Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
donderdag 3 april 2014 om 21:35
quote:Gatti schreef op 03 april 2014 @ 21:22:
Besloten groep Bubbelwijn, maar je kan, volgens mij, zo lid worden.
Ik heb inderdaad via die groep al wel twee jurkjes overgenomen.
Ik zit op allerlei van dat soort groepen, Br@nd, Ninni Vi, Mim Pi, Chaos and Order en nog zowat.Chaos and Order!!! Dat is dus dat merk waar ik laatst die jurkjes voor mijzelf van had besteld. Knallend hoor, best even wennen maar ik vond ze geweldig.
Ik zit op allerlei van dat soort groepen, Br@nd, Ninni Vi, Mim Pi, Chaos and Order en nog zowat.Chaos and Order!!! Dat is dus dat merk waar ik laatst die jurkjes voor mijzelf van had besteld. Knallend hoor, best even wennen maar ik vond ze geweldig.
donderdag 3 april 2014 om 21:40
quote:Gatti schreef op 03 april 2014 @ 21:22:
Ik zit op allerlei van dat soort groepen, Br@nd, Ninni Vi, Mim Pi, Chaos and Order en nog zowat.Ik ga eens even neuzen. Ik zit wel op FB, maar zo heel actief ben ik ook weer niet. Heb ook weleens het idee dat niet alle berichten doorkomen. Want ik ben dan wel lid van de officiële br@ndpagina, maar als ik op hun pagina kijk, zie ik berichten staan die ik niet heb ontvangen.
Ik zit op allerlei van dat soort groepen, Br@nd, Ninni Vi, Mim Pi, Chaos and Order en nog zowat.Ik ga eens even neuzen. Ik zit wel op FB, maar zo heel actief ben ik ook weer niet. Heb ook weleens het idee dat niet alle berichten doorkomen. Want ik ben dan wel lid van de officiële br@ndpagina, maar als ik op hun pagina kijk, zie ik berichten staan die ik niet heb ontvangen.
vrijdag 4 april 2014 om 07:55
Gatti : wat leuk dat jij in Tilburg woont, ik ben er geboren en getogen kom er nog regelmatig!
Ik heb toch de bestelling bij 4FF gedaan! even man lief aangekeken haha! Dit is het geworden :
Ik zie haar al helemaal lopen in haar capri jeans met dat shirtje erop van dat shirtje had ze vorig jaar het boxpakje die nu nog net past! Zo schattig
Ik heb toch de bestelling bij 4FF gedaan! even man lief aangekeken haha! Dit is het geworden :
Ik zie haar al helemaal lopen in haar capri jeans met dat shirtje erop van dat shirtje had ze vorig jaar het boxpakje die nu nog net past! Zo schattig
vrijdag 4 april 2014 om 08:29
Ik vind de plaatjes van 4ff er ook altijd heel raar uitzien. Ze kunnen beter modellen gebruiken om te laten zien wat de pasvorm is. Van het jumpsuitding denk ik op basis van het plaatje dat het voor oudere kinderen is, terwijl ze die ook in babymaten hebben. Ik heb daardoor nog nooit iets gekocht van 4ff. Verkopen ze dit merk ook in fysieke winkels? Ik heb voor reuzenbaby wel een shirtje van 4ff, dat valt wel strak (of mijn kind is dik ).
vrijdag 4 april 2014 om 10:34
vrijdag 4 april 2014 om 12:55
quote:modepop- schreef op 04 april 2014 @ 12:42:
Huh? Abcdee begrijp ik nou dat je een jumpsuit wilt komen voor je zoon??..
Weet iemand waar je leuke zwemshorts kan kopen? Maat 62. Ik vind alleen die strak vallende.. en die vind ik heul lelijkWat is daar raar aan? Ja komen dat wel
Huh? Abcdee begrijp ik nou dat je een jumpsuit wilt komen voor je zoon??..
Weet iemand waar je leuke zwemshorts kan kopen? Maat 62. Ik vind alleen die strak vallende.. en die vind ik heul lelijkWat is daar raar aan? Ja komen dat wel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!