Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
donderdag 3 april 2014 om 12:06
quote:Lebowski schreef op 03 april 2014 @ 11:51:
Hier gaat het ook met bakken tegelijk, Nouschi. Daarom moet man ook zo vaak naar het buitenland
Pop, ik had ook gezocht op sweatpant. Dat werden slobberbroeken
Trainingsbroek? Krijg je vast van die glimmende sportbroeken..
Dan weet ik het ook niet.. succes!!
Hier gaat het ook met bakken tegelijk, Nouschi. Daarom moet man ook zo vaak naar het buitenland
Pop, ik had ook gezocht op sweatpant. Dat werden slobberbroeken
Trainingsbroek? Krijg je vast van die glimmende sportbroeken..
Dan weet ik het ook niet.. succes!!
donderdag 3 april 2014 om 12:11
donderdag 3 april 2014 om 12:27
quote:modus_ schreef op 03 april 2014 @ 12:11:
Oostpoort ziet er toch niet zo leuk uit? Beetje het winkelaanbod van een gemiddeld winkelcentrum in een dorp in de provincie met een Blokker, Hema en Big Bazaar. Of ik moet de boetiekjes hebben gemist op de plattegrond? Middenweg is leuker.Ik ben erg van de H&M en nu hoef ik de stad niet meer in
Oostpoort ziet er toch niet zo leuk uit? Beetje het winkelaanbod van een gemiddeld winkelcentrum in een dorp in de provincie met een Blokker, Hema en Big Bazaar. Of ik moet de boetiekjes hebben gemist op de plattegrond? Middenweg is leuker.Ik ben erg van de H&M en nu hoef ik de stad niet meer in
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 3 april 2014 om 12:46
quote:Lebowski schreef op 03 april 2014 @ 12:29:
hij doet het niet
edit, dikke voor mij, ik had m wel nog zelf staan, maar dacht dus dat de datum niet klopte en van een vorig jaar wasJe wilde toch al niet meer
hij doet het niet
edit, dikke voor mij, ik had m wel nog zelf staan, maar dacht dus dat de datum niet klopte en van een vorig jaar wasJe wilde toch al niet meer
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 3 april 2014 om 13:30
Veel plezier Nous!
Ik heb net een bestelling gedaan bij h&m. Dochter had gisteren ballerina's aan van dolcis, maar op het kdv heeft ze ze meteen uitgetrokken en ze wilde ze ook echt niet meer aan. 'S ochtends had ze het al over pijn bij het aantrekken, dus zitten ws niet lekker. Die gaan weer in de verkoop kwamen van de kringloop, dus zo erg is het niet haha!
Heb nu deze besteld in blauw :
http://tablet.hm.com/nl/product/23619?article=23619-A
En deze gestreepte :
http://tablet.hm.com/nl/product/24384?article=24384-C
H&m was beetje vaag, kon geen kortingscodes gebruiken op mijn oude account. Heb een nieuwe aangemaakt en toen kon het wel. Toch nog ruim 7 euro korting erop
Ik heb net een bestelling gedaan bij h&m. Dochter had gisteren ballerina's aan van dolcis, maar op het kdv heeft ze ze meteen uitgetrokken en ze wilde ze ook echt niet meer aan. 'S ochtends had ze het al over pijn bij het aantrekken, dus zitten ws niet lekker. Die gaan weer in de verkoop kwamen van de kringloop, dus zo erg is het niet haha!
Heb nu deze besteld in blauw :
http://tablet.hm.com/nl/product/23619?article=23619-A
En deze gestreepte :
http://tablet.hm.com/nl/product/24384?article=24384-C
H&m was beetje vaag, kon geen kortingscodes gebruiken op mijn oude account. Heb een nieuwe aangemaakt en toen kon het wel. Toch nog ruim 7 euro korting erop
donderdag 3 april 2014 om 13:30
quote:Lebowski schreef op 03 april 2014 @ 13:28:
Veel plezier. Wij gaan ook!
Ben je al bij Goed van Toen geweest?
Nee nog niet.
Ik ga helemaal niet maar het was de bedoeling dat je vroeg, waarheen?( of dat je dat doorhad) En dat ik dan zei, ohww richting middenweg denk ik ( die jurk scoren)
Veel plezier. Wij gaan ook!
Ben je al bij Goed van Toen geweest?
Nee nog niet.
Ik ga helemaal niet maar het was de bedoeling dat je vroeg, waarheen?( of dat je dat doorhad) En dat ik dan zei, ohww richting middenweg denk ik ( die jurk scoren)
donderdag 3 april 2014 om 13:36
donderdag 3 april 2014 om 13:59
Haha, ja volgens mij is dat een Belgische term (spons) maar ik wilde die dus al een tijdje. Liep er vroeger zelf zo graag in namelijk. Ik vind ze allebei eigenlijk best wel neutraal. Zoon is in zijn gezichtje echt een typisch jongetje dus ik denk sowieso niet dat iemand zich kan vergissen. Maar ik heb 't wel bewust niet overlegd.
Streep&Co is drie weken later eindelijk ook gearriveerd (in een andere kleur dan ik wilde, maar wel met een broekje erbij), maar... een 62/68 blijkt hier eerder een 62 dan een 68. Kan ik dus niet meer gebruiken. Laat 'm wel liggen voor als we bij iemand op kraambezoek gaan. Hoewel het er super mooi uitziet, bestel ik er denk ik helaas niet meer...
Streep&Co is drie weken later eindelijk ook gearriveerd (in een andere kleur dan ik wilde, maar wel met een broekje erbij), maar... een 62/68 blijkt hier eerder een 62 dan een 68. Kan ik dus niet meer gebruiken. Laat 'm wel liggen voor als we bij iemand op kraambezoek gaan. Hoewel het er super mooi uitziet, bestel ik er denk ik helaas niet meer...
donderdag 3 april 2014 om 14:46
Nou... theoretisch wellicht wel, maar ik heb daar geen zin meer in. Ik heb begin maart de bestelling geplaatst. Kwam niet, zou kwijt geraakt zijn. Opnieuw verstuurd. Kwam weer niet. Vroeg: "Wel goede adres/postcode gebruikt?" Oh nee, dat was 't probleem... Maar ja, toen hadden ze de kleurencombi die ik wilde niet meer... Ook niet in een grotere maat. Of ik dan een andere kleurencombi + broekje wilde. Oke... En die is vandaag, dus zo'n 3 weken later dan gekomen.
Gezien de rompslomp geen zin om weer te gaan ruilen en wachten. Ik vind het wel mooi, dus ik denk dat we hem ofwel bewaren ofwel iemand anders cadeau gaan doen.
Gezien de rompslomp geen zin om weer te gaan ruilen en wachten. Ik vind het wel mooi, dus ik denk dat we hem ofwel bewaren ofwel iemand anders cadeau gaan doen.