Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
@Anouk, het staat denk ik niet onder dit loepje. Maar bottom line is dat er een stekker uit de open relatie werd getrokken en ik hem vaarwel had gekust. Maar hij is altijd wel gebleven, zo eens in de zoveel tijd hadden we nog eens contact. Wegens ernstige gewetensbezwaren kan ik je op die andere vraag nog geen antwoord geven (Maar hij klinkt nog net zo lekker.. En als hij net zo volhoudend is als toen...)
Ach Rooss, misschien is het voor nu even genoeg. Ik heb er ook een hele tijd geen zak om gegeven. Seks was thuis best leuk, maar als het niet gebeurde was dat ook ok. Minnaars moesten gewoon vooral niet zeiken. Maar nu... Nu is het lente en ben ik net een puber.

Misschien wil je nu er gewoon ook wel eentje voor de heb, zonder te delen. Komt vast wel weer. En tot die tijd lekker genieten van de rust.

Oh, en check ff in welke categorie je spullen op marktplaats dumpt.
quote:Rooss4 schreef op 01 april 2014 @ 13:52:

En jaaaaaaaaaaaaaaaa de sekspistols! En de pixies en Ramones (al ben ik daar geen fan van geweest maar mijn eerste vriendje wel!) en eeehm de psychedelic furs en noem-het-maar-op.

Veiligheidsspelden in je oren doen trouwens zeer.

Die hanekam stond wel heel kek!!*voelt een generatiekloofje*
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 01 april 2014 @ 13:56:

[...]

*voelt een generatiekloofje*Lol, hier ook net 31. Ik snap wat je bedoelt.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Koffiedatemeneer is erg prettig bezig. Is het nog geen volgende week?

Roos: zwarte make-up, zwarte kleding, zwarte nagellak. Haar recht omhoog (scheerschuim deed de trick bij mij), The Clash, The Cure, New Order...

Verder hier van heel dichtbij meegemaakt deze week wat (herhaald) vreemdgaan met een gezin doet als het uitkomt. Not pretty at all.
Babs, waar kwam je dat van dichtbij tegen?
Bij een vriendin.
quote:summernights schreef op 01 april 2014 @ 14:09:

[...]

Lol, hier ook net 31. Ik snap wat je bedoelt.

Tssssk broekie! Da's een kloof!

Barbs, ai, da's niet fijn...
quote:Rooss4 schreef op 01 april 2014 @ 13:50:

En wat ik het allerrustigst vind is dat mijn gedachten weer van mij zijn. Geen lichte irritatie over radiostiltes en ongerustheden die altijd wel sluimerend aanwezig waren. Dan voelde het aan de oppervlakte prima en oké maar binnenin roerde het. Dat merk ik eigenlijk nu pas. Erg fijn moet ik zeggen. Ik ben geen minnares, nooit geweest. Ik ben de meest beroerde en slechtste seksvriendin.

Hoe schoftig ik er ook van genoten heb, hoe bedreven ik ook geworden ben in de loop der jaren (laatst minnaar zei, wat zonde! Youre so good at it. Hmhm) nu even niet.Dit is precies waarom ik nu probeer zo onbekommerd mogelijk te genieten, maar weet dat die innerlijke onrust pas zal ophouden in het post-minnaar tijdperk.
Ja lookolook de mannen willen of zoenen direct of seks dat

hoor ik direct als ik een afspraak wil.

Het gaat zo dan gaan we lekker zoenen en of meer he.

Het is best moeilijk.
geniet van het leven
Hahaha ja ik weet het. Nog nat achter mijn oren...
@Look: Oww yes, hij zal je gaan overhalen dus! Keep us posted hè.

@Barb: wat een nachtmerrie moet dat zijn..
It is. Niet alleen voor beide partners, ook voor de kinderen, opa's en oma's... iedereen verdriet.
Als je vreemdgaat ben je je daar totaal niet van bewust, hoe vaak lees je niet "Goh ik heb geen schuldgevoel, rarapolitiepet". En dan ligt het hebben en houwen op tafel en is het ineens een drama waar elk dichtbijpersoon veel last van heeft. Dan komt het schuldgevoel ineens in vol ornaat je nachten teisteren. Goed om vooraf te bedenken of je dat er voor over hebt. Al vrees ik dat het zo niet werkt.

Retsina, als je met jouw potentiëeltjes net zo communiceert als hier dan snap ik dat het lastig ligt ja.

Je bent op allerlei fronten erg onduidelijk.
Klopt, zolang je ermee wegkomt is het allemaal leuk. Je wilt niet denken aan de gevolgen, want alles gaat goed. Jij blij, thuis blij want jij bent blij, iedereen heppie.

Eigenlijk best raar dat het zo vaak zo werkt, dat totaal niet schuldig voelen tot het te laat is.

Heb je overigens gemaild, Roos!
Ik breek even in, omdat ik er door een goeie vriendin op geattendeerd was...

Look, hi mijn allereerste SV kende ik via Marktplaats.

Alles goed met iedereen hier?
Dat zie ik bij mijn flirt ook. Zij gaat vreemd. Maar ze heeft geen schuldgevoel. Toen ze laatst bijna gesnapt werd kreeg ze het pas warm. En ging ze voorzichtiger aan doen. Ik vroeg of het haar dan uiteindelijk uitmaakte als haar relatie zou stranden. Dat ging haar best aan haar hart want dat wilde ze absoluut niet.

Dat is wel erg dubbel. Ik kan het ook wel begrijpen. Meeste daders tonen pas berouw als ze voor het gerecht worden gesleept.
quote:stewardess schreef op 01 april 2014 @ 14:58:

Ik breek even in, omdat ik er door een goeie vriendin op geattendeerd was...

Look, hi mijn allereerste SV kende ik via Marktplaats.

Alles goed met iedereen hier?

Haai Stew!

Ik dacht al dat jij dat was!

Welke vriendin?

Hier alles ok. Maar hoe is het met jou dan?
Of je er niet van bewust bent, dat weet ik eigenlijk niet. Je negeert het keihard. Als je dat niet kan, kan je ook niet vreemdgaan. Althans, je kan er dan niet optimaal van genieten lijkt mij. En dat is dan weer zonde. Dus negeer je het. Wat je niet ziet, bestaat niet.
dusiemandmeteenmooiepruikishelemaalnietkaal

Vreemdgaan vraagt inderdaad een vermindert bewustzijn, te diep nadenken is niet gewenst. En als het uitkomt vallen juist die schellen weg voor je ogen. Bijzonder hoe dat werkt.

Edit: helleuw stewardess! Hoe is het met jou?
quote:barbarella70 schreef op 01 april 2014 @ 14:56:

Klopt, zolang je ermee wegkomt is het allemaal leuk. Je wilt niet denken aan de gevolgen, want alles gaat goed. Jij blij, thuis blij want jij bent blij, iedereen heppie.

Eigenlijk best raar dat het zo vaak zo werkt, dat totaal niet schuldig voelen tot het te laat is.

Maar dat zijn dan ook twee totaal verschillende gevoelens.

Je slecht voelen omdat het is uitgekomen is geen schuldgevoel. Dat is gewoon spijt hebben dat het is uitgekomen.
Interessant ding hè, zo'n brein
Hello ladies, met mij gaat het prima, nog steeds contact met JVG.

Enne, die vriendin is van ' hier'
quote:Lookolook schreef op 01 april 2014 @ 15:32:

Interessant ding hè, zo'n brein

Doe es uitleggen?

Seringetje, wat fijn dat jij precies weet wie zich afterwards schuldig voelt en wie gewoon spijt heeft van het uitkomen.

Doe mij ook zo'n achtste zintuig.
Rooss, wat moet ik daar aan uitleggen? Ik vind het mega interessant hoe zo'n brein dan werkt. Hoe je jezelf totaal voor de gek kunt houden. Niet alleen in deze situatie, maar in vele. Ik hartje brein.

Stew, nog steeds? Wow, dat had ik niet verwacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven