Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
quote:Spijk-er schreef op 20 maart 2014 @ 19:20:

Je kan toch gewoon de kleurcombi aanpassen naar iets dat wel leesbaar is?!

Wat een oenigheid.Ja dat kan "gewoon": de TD kan "gewoon" de kleurcode aanpassen wanneer er gewoon een consensus is hoe dat er moet uit komen te zien. Maar weet je wat gewoon het beste is? Je kunt het gewoon zelf aanpassen: color that site!. Handig hoor, gewoon voor wie last heeft met de leesbaarheid van bepaalde kleurencombinaties. Die laatste opmerking laat ik gewoon staan!
Topic trek het ff niet meer is verplaatst naar de pijler Psyche.

mvg,

Junior.
Het topic: "Duurzame kleding, wie helpt?" is verwijderd ivm onderzoekje.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic: "lieve vriendin gezocht" is verwijderd ivm hengelen.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Topic Eend heeft nest op balkon? is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Topic 5km is verplaatst naar de pijler Lijf & Lijn.

mvg,

Junior.
Topic Op zoek naar vakantiehuisje 16 personen verplaatst naar de pijler Reizen.

mvg,

Junior.
Topic CFNM is verwijderd ivm reclame.

mvg,

Junior.
http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/224849

Volgens mij hebben we een hengelaar...
quote:Cheery schreef op 21 maart 2014 @ 22:57:

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/224849

Volgens mij hebben we een hengelaar...

Volgens mij ook, bedankt voor het melden, topic is verwijderd.

mvg,

Junior.
Ik weet niet precies waarom ik er voor pleit om Droppyco te bannen, maar zo langzamerhand denk ik dat al haar/zijn uitingen op welk-vaccinatietopic-dan-ook banwaardig zijn.

Zij/hij lijkt wel enigszins op Geert Wilders, het gaat steeds verder, net zolang tot zij/hij over de schreef gaat.

Droppyco weg dus!!
Het topic Jouw mening over beautyblogs.. is verwijderd ivm in strijd met de huisregels.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:deepspace schreef op 22 maart 2014 @ 02:00:

Ik weet niet precies waarom ik er voor pleit om Droppyco te bannen, maar zo langzamerhand denk ik dat al haar/zijn uitingen op welk-vaccinatietopic-dan-ook banwaardig zijn.

Zij/hij lijkt wel enigszins op Geert Wilders, het gaat steeds verder, net zolang tot zij/hij over de schreef gaat.

Droppyco weg dus!!

Beste deepspace,

We willen je vriendelijk verzoeken om eventuele banwaardige berichten van een forummer te toverstaffen. Graag met de reden erbij, zodat we je stafmelding dan kunnen beoordelen en eventueel passende maatregelen kunnen nemen.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Goedemiddag,

zou je mijn topictitel op Reizen willen veranderen in; Een maand lang vrij.

Dank je wel.
Beste moderator,

Wil je s.v.p. mijn account anonimiseren?

Bij voorbaat dank!
quote:Kamparie schreef op 22 maart 2014 @ 15:35:

Goedemiddag,

zou je mijn topictitel op Reizen willen veranderen in; Een maand lang vrij.

Dank je wel.

Beste Kamparie,

De titel is gewijzigd

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic surfen op sardinie, wie wil mee? is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Morgen,

Mag er een slotje op mijn geopende topic - mijn ouders zijn aanhangers van Wilders?-

Ik heb veel constructieve bijdragen gehad, maar het topic gaat nu wel heel erg off topic. Daar is ook een ander topic voor onder actueel.

Bedankt en een fijne zondag!

Iene
Het topic Ovulatie inductie... is verwijderd i.v.m. in strijd met de huisregels.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic Gaat mijn vriendin vreemd? is verplaatst naar de pijler Relatie.

mvg,

Junior.
quote:ienemienemutte schreef op 23 maart 2014 @ 09:42:

Morgen,

Mag er een slotje op mijn geopende topic - mijn ouders zijn aanhangers van Wilders?-

Ik heb veel constructieve bijdragen gehad, maar het topic gaat nu wel heel erg off topic. Daar is ook een ander topic voor onder actueel.

Bedankt en een fijne zondag!

Iene

Beste ienemienemutte,

Vooralsnog hebben wij ervoor gekozen de forummers te verzoeken om on topic te reageren en de algemene discussie verder in het topic op Actueel te voeren. Wellicht krijg je namelijk nog andere constructieve bijdragen. Hert topic kan ook nuttig zijn voor anderen in jouw situatie. Hopelijk kun je je hierin vinden.

Ook jij uiteraard een fijne zondag toegewenst!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Maar je weet toch dat als je in deze dagen een topic met Wilders in de titel opent dat het dan ook of over zijn politiek zal gaan? Ik reageer ergens op wat ik in dit topic zie staan en ik ga dan niet eerst kijken of er nog andere topics over Wilders zijn waar het eventueel beter in zou passen.

Als ik nu een topic open met de titel "Hoe blondeert Wilders zijn haar?" zal dat echt niet alleen over blonderen gaan. Als je dat wil, moet je even wachten tot de man weer enigszins uit het nieuws is.
quote:funkyfun schreef op 23 maart 2014 @ 11:16:

Maar je weet toch dat als je in deze dagen een topic met Wilders in de titel opent dat het dan ook of over zijn politiek zal gaan? Ik reageer ergens op wat ik in dit topic zie staan en ik ga dan niet eerst kijken of er nog andere topics over Wilders zijn waar het eventueel beter in zou passen.

Beste funkyfun,

Daarom geven wij het ook even aan in het betreffende topic. Ienemienemutte vraagt om reacties inzake de situatie met haar ouders. De algemene discussie kan dan gewoon beter in het topic op Actueel worden gevoerd zodat de reacties die haar kunnen helpen in de situatie met haar ouders niet ondersneeuwen.

Nogmaals bedankt , ook namens topicopener, voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Cosmetic Survey is verwijderd ivm niet toegestaan onderzoek.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic Zoek mensen die biologisch voedsel kopen is verwijderd. Onderzoekjes en enquetes zijn niet toegestaan

met vriendelijke groet,

Junior

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven