Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
dinsdag 1 april 2014 om 16:18
dinsdag 1 april 2014 om 17:14
quote:summernights schreef op 01 april 2014 @ 15:48:
Aan jou gerelateerd aan mijn leeftijd. Nog meer vragen?
Nee.
Jij vraagt iets aan mij en ik snap niet wat dat met jouw leeftijd te maken heeft.
Ik schreef dat ik een paar toyboys in het roossbed heb mogen ontvangen de afgelopen tijd en dat het me niet al te best bevallen is.
Heeft helemaal niks met jou of met jouw leeftijd te maken!
Aan jou gerelateerd aan mijn leeftijd. Nog meer vragen?
Nee.
Jij vraagt iets aan mij en ik snap niet wat dat met jouw leeftijd te maken heeft.
Ik schreef dat ik een paar toyboys in het roossbed heb mogen ontvangen de afgelopen tijd en dat het me niet al te best bevallen is.
Heeft helemaal niks met jou of met jouw leeftijd te maken!
dinsdag 1 april 2014 om 18:11
dinsdag 1 april 2014 om 19:06
Summer, voor mij ben jij aan de jonge kant dus tiepetje toyboy zou de lading kunnen dekken als de omstandigheden en de zin daar waren
Look, ja het was serieus zielig. Beetje moeder voel ik me dan idd wel en dat kan nou net niet de bedoeling zijn! Wel ontzettend jammer want de jankert was een serieusleuk exemplaar!
Ik heb iets nuttigs laten doen. Telt dat ook niet??
Morgen ga ik Barbs eindelijk haar penismassage geven
Look, ja het was serieus zielig. Beetje moeder voel ik me dan idd wel en dat kan nou net niet de bedoeling zijn! Wel ontzettend jammer want de jankert was een serieusleuk exemplaar!
Ik heb iets nuttigs laten doen. Telt dat ook niet??
Morgen ga ik Barbs eindelijk haar penismassage geven
dinsdag 1 april 2014 om 19:21
dinsdag 1 april 2014 om 21:12
dinsdag 1 april 2014 om 21:19
Heerlijk zelfs, alleen vond ik het hoogtepunt niet meer wat het was. Erg vreemd, dus óf ik moet meer masturberen óf ik moet er gewoon weer mee stoppen en dan alleen tijdens de seks komen. Come to think of it, hoogtepunt tijdens de seks was ook niet zo heftig meer als voor het zelfonthoudbeleid.
Wel merk ik dat ik veel meer stamina heb tijdens de seks als ik daarnaast ook doe aan zelfonthouding.
Ik ben nog niet uit over de voordelen tegenover de nadelen...
Wel merk ik dat ik veel meer stamina heb tijdens de seks als ik daarnaast ook doe aan zelfonthouding.
Ik ben nog niet uit over de voordelen tegenover de nadelen...
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.