Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??



Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
De sour en cream chips van lays! In het buitenland nog wel verkrijgbaar en kwam bij de Jumbo laatst een variatie tegen met kruiden, maar die zonder is toch net iets lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
quote:kazuka schreef op maandag 29 oktober 2012 20:35 De sour en cream chips van lays! In het buitenland nog wel verkrijgbaar en kwam bij de Jumbo laatst een variatie tegen met kruiden, maar die zonder is toch net iets lekkerder.Die heet tegenwoordig crème en cives geloof ik!
Alle reacties Link kopieren
Splash! Soort spuitbus met een smaakje erin. Als je dat in je glas melk spoot, dan had je een "milkshake".
Alle reacties Link kopieren
quote:puk86 schreef op 31 oktober 2012 @ 09:18:

Splash! Soort spuitbus met een smaakje erin. Als je dat in je glas melk spoot, dan had je een "milkshake".



Oooooja dat was ik al helemaal vergeten! Oldskool!!!



Zipje, ik zag dat ze bij de AH een zakje hadden met alleen maar van die strooisnoepjes (lettertjes etc).. weet welliswaar niet hoe hard ze zijn, maar ze hebben het wel
Alle reacties Link kopieren
Citroenyoghurt van een bepaald merk (naam kwijt), zo lekker!

En de eigen merk-tomatensoep uit blik van de Edah. Helaas geen Edah's meer in de buurt, volgens mij zijn ze allemaal veranderd in Coop's. Eeuwig zonde van hun huismerk-soep.



Splash ken ik ook, dat was leuk! Ik was als kind niet gek op melk, maar dat spul deed wonderen.
Alle reacties Link kopieren
De edah was altijd fijn, goedkoop en lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven