Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
dinsdag 1 april 2014 om 10:09
Nou inderdaad wekt het een zekere mate van nieuwsgierigheid naar bepaalde mensen. (Uiteraard) was het wel zo dat iedereen dat 'anoniem' deed en dus alleen maar lijf-, kleding-, en pose foto's neerzette. Het verschil met het veranderen van je ava is dat hier dus echt gewoon een link in je post zette (met een of andere ingewikkelde syntax achtig iets) en dan opende dus de foto als het ware full screen.
Maar ..dit was dus volgens mij al iets van meer dan 5 jaar geleden ofzo. Was een enorme explosie aan reacties destijds. Volgens mij zitten alle mensen van destijds nu al achter de geraniums (of een langdurig verblijf in een Bergman kliniek )
Maar ..dit was dus volgens mij al iets van meer dan 5 jaar geleden ofzo. Was een enorme explosie aan reacties destijds. Volgens mij zitten alle mensen van destijds nu al achter de geraniums (of een langdurig verblijf in een Bergman kliniek )
dinsdag 1 april 2014 om 10:34
@Lookolook: Kende jij het topic (slik ...en de foto's) van destijds dan nog?
@Lady: Uuuuhhhmmmm ....laat ik het zo zeggen, je moet geen ouwe koeien uit de sloot halen . En om eerlijk te zijn zou ik niet eens meer weten hoe het zou moeten.
Hoewel het qua experiment best leuk zou zijn natuurlijk ...
Dan komt wel de vraag wat nu als een zwoele of sexy foto wordt gezien?
@Lady: Uuuuhhhmmmm ....laat ik het zo zeggen, je moet geen ouwe koeien uit de sloot halen . En om eerlijk te zijn zou ik niet eens meer weten hoe het zou moeten.
Hoewel het qua experiment best leuk zou zijn natuurlijk ...
Dan komt wel de vraag wat nu als een zwoele of sexy foto wordt gezien?
dinsdag 1 april 2014 om 10:56
Ik sla piktechnisch over. Niks zo opdrogend als een foto van een vreemde pik waar ik de geur en de smaak niet van ken.
Het fototopic heb ik gemist, (goddank nog niet zooooo fossiel) Dgv natuurlijk wel!
Toen was het nog retespannend om een picje van (een deel) van jezelf te showen.
We deden sowieso dgv spelletjes, willekeurige toets op je toetsenbord aanslaan en daar moest de volgende een ranzig woord op bedenken.
*zucht*
Toen bestond klets nog niet eens!
Het fototopic heb ik gemist, (goddank nog niet zooooo fossiel) Dgv natuurlijk wel!
Toen was het nog retespannend om een picje van (een deel) van jezelf te showen.
We deden sowieso dgv spelletjes, willekeurige toets op je toetsenbord aanslaan en daar moest de volgende een ranzig woord op bedenken.
*zucht*
Toen bestond klets nog niet eens!
dinsdag 1 april 2014 om 11:35
dinsdag 1 april 2014 om 11:55
@Lookolook: Oeh crap ...am I busted now? Maar was jij daar dan onder een andere nick misschien?
@Merel: Niets mis mee met dat modelletje, het moest meer worden gedaan als je het mij vraagt
. Tja wat betreft foto's posten; Ik heb er geen meer van dat genre en zou dan vervolgens niet eens meer weten hoe te posten. En verder over meteen je handeltje te showen, dat heb ik nooit gedaan. Denk dat dat beter irl te doen lol.
@Merel: Niets mis mee met dat modelletje, het moest meer worden gedaan als je het mij vraagt
dinsdag 1 april 2014 om 12:21
Ik vraag me af hoe het er uit zou zien als er nu weer een hengeltopic/erotisch fototopic zou zijn. Men lijkt (is) toch iets scheutiger met het delen van lichaamsdelen dan een paar jaar terug lijkt wel.
Dat hengeltopic van toen, ging dat er een beetje leuk aan toe of trok het allerlei ranzige figuren van overal aan?
Dat hengeltopic van toen, ging dat er een beetje leuk aan toe of trok het allerlei ranzige figuren van overal aan?
dinsdag 1 april 2014 om 13:09
@Lookolook: Yikes ....daar gaat mijn self proclaimed image of serious poster .
@Roos: Nou weet je inderdaad geloof ik wel dat het op een gegeven moment doorslaat. Sommige mensen willen toch iedere keer steeds verder gaan. Regel was echter wel dat je geen echt bloot mocht plaatsen want daar was het forum namelijk niet voor bedoeld. Maar destijds was het vond ik eigenlijk wel gewoon een heel leuk topic waarin leuke en minder leuke feedback werd gegeven. Maar gehengeld werd er (natuurlijk) wel en werd je uitgedaagd om verder of bloter te gaan. Tja, smaken verschillen zal ik maar zeggen ...
Maar ranzig heb ik het eigenlijk nooit durven noemen.
@Roos: Nou weet je inderdaad geloof ik wel dat het op een gegeven moment doorslaat. Sommige mensen willen toch iedere keer steeds verder gaan. Regel was echter wel dat je geen echt bloot mocht plaatsen want daar was het forum namelijk niet voor bedoeld. Maar destijds was het vond ik eigenlijk wel gewoon een heel leuk topic waarin leuke en minder leuke feedback werd gegeven. Maar gehengeld werd er (natuurlijk) wel en werd je uitgedaagd om verder of bloter te gaan. Tja, smaken verschillen zal ik maar zeggen ...
Maar ranzig heb ik het eigenlijk nooit durven noemen.
dinsdag 1 april 2014 om 13:37
dinsdag 1 april 2014 om 14:27
dinsdag 1 april 2014 om 15:11
quote:Rooss4 schreef op 01 april 2014 @ 14:55:
[...]
Fotokes? Van moi??
New, redelijk netjes.. kijk daar hou ik van
Yep! Die met die rode nagels bv! Of een van die andere die toen gemaakt zijn. Past er zo tussen.
Als ik ga graven in de krochten van mijn pc kan ik ook vast nog wel iets leuks vinden en plaatsen. Maar ik heb een hekel aan graven
Sum, toen was je eh... 12 ofzo!
[...]
Fotokes? Van moi??
New, redelijk netjes.. kijk daar hou ik van
Yep! Die met die rode nagels bv! Of een van die andere die toen gemaakt zijn. Past er zo tussen.
Als ik ga graven in de krochten van mijn pc kan ik ook vast nog wel iets leuks vinden en plaatsen. Maar ik heb een hekel aan graven
Sum, toen was je eh... 12 ofzo!