Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
http://www.shoesme.nl/jongens/top-5/EF4S016-D

Net nieuwe schoentjes gehaald voor jongste. Vond de keuze erg tegen vallen. hij heeft maat 23, maar is nog geen anderhalf. Veel schoenen in die maat zijn al veel te stijf voor hem,hij loopt net een paar maandjes.

Verder nog wat zomerbroekjes en shirtjes bij hm. Ik zocht eigenlijk nog n soepel kort jeansbroekje,maar kon niks vinden.
Leuke schoenen Golfje! Mijn zoon had zulke schoenen (kleuren dus ook van de collectie van vorig jaar, maar zelfde model) vorig jaar zomer (toen anderhalf) en heeft er veel op gelopen (en bleven ondanks zoon's loopfiets hobby heel en redelijk mooi). En ik kreeg veel complimenten over zijn schoenen in het buitenland. Helaas heeft zoon nu maat 24/ 25 en gaan de schoenen maar tot maat 24.
Oei, lid zijn van zo'n FB-groep is helemaal niet goed voor mijn portemonnee.
quote:abcdee schreef op 04 april 2014 @ 13:40:

Ja, ik bedoel van die all-in-one pakjes. Mijn zoontje heeft er nu een van beebielove en die staat hem erg leuk. Maar vind met vrolijke kleurtjes eigenlijk ook wel erg leuk, (vriend wat minder). Kan toch prima voor een jongetje?

Ja hoor kan prima!

Later zien ze er toch allemaal vaak hetzelfde uit met een spijkerbroek en tshirt.. nu zijn ze nog heerlijk baby in knuffelbare jumpsuitjes
abcdee, de jumpsuits van Smafolk zijn ook gewoon heel erg leuk! Net als die van Sture&Lisa, Maxomorra, Red Urchin etc.

Ik bestel die voor mijn zoon bij:

www.kleinesam.nl

www.peekabootiek.nl

www.stylepit.nl

www.goedvantoen.nl

www.purestarters.nl
@Golfje: leuke schoenen! Mooie kleur blauw.

@abcdee: zie post van NYC. Kan prima hoor, die jumpsuits voor jongens. Naast de Scandinavische merken kun je ook kijken bij Kik Kid en eerder genoemde 4 funky flavours (alhoewel die laatste qua kleurgebruik wel overeenkomt, bij de grotere maten zit het meer in de details)
Ik heb zojuist alle 3 de jongens in een jumpsuit afgeleverd op de camping.. Heerlijke ravot kleding en zeker de jongste is om op te vreten in dat pakje!ik heb die van de hema.jongste heeft er twee en pakt ze zelf uit de kast als hij ze ziet... T zit dus erg lekker denk ik!
Die van de Hema vind ik ook zo leuk. Wou er een voor mijn dochter maar zij vind 't 'n jongensding. En ik vind ze zo leuk.

Kan ze natuurlijk wel nog voor zoon halen.

Mijn dochter wil sowieso geen broeken meer aan, alleen maar jurken en een enkele keer een rok.

Ik had zo'n leuke (flodder)broek en een jump suit voor haar van Koeka, maar krijg ze alleen met heel veel moeite aan.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Deze dus
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Hier wil ze ook geen jumpsuits aan, wilde ze als peuter al niet (snik, had zon leuke van next).

Vind het nu ze zindelijk is ook wat onhandig bij het plassen.
quote:Nouschi schreef op 04 april 2014 @ 11:30:

Fijn Lebo.

Ja dank je, ik vond het ook heel fijn

Jumpsuits zijn leuk, voor jongens en meisjes!

Maar als ze zindelijk zijn idd onhandig, net als de leuke oshkosh die dochter vandaag aanheeft..
OShkosh?

En wat is rainbowbasics traag met verzenden zeg... wacht nog steeds tot ik verder kan flocken
quote:-teuntje- schreef op 04 april 2014 @ 19:57:

OShkosh?

En wat is rainbowbasics traag met verzenden zeg... wacht nog steeds tot ik verder kan flocken

Check maar regelmatig mail en voicemail. Eerst moest ik met alle geweld bellen want bepaalde artikelen niet meer voorradig. Met collega een uur geruild om te kunnen bellen, moest ik vervolgens mailen.

Is nu wel binnen.
Oshkosh

Ik had twee keer mijn bestelling bij Rainbowbasics zó binnen! (Maar nog niet geflockt)
Ik ben sinds ik dit topic ken ook fan van jumpsuits. Tenminste, heb er nu een besteld via marktplaats. Moet nog zien of het leuk staat bij zoon (6 mnd).

Leuke jumpsuits bij Goed van Toen. Maar wow, ben ik zo gierig of geven jullie gewoon veel uit aan kleding? 1 pakje voor ¤40,-! Dat heb ik er dan weer niet voor over haha. Heb er nu 1, ok niet zo leuk als die van die website die ik net noemde, maar toch ook leuk, voor 4¤.

Maar goed ik ben behoorlijk zuinig aangelegd haha. Vind het wel een sport om leuke kleding voor weinig te vinden. Zeker nu ze zo hard groeien heb ik echt geen 40¤ over voor 1 pakje.
Oh, je zou toch bijna een verse baby ervoor nemen

okonogwat is het merk denk ik? Of noem je een tuiinbroek zo?
Ja, is het merk, maar hier bijna synoniem voor de gestreepte tuinbroek.

Lief pakje.

Zoon heeft deze

Die OshKosh broek heb ik ook in maat 9 months. Stond zo schattig! Ik had eigenlijk een grotere maat afgelopen zomer willen kopen in de US, maar ze hingen niet in de OshKosh winkel terwijl die toen ik klein was al in de collectie zaten volgens mijn moeder. Mijn vriend vindt het een verschrikkelijk lelijke broek, dus ik weet niet of ik peuterzoon die broek aan had mogen doen als ik er 1 had kunnen kopen in zijn maat,
Oh gek hier op Oshkosh. Zou graag eens gaan inslaan in een US outlet vind ze ook bij peuters erg leuk!

Leuk Lebowski. Ik zie overigens dat OshKosh gewoon verzend naar Nederland! De broek is slechts ¤15.78 exclusief verzendkosten en belasting. Ik ga even mijn winkelwagentje vullen en dan kijken hoeveel ze rekenen voor shipping & tax.
Oh Lebowski, dat tuinbroekje vind ik gaaf! Als iemand nog dergelijke print (jeansachtig, blauw-wit gestreept) in short ergens heeft gespot (maat 74) waarschuw mij dan even.

Momenteel op het droogrek, bijna klaar voor gebruik:

Van Krutter:

en van Babyface:

Shipping kost ¤23,39. Dat is wel veel. Dan moet ik wel heel veel bestellen wil het de moeite waard zijn, dan ga ik liever een weekendje naar New York om in te slaan
Hehe ja ik ook en dan naar zo'n outlet mall!
Dit vind ik leuke shortjes

Of deze, van Oshkosh

Hè, verdorie! Net nu ik dacht zomerproof te zijn...

NYC: zoon heeft zo'n salopette (korte pijpen) met fijn streepje gehad destijds van petit bateau. Het streepje is bij dat merk ook een klassieker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven