Seksuele omslag

02-04-2014 11:39 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er vrouwen van rond de 35 die net als ik een seksuele 'omslag' meemaken?

Rond mijn 33e merkte ik dat ik ook gevoelens heb voor vrouwen. Zelfs gevoelens die sterker zijn dan voor bij mannen.

Heb het moeilijk gehad om hiermee om te gaan/te accepteren. Maar nu heb ik deze gevoelens geaccepteerd, zelf al een paar relaties met een vrouw gehad. En voel me er gelukkiger bij.

Maar een half jaar geleden kreeg ik steeds meer het verlangen naar 'ruigere' seks. Opsluiten, vastbinden, plagen, kietelen. Oftewel verlangens naar bdsm. Ook dit had ik al wel een paar keer gevoelt tijden mijn relaties maar durfde dit nooit te zeggen.

Maar ook hier wil ik nu meer van gaan ontdekken.

Wie heeft dit ook meegemaakt of fantaseert hier over? En wat doe je met die gevoelens?
Nee, maar het klinkt meer alsof al die gevoelens al langer gesluimerd hebben, en dat je nu het zelfvertrouwen hebt om er ook iets mee te doen.

Gewoon doen wat je wilt doen dus. Wat houd je tegen? Wat anderen ervan vinden?
Gewoon doen wat je zelf wilt.
Je bent op een leeftijd dat je meer jezelf durft te zijn. Het duurde voor mij veel langer maar mogelijk omdat ik pas laat kinderen kreeg en het tot na mijn 40 jr duurde voordat ik uit de kleine kinderen was.

Voor mij was het allereerst swingen, daarna bi-gevoelens etc.

Moet wel zeggen dat ik daarbij een hechte relatie heb met mijn man en wij samen ontdekken.

Ik zou zeggen, doen! Samen met je partner en als je singel bent...wie houdt je tegen??
It's never too late start living!
Het is wel mooi om dat van je te lezen leen. Bij ons begon haar, en daarna onze, seksuele herontdekking nu de kinderen wat groter zijn en je niet alleen maar aan het zorgen bent. Je krijg een stukje leven terug en in die vernieuwde ruimte kom je, in ons geval, juist dat stukje tegen wat de afgelopen jaren minder aandacht heeft gekregen. Bij ons ligt dat 'omslag' punt dus op eind twintig en begin dertig. Maar dat zal voor ieder anders zijn. Wij hebben er, ondanks de moeilijke momenten die we onlangs als gevolg van enkele keuzes hebben meegemaakt, een betere, eerlijkere en hechtere relatie door gekregen. En met de zaken die in het vooruitzicht liggen zal dat blijven groeien.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven