Gordijnen kinderkamer

04-04-2014 13:46 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand een idee waar ze leuke gordijnen voor de babykamer verkopen? Ben al bij zaken als Leenbakker, Kwantum en bouwmarkten geweest en daar is het aanbod steeds hetzelfde: Cars, Winnie the Pooh etc.

We willen graag gordijnen zonder Disney thema o.i.d. maar gewoon vrolijk. Het wordt een jongen, dat maakt het iets moeilijker want voor een meisje heb ik al genoeg gezien.

Zelf stof kopen en maken gaat m niet worden, korter maken kan eventueel wel.

Wie o wie kan helpen?
Ikea heeft leuke!
Van het merk Coming Kids. Of bij Kidsfabrics! Dit is wel online maar je kunt gratis lapjes stof opvragen. Keuze genoeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MP

ik heb hier op het forum de tip gekregen om te kijken bij de webwinkel Curtaincy. Ik heb daar leuke gordijnen voor de kinderkamer gevonden. Wij wisten niet of het een zoon of dochter zou worden. Gordijnen zijn ook verduisterd en worden op maat gemaakt. Ik heb ook nog extra stof besteld en daar een lamp van laten maken (bij een andere webshop).
Ik heb deze: http://raambekleding.hema ... Edit.aspx?product=7250028
Zelf stof kopen en bij de Turkse kleermaker laten maken?!

Zoon heeft deze
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven