Superlekker maar niet meer te koop

donderdag 13 maart 2008 om 09:14

vrijdag 27 juni 2008 om 22:40
Weet iemand trouwens wat er met de good old samiakknotsen is gebeurd? Die grote witte ronde dingen ? Die waren altijd zo gemaakt dat je, als je ze lang genoeg in je mond had, er een beetje figuurtjes in kon maken met je tanden. Ze werden een beetje zacht zegmaar. Nu blijven ze crispy tot het einde en ik vind het zo zonde. Ik kan alleen nog knotsen vinden van het merk Candyman, heeft iemand een idee of- en waar die oude nog te koop zijn?
zaterdag 28 juni 2008 om 08:52
quote:Suze2 schreef op 27 juni 2008 @ 22:27:
OH?? Bij Bas vd H? Die hebben we hier niet. Zitten vooral in Rotterdam eo toch? Dirk zit hier wel. Heeft die de choco-boter ook??? Morgen kijken!
Dirk zal het vast ook wel hebben hoor, het zit in een zilveren wikkel met blauwe letters erop ik koop het ook wel eens heerlijk.
Rotterdam is niet zo ver van Schiedam hahaha dus als je het echt perse wilt hebben ? de bas in schiedam centrum heeft het zekers. en als je er toch bent kun je meteen ff winkellen(al ga ik zelf liever naar de lijnbaan en koopgoot) haha.
Succes
OH?? Bij Bas vd H? Die hebben we hier niet. Zitten vooral in Rotterdam eo toch? Dirk zit hier wel. Heeft die de choco-boter ook??? Morgen kijken!
Dirk zal het vast ook wel hebben hoor, het zit in een zilveren wikkel met blauwe letters erop ik koop het ook wel eens heerlijk.
Rotterdam is niet zo ver van Schiedam hahaha dus als je het echt perse wilt hebben ? de bas in schiedam centrum heeft het zekers. en als je er toch bent kun je meteen ff winkellen(al ga ik zelf liever naar de lijnbaan en koopgoot) haha.
Succes
zaterdag 28 juni 2008 om 08:56
zaterdag 28 juni 2008 om 11:00

zaterdag 28 juni 2008 om 16:36
quote:americagirl schreef op 08 april 2008 @ 15:40:
Ik vond die frambozen waterijsjes altijd zo lekker
Ze waren maar 50 cent of zo, en je tong werd er knalroze van maar die hadden zoooo'n lekkere smaak!!
Alleen zie ik ze nergens meer
En ik weet ook niet meer van welk merk ze waren....vast Ola of zoOh ja die naam ik ook altijd Speedy framboos heette die. Maar die kon je volgens mij niet in de winkel kopen.
Ik vond die frambozen waterijsjes altijd zo lekker
Ze waren maar 50 cent of zo, en je tong werd er knalroze van maar die hadden zoooo'n lekkere smaak!!
Alleen zie ik ze nergens meer

zaterdag 28 juni 2008 om 20:47
zondag 29 juni 2008 om 21:13
quote:girlxxx schreef op 28 juni 2008 @ 08:52:
[...]
Succes Bij de Hoogvliet verkopen ze 't ook. Alleen zit het nu niet meer in een zilveren wikkel maar in een kuipje. Het heet Choba. Heeeeerrlijk!!
[...]
Succes Bij de Hoogvliet verkopen ze 't ook. Alleen zit het nu niet meer in een zilveren wikkel maar in een kuipje. Het heet Choba. Heeeeerrlijk!!
zondag 29 juni 2008 om 23:47
Over de Hagelslag: ik heb met de feestdagen niet zo goed opgelet, als dat zo is ga ik flink inkopen!!! Ik ga de Ruijter mailen waarom het er niet meer is ofzo...ben erg benieuwd, volgens mij werd het wel goed verkocht (lijkt me zo!).
Over Ice Twix: Vind het ook superjammer dat ze het hier niet meer hebben...Wel in veel buitenlanden: turkije, griekenland, spanje, italie, enz...maar hier niet! Vind dat de lekkerste variant! Ben benieuwd naar de reactie van je mail.
Over Ice Twix: Vind het ook superjammer dat ze het hier niet meer hebben...Wel in veel buitenlanden: turkije, griekenland, spanje, italie, enz...maar hier niet! Vind dat de lekkerste variant! Ben benieuwd naar de reactie van je mail.
maandag 30 juni 2008 om 08:40
quote:sallie68 schreef op 29 juni 2008 @ 21:13:
[...]
Bij de Hoogvliet verkopen ze 't ook. Alleen zit het nu niet meer in een zilveren wikkel maar in een kuipje. Het heet Choba. Heeeeerrlijk!!
Klopt choba heet het tegenwoordig in een kuip ?? hmmm zal eens opletten dan, laatst bij m'n basje gewoon in zilverwikkel.
maar een kuip is veel handiger natuurlijk !
[...]
Bij de Hoogvliet verkopen ze 't ook. Alleen zit het nu niet meer in een zilveren wikkel maar in een kuipje. Het heet Choba. Heeeeerrlijk!!
Klopt choba heet het tegenwoordig in een kuip ?? hmmm zal eens opletten dan, laatst bij m'n basje gewoon in zilverwikkel.
maar een kuip is veel handiger natuurlijk !
dinsdag 1 juli 2008 om 11:37
Die chocoboter is inderdaad jeugdsentiment .
En de ook al genoemde chocopasta die geen creme was maar een soort stroop. Pastachoca, Beregoed!!! (was de reclameleus geloof ik) Die zou dus te koop moeten zijn bij Hoogvliet? Helaas zit die hier (Amsterdam) nergens... Is iemand die chocostroop ooit nog ergens anders tegen gekomen?
En de ook al genoemde chocopasta die geen creme was maar een soort stroop. Pastachoca, Beregoed!!! (was de reclameleus geloof ik) Die zou dus te koop moeten zijn bij Hoogvliet? Helaas zit die hier (Amsterdam) nergens... Is iemand die chocostroop ooit nog ergens anders tegen gekomen?
dinsdag 1 juli 2008 om 11:41
En in de categorie hartig: ze hebben van Conimex een poosje een pak met ingredienten voor een soort Thaise soep gehad (weet niet meer hoe het pak precies heette). In het begin van mijn studententijd (ongeveer tien jaar terug) was ik daar stapelgek op. Maar opeens verdween dat pak overal uit de schappen... Ik heb later nog beredeneerd dat het vast Tom Yam moet zijn geweest, maar ik ben nog nooit een recept tegengekomen voor die soep die net zo lekker was als dat pak.
dinsdag 1 juli 2008 om 11:50
dine, dat zal idd de tom yam geweest zijn.
via www.conimex.nl / producten / producten uit assortiment kom je op een overzicht van.... producten die uit het assortiment zijn (*goh*). en daar staat de tom yam tussen.
net als de babi roedjak, die hadden wij vaak. jammer hoor!
via www.conimex.nl / producten / producten uit assortiment kom je op een overzicht van.... producten die uit het assortiment zijn (*goh*). en daar staat de tom yam tussen.
net als de babi roedjak, die hadden wij vaak. jammer hoor!
dinsdag 1 juli 2008 om 11:54
quote:Suze2 schreef op 27 juni 2008 @ 22:10:
ik heb geen 21 pagina's gelezen dus als hij al langs geweest is: sorry!
Maar iemand enig idee of je die ontzettend vette, vooral niet naar chocolade smakende chocoladeboter in een papiertje nog ergens kan kopen? Bij AH hier iig niet
Ja die verkopen ze ook bij de C1000!!!
Lekker he?
ik heb geen 21 pagina's gelezen dus als hij al langs geweest is: sorry!
Maar iemand enig idee of je die ontzettend vette, vooral niet naar chocolade smakende chocoladeboter in een papiertje nog ergens kan kopen? Bij AH hier iig niet
Ja die verkopen ze ook bij de C1000!!!
Lekker he?
dinsdag 1 juli 2008 om 11:54
quote:DJ Momo schreef op 01 juli 2008 @ 11:50:
net als de babi roedjak, die hadden wij vaak. jammer hoor!Haha, komisch, zo'n heel overzicht met producten die ze uit het assortiment hebben gehaald! Maar wat het nut ervan is? Kan je niet ergens stemmen om ze weer terug te krijgen of zo ? Het is die Tom Yam inderdaad, ik herken het pak (hmmm, krijg er gelijk weer trek in).
net als de babi roedjak, die hadden wij vaak. jammer hoor!Haha, komisch, zo'n heel overzicht met producten die ze uit het assortiment hebben gehaald! Maar wat het nut ervan is? Kan je niet ergens stemmen om ze weer terug te krijgen of zo ? Het is die Tom Yam inderdaad, ik herken het pak (hmmm, krijg er gelijk weer trek in).
dinsdag 1 juli 2008 om 11:56
dinsdag 1 juli 2008 om 12:03
dinsdag 1 juli 2008 om 12:04
Een heerlijk topic is dit!
Vorige week was mijn zus op bezoek, ze had een doos met jeugdspullen van mij meegenomen en zo kwam het gesprek ook op eten van vroeger. Ik vertelde dat ik hier had meegelezen en hebben er heel gezellig over gebabbeld.
Paar dingen van mij van vroeger: de vlaggestick. Hartstikke lekker ijsje, vooral het gedeelte dat naar bitter lemon smaakte. De limlolly van de Jamin.
Verder een afschuwelijk vies drankje, dat ik door alle reclame ervoor een keertje gekocht heb: Djoezzz of iets degelijks. Does it ring a bell?
Ja, die chocoladepastilles met munt eromheen. Als m'n zus in Duitsland drank gaat halen neemt ze weleens een zakje mee. Mjam.
Die snickerspasta, ik heb er (bijna) van moeten dromen. Wil ik ook een keer proberen. Maar ik ben al een tijdje niet in het Middellandse Zee gebied geweest.
Vorige week was mijn zus op bezoek, ze had een doos met jeugdspullen van mij meegenomen en zo kwam het gesprek ook op eten van vroeger. Ik vertelde dat ik hier had meegelezen en hebben er heel gezellig over gebabbeld.
Paar dingen van mij van vroeger: de vlaggestick. Hartstikke lekker ijsje, vooral het gedeelte dat naar bitter lemon smaakte. De limlolly van de Jamin.
Verder een afschuwelijk vies drankje, dat ik door alle reclame ervoor een keertje gekocht heb: Djoezzz of iets degelijks. Does it ring a bell?
Ja, die chocoladepastilles met munt eromheen. Als m'n zus in Duitsland drank gaat halen neemt ze weleens een zakje mee. Mjam.
Die snickerspasta, ik heb er (bijna) van moeten dromen. Wil ik ook een keer proberen. Maar ik ben al een tijdje niet in het Middellandse Zee gebied geweest.
dinsdag 1 juli 2008 om 12:08
Ik heb het trouwens met de eikruiden van Verstegen ook gedaan.
Kon dat nergens meer vinden, alleen de versie zonder zout Blehhh!
Heb toen een mail gestuurd en kreeg een doosje opgestuurd....en adressen waar het nog wel te verkrijgen was.
Maar niets bij mij in de buurt....Ben blijven zeiken en zemelen via de mail en nu staan ze er weer bij mijn supermarkt !
joehoeeeeee
Kon dat nergens meer vinden, alleen de versie zonder zout Blehhh!
Heb toen een mail gestuurd en kreeg een doosje opgestuurd....en adressen waar het nog wel te verkrijgen was.
Maar niets bij mij in de buurt....Ben blijven zeiken en zemelen via de mail en nu staan ze er weer bij mijn supermarkt !
joehoeeeeee