderwerp als sex betreft. Dat het lastig is, is echter geen reden het niet te doen. Accepteer van jezelf en van haar dat praten lastig is, maar accepteer niet dat het niet gebeurt. Jezelf opvreten is niet gezond voor jezelf of jullie relatie.
Als er niets anders achter dat 'niet durven pijpen' zit, is het gewoon een vorm van 'wat de boer niet kent dat vreet ie niet'. Wat een onzin.
Toen ik aan de pil was...wilde ik ook totaal geen seks.Nadat ik daarmee mee stopte ging er een wereld voor me open.Misschien is dat haar probleem.Of opvoeding van huis uit,gelovig kan een boel verpesten.
Als ze haar wel laat beffen en klaarkomt en bij/met TO bijna niets wil doen komt ze bij mij egoïstisch over, ik heb tenminste mijn pleziertje, en niet 1 of ander onderliggend probleem. Kan evengoed zijn dat ze enkel klaarkomt bij beffen.
Het klinkt niet alsof de vriendin van TO iets wil doen aan dit probleem.
Tja, we lezen hier natuurlijk alleen de versie van TO. Misschiennis hij wel een waardeloze minnaar. Of zit hij alleen aan zijn vriendin als hij zin heeft. Ofzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven