Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
Dat witte shortje met kant is leuk Nouschi.
Heb ik eindelijk die groene legging waar ik zo naar gezocht heb, valt dochter er meteen de eerste dag een gat in. Grrrr.

Ik ga 'm heel ouderwets maar stoppen denk ik. (ben totaal niet handig)

V&D heeft korting, misschien bestel ik morgen nog wel een paar nieuwe...zucht.

Ze had wel lekker geskeelerd.
Waar is die mimpi outlet precies? En moet je een uitnodiging hebben?
De geplakte joggingbroeken is het allemaal net niet.

Ik zoek een beetje strak bij de onderkant. Niet zo'n slobberding.

Misschien moet ik maar gewoon op de uitverkoop wachten. Die ene dure blijft nou toch in mijn hoofd zitten.
Slobberbroeken? Had hartstikke m'n best gedaan om juist met boordje te vinden, slobberbroeken zijn makkelijk te vinden!

Maar ik vind die van 4FF ook het leukst

Mimpi (e.a.) is in World Fashion Centre, je moet de uitnodiging printen.
Sorry Lebo
quote:Lebowski schreef op 02 april 2014 @ 21:57:

Slobberbroeken? Had hartstikke m'n best gedaan om juist met boordje te vinden, slobberbroeken zijn makkelijk te vinden!

Maar ik vind die van 4FF ook het leukst

Mimpi (e.a.) is in World Fashion Centre, je moet de uitnodiging printen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb deze, niet slobber , broek voor dochter. Helaas niet meer te krijgen, anders nam ik 'm een maat groter.

Die is leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja hè, en heerlijk zacht!
Wanneer hebben jullie kindjes eigenlijk een joggingbroek aan? Ik heb er eigenlijk geen voor dochter, ook nooit gemist
Als hij ziekjes is, bij 'sport' uitjes KDV, dat soort gelegenheden.

Zoon wil wel altijd een joggingbroek aan als we iets bij de Gamma moeten halen, haha.

Verder zit er in zijn tasje KDV/PSZ een reserve joggingbroekje. Dat kreukelt niet zo snel als een jeansbroek en kan de leiding zo snel aantrekken ipv alle knoopjes verstellen, riem overzetten.
quote:-teuntje- schreef op 02 april 2014 @ 22:51:

Wanneer hebben jullie kindjes eigenlijk een joggingbroek aan? Ik heb er eigenlijk geen voor dochter, ook nooit gemistHeel soms naar school bij een sponsorloop oid en thuis als huispak.
Hier als we naar dansen gaan, over haar balletpak. Of thuis soms, ik vind een pyjama zo ongezellig staan, en dit zit net zo lekker.
http://www.z8.nl/kinderkl ... ngbroek-navy#.UzyBTqB1Em8

Bij Ninni Vi ook een paar erg leuke.

Kan helaas geen plaatjes plakken,vandaar even zo. joggingbroeken worden hier gebruikt in de auto naar vakantie,na het zwemmen,na de voetbaltraining en soms op de camping. Naar school nooit! Al moet ik zeggen dat de broek hier vervangen is door onesies vd hema. Die zouden de kids elke dag wel aanwillen,maar ook die alleen bij die momenten van hier boven of op een luie zondag.

Met die broeken zoeken heb ik nu helaas wel de jongens variant van Ninni Vi gevonden. Heel slecht,want te veel leuke shirts al gezien.
Jamaar jamaar.. Die zijn boven budget hè.. Zo kan ik het ook
Sorry,budget had ik gemist!!

Voor n joggingbroek zou ik dit bedrag trouwens ook niet uitgeven,maar ze zijn wel leuk. Mijn nichtjes dragen veel Ninni Vi, vind het erg leuk,net als Bobbi ravioli. Maar met 3 zoons heb ik daar weinig aan.

Ik kan overigens weinig leuks en betaalbaars vinden voor jongste voor de zomer. We gaan over 3 weken op vakantie,dan heb ik toch echt zomerspul nodig.
Kunnen we niet een tabel doen met de leeftijden en jongen of meisje? Ik kan het niet onthouden van iedereen
Goed idee Noushi! Alleen eh, ik kan geen tabellen maken

Hier dochter, 2 jaar! Maat 86/92.
En ik twijfel nog steeds over de bestelling van 4FF. Het is zo leuk! Maar 40 euro voor een jumpsuit en een t-shirtje....grrrr, heb ook geen code voor gratis verzending ofzo van ze.
Ik kan ook geen tabellen maken. Hier twee jongens, 2,5 jaar en 3 weken.
DH, is verzending niet gratis boven een bepaald bedrag? En retourzending gratis? Soms bestel ik iets extra en stuur dat weer terug g Maar bijvoorbeeld Wehkamp en de Bijenkorf rekenen altijd verzendkosten, en daar bestel ik dan liever niet. Overigens heb ik wel mijn slag geslagen bij de Maffe Marathon bij de Bijenkorf gisteren, maar door mijn kinderen die mij aan het afleiden waren was ik te laat voor veel dingen (waren uitverkocht toen ik wilde gaan afrekenen ). Wel een nieuw merk ontdekt voor babyzoon: Fresk. Ik heb deze besteld: http://www.debijenkorf.nl ... =lister&&fh_modification=(secondid%3c%7b6803090051%7d%2cblocked)%2c(secondid%3c%7b6803090047%7d%2cblocked)%2c(landingspage%3e%7bboekje20twee20maffe20mar%7d%2cbottom)%2c(themepage%3e%7branking20kinderen%7d%2c1)%2c(landingspage%3e%7bboekje20een20maffe20mar%7d%2c1)%2c(categories%3c%7bcatalog01_955%7d%2cbottom)
Dan kan toch alleen maar de to? Tabellen maken bedoel ik. Hier zoon 2 en maat 98 en nu richting een maat groter. Hier wordt de joggingbroek gebruikt als huisbroek (eigenlijk alleen op mamadag omdat ik geen zin heb in moeilijk doen met verschonen ) en er ligt 1 reserve op de kdv.

Gister wat Benetton gehaald voor zoon. Nw zomerjack, lekker fris groen met donkerblauw en 2 t-shirtjes. Zit nu op de site van Bijenkorf te loeren, maar dat kan mij niet echt bekoren. Moet ook eerlijk zeggen dat ik alleen nog maar hoeft te shoppen voor maat 104 en daar heb ik al een behoorlijk voorraad hier van liggen van eerder shopaanvallen . Als ik nu koop dan is het weer voor de grotere maten en dan vooral basic. De uitschieters/originele dingen koop ik graag zelf op het moment dat zoon die maat echt heeft.
Er moet sowieso een nieuw topic komen denk ik, want we zitten al over de 3500 berichten.

Zal ik dat doen? Of is er een andere vrijwilliger?

En DH, vergeleken bij een golden cirkel ticket van de BSB is 40¤ toch niks (is er geen code te vinden voor gratis verzenden?)
@ Pom Hou me in gedachten als je maat 98 wil verkopen! Zoon draagt de hoodie vaak en de twee shirts die ik van jou heb overgenomen heeft hij ook al een paar keer aangehad.

De Beijnkorf heeft vaak mooie broeken van Tommy Hilfiger voor zoon. Die wilde ik graag kopen, maar was uitverkocht toen ik wilde afrekenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven