Net gestopt met anticonceptie, graag zwanger worden - deel 2

03-06-2008 23:06 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, een nieuw topic. Voor mensen die net als wij vanaf mei '08 zwanger willen worden.

NaamLeef

tijdKindje

nr.GestartNODBijzonder-

hedenZwanger?Uitgerek.

datumTiaraatje313Mei '0828 juni 16 april

bevallen 4 aprilBiaha282Mei '0811 juni 15 feb

bevallen 18 febWatje80272Mei '088 aug7 april

bevallen16 aprilThembo301Mei '087 juli 23 maart

bevallen 16 maartSmartie82261Juli '0819 okt JA!23 juniTazzle261Mei '081 mrtFien1351Juni '081 sept 15 mei

bevallen 11 meiKiekeboe23321Juni '084 okt JA!7 juniFoxymama292Juni '0830 aug 14 mei

bevallen 10 meiAnira1980271Juni '0823 sept JA!3 juliPhoehee291Juni '0810 febRobo321Okt '0830 janBrabo84241Jan '0925 febJA!11 nov

De volgende meiden die hier ook meeschrijven of hebben geschreven: Patty4life, Blomke25, Lein77, Adventure, Mayo2502, Corkey, Leeuw82, Suzy en Doperwtje
Hoi Leeuw, ben je nog een beetje trots op jezelf? Ik ben we trots op jou als ik het zo snel even lees! Even vieren vanavond? Misschien met een taartje van Aruba
ff snel... ga weer verven...

Aruba, thnx voor je gebak, was ik echt aan toe! (en gefeliciteerd met je forummer-van-de-maand-winst!)

Leeuw, fijn dat het zo is meegevallen! Nu kan het aftellen beginnen, niet alleen naar de test maar ook naar oktober!

en van dat super zaad, denk dat ze alemaal in die waan leven :-) Hoop dat vriend gelijk heeft!

Hier trouwens ook bewust het potje vitaminen uit het zicht gezet, wie weet wie er langs komt... Wil liever geen vragen iedere maand, ze horen het wel als het zo ver is.

En vakantie van weken??? ikwillutikwillutikwillut!!!!!

Nu aan de slag!
Ik ben heel opgelucht en best trots dat ik me vandaag kranig heb geweerd! Klinkt wel hoog in de bol maar ja!

Nu kan ik zonder zorgen op donderdag wachten!

Ik heb trouwens een hoofd/nek en rug vol bultjes/pukkeltjes

Heb ik zelfs in mijn puberteit niet gehad. Een vriendin van me zei: 'dat zijn hormonen' Als dat waar is.... Iemand van jullie bekent mee? Mijn hoofd is net een krater hahaha
Nou Leeuw, klinkt helemaal niet hoog in je bol, maar gewoon trots op jezelf! leuk!!

Dat van die kraters is volgens mij een bekend verschijnsel bij zwangere vrouwen. Het zal toch niet zo zijn....

Maar persoonlijk heb ik al last sinds ik gestopt ben met de pil, maar zoals jij het beschrijft gelukkig (of jammer genoeg!!) niet. Ik had ook een pil die speciaal tegen de puistjes was. En die ben ik nu natuurlijk kwijt...

Wie weet, ben je gewoon zwanger
Hallo dames, mag ik me bij jullie aansluiten?

Ik ben 27jaar, getrouwd en woon in drenthe samen met mn man en hond.

In maart had ik nog voor 1/2 jaar pil gehaald met de bedoeling die nog te nemen en daarna niet meer.

Mn man stelde begin mei voor om de strip af te maken en dan te kijken of wij een kindje kunnen krijgen.

Heb 30 mei de laatste pil gehad en 2 juni ongesteld geworden.

Nu is het afwachten of en zo ja wanneer ik weer ongesteld wordt.

Voor dat ik aan de pil ging had ik een cycles van 27 dagen. Ik weet natuurlijk niet of deze weer terug komt of dat het anders zal zijn.

Vraag me dan ook af wanneer ik evt een test zou kunnen doen.

Als ik uit ga van mn oude cycles zou ik vandaag 1 dag over tijd zijn en ik heb nog niet het idee dat ik ongesteld ga worden.

Heb ook nog niet het idee dat ik zwanger ben al zijn er wel wat vage klachten. Of dat nu een evt zwangerschap kan zijn, ontpillen is of dat het tussen de oren zit geen idee......

Wanneer hebben jullie de eerste keer getest?

Groetjes Anira
Hoi Anira! Gezellig als je bij ons komt schrijven!! We zijn allemaal net begonnen dus helemaal leuk. Zelf is mijn 1e verwachte NOD pas op 10 juli, dus je bent me voor. Ik kan je dus niets vertellen uit ervaring.

Ik ben 31 (zie tabel) en woon in Rotjeknor (zie mun foto).

Maar in principe kan je op je verwachte NOD al testen. Maar... Als je cyclus niet 100% regelmatig is, kun je misschien beter een paar daagjes wachten. Iedereen doet het verschillend merk ik. Het is maar net hoe ongeduldig je bent! Maar er zijn wel heel gevoelige testen, als je nog niet wilt wachten, dan kun je die misschien gebruiken.

Hoe ongeduldig ben je?
Hee iedereen!! Wat was het weer gezellig druk vandaag!!

Leeuw wat fijn dat het zo goed is afgelopen, valt vast een zware last van je af, wat kun je je dan druk maken, en dan valt het achteraf allemaal zo mee, verspilde energie, ik herken dat!!

Ik zit ook onder de pukkels sinds ik gestopt ben met de pil, vooral op mijn rug en boven mijn borsten, heel lelijk, maar ja...hoort erbij??!

Hoi Anira, leuk dat je mee komt schrijven, als je de verhalen van ons een beetje hebt gelezen, kan je lichaam je dus lelijk voor de gek houden...maar misschien ben je wel gewoon zwanger...ik was netjes na 24 dgn ongesteld, dus hoefde ik ook niet te testen, je kunt natuurlijk altijd na een dag of 30 testen, wie weet??

Aruba wat goed dat je gewonnen hebt!! Het is je gegund hoor!!

Ik heb het potje foliumzuur in de badkamer gezet, de kans dat iemand daar kastjes lostrekt is kleiner dan in de keuken

En wat toevallig, ook mijn vriend heeft superzaad!! Wij hebben het getroffen met zn allen!! Haha!!

Leeuw en thembo, jullie zijn als eerste met jullie NOD!! houden jullie het nog een beetje vol??!

Hier gaat het goed, voel niet veel, en als ik wat voel is de kans groot dat het weer tussen mijn oren zit, dus ga er maar van uit dat het superzaad zijn werk nog niet heeft gedaan, kan het alleen maar meevallen! heb zaterdag een personeelsfeestje, normaal gesproken worden daar de nodige alcoholconsumpties genuttigd, maar heb nu maaraangeboden om de BOB te zijn, je weet maar nooit he!! Meiden tot snel! Liefs
Een beetje dit soort zaad???

dank jullie wel voor jullie welkom!

Aan de ene kant wil ik nu testen maar aan de andere kant ook nog niet.

Mijn verstand en gevoel staan lijnrecht tegen over elkaar. Beetje lastig. Heb het er met mijn man over gehad en die vind dat ik nog even moet wachten. Maar als ik dat niet kan mag ik al gaan testen. Daar heb ik dus ook niet zoveel aan.

Heb al een test in huis en denk er over om deze morgen ochtend te doen. Ben morgen namelijk vrij.

Terwijl ik dit typ twijvel ik al weer, wil mezelf niet helemaal blij maken terwijl ik niet zwanger ben. Even realitisch gezien kan het nog een poos duren ook al hoop ik dat natuurlijk niet.

Hebben jullie in jeomgeving verteld dat je bezig bent?

Ik heb het alleen verteld aan een collega en mn schoonzusje. Collega bewust, we gaan niet alleen op het werk met elkaar om maar ook prive. We bespreken veel met elkaar. Mn schoonzusje was een beetje per ongeluk. Ze begon over vrienden en kennissen die bezig zijn en hoe het daar allemaal mee gaat. Toen kon ik het niet voor me houden en ik weet dat zij en haar man dit niet door zullen vertellen.

Vind het ook prettig dat er een paar mensen zijn die het weten zodat ik af en toe even mij hart kan luchten als ik daar behoefte aan heb.
Hahahaha, geweldig, wat een opscheppers zijn die mannen toch!

Ze hebben het ook maar makkelijk, ze hoeven alleen snelle en goede zwemmers af te leveren en wij doen de rest!

Thembo nog gefeliciteerd met je huis! Zit je al in spanning voor je komende NOD? Al tekenen?

Ik twijfel de hele tijd, soms denk ik:ík word gewoon ongesteld' De andere x is het weer van:'Het zo makkelijk wel eens zo kunnen zijn' Maar ik probeer het rustig af te wachten, gaat redelijk!

Wel lekker zo'n taartje om te vieren dat ik vandaag mijn ontslag heb ingediend! Gefeliciteerd Aruba met je forummer van de maand winst!

Duurt nog wel drie maanden voor ik weg ga bij mijn werk, maar dan kan ik lekker rustig kijken naar wat nieuws!

Leuk dat je mee komt schrijven Arina,ben benieuwd hoelang je het volhoudt om niet te testen, ons kennende.....(de dames van deze topic) zouden wij het niet lang volhouden!

Heb ook nog even op het feb2009 topic gekeken, leuk, hopelijk kunnen wij ons daar bij aansluiten of in het maart20009 topic!

Tot snel, ik ga slapen, morgen werken pfff.

Leeuw
@anira Ik heb het aan mijn beste vriendin vertelt en mijn zusje. En hier lucht ik mijn hart!
Klaar met schilderen, althans voor vandaag.

Het is gezellig druk hier.

Welkom Anira, voor jou is het dus al spannend! Ik zou het zelf niet kunnen laten, zeker niet als ik een test in huis zou hebben. Aan mij heb je niks, ik zou morgenochtend gelijk testen...

Ben wat dat betreft nogal ongeduldig.

Leeuw, voor jou dus over een week spannend, dan breken hier (volgens babybrabbel met gok voor cyclus van 28 dagen) de meest vruchtbare dagen aan. Hihihi, ben benieuwd of ik dat kan herkennen.

Nu even gezellig doen met vriend.

Alvast trusten!
Tja, volgens mij zijn we inderdaad met zun allen heel erg nieuwsgierig en ongeduldig!

Ik wilde wel uitschreeuwen dat ik gestopt ben met de pil de eerste 2 weken! Maar heb het gelukkig in de perken kunnen houden. Mijn beste vriendin en mun schoonzusje en zwager weten het. Dan is het ook niet gek als ik plotseling geen bier drink, want bij die 3 valt dat wel heel erg op....

Gelukkig gaat het nu al iets beter met de ratio en emotie, maar na 3 weken ben ik nog steeds vreselijk onstabiel, dus jouw verhaal herken ik 100%!! heb je natuurlijk niets aan, maar goed.

Slaap er een nachtje over en besluit morgenochtend met je slaapdronken hoofd of je wel of niet gaat testen. Ik zou ervoor gaan geloof ik....

Ik hoop dat je een beetje kan slapen!
Goedemorgen allemaal,

Welkom Anira, heb je al getest? Ja, dit gorepje is idd vrij ongeduldig en snelle testers. Toch denk ik dat we misschien na deze eerste maand daar iets voorzichtiger in worden. Na toch wel vele negatieve testen....

En als je net gestopt bent is het heel normaal dat je cycles weer even op gang moet komen.

En die pukkeltjes, daar heb ik al vanaf mijn pubertijd wat last van. Nu is het wel redelijk goed, merk wel dat vlak voor / tijdens mijn ongesteldheid het even iets erger is.

Het blijft wel een gek idee dat je eerst al die jaren er alles aan doet om te voorkomen dat je zwanger raakt. Ik slikte altijd heel netjes de pil, als ik die een keertje was vergeten, oef wat zat ik dan in spanning. En nu mag het zo zijn en duurt het je allemaal veel te lang.

Wij hebben verder nog niemand verteld dat we bezig zijn, maar soms moet ik echt mijn best doen om mijn mond te houden. Vooral bij mijn vriendin / zusje. Het voelt soms als een beetje liegen tegen haar, ook al weet ik best dat ze dit wel begrijpt.

Mijn zusje kan soms heel recht voor zijn raap dingen vragen, tegen haar lieg ik dus echt. Ik roep dan maar: ik wil toch eerst trouwen. of dat we daar nog niet aan toe zijn.

Hebben jullie soms ook dat je moet opassen dat je niet laat merken dat je al teveel weet van het zwanger worden, eisprong, vruchtbare dagen, foliumzuur enz. Of dat ik misschien een beetje te geintersseerd ben ik hoe hun zwangerschap was of hoe ze werk en kinderen combineren. Misschien valt het hun niet op en mij wel omdat ik er meer mee bezig ben.

Spannende dagen Leeuw, eigenlijk kun je niet bij ons achterblijven door niet te testen. En dat geld ook voor Anira.

Ik moet die dingen ook maar niet in huis hebben want dan zijn ze zo op. Ik heb mijn vriend toen die test laten halen, omdat ik in een klein stadje woon, en er toch in elke drogist / apotheek wel een bekende werkt. Ja ik weet het ik ben een schijtert. Maar dat is ook wel weer goed anders had ik misschien al veel meer testen gehaald.
Goedemorgen!!

En Anira, heb je al getest?? ben benieuwd!!

Ik heb nog tegen niemand verteld dat ik gestopt ben met de pil, maar merk ook dat ik het wel graag aan iemand wil vertellen...ga morgen shoppen met mijn moeder, en ben bang dat ik het niet voor me kan houden. Ben ook wel heel benieuwd of zij ook snel zwanger was en hoe ze haar zwangerschappen heeft ervaren, dusss denk dat het een gezellig dagje shoppen word!!

Heb de dokter gebeld over het uitstellen van de menstruatie, maar kon er idd maar beter niet mee beginnen omdat ik zwanger zou kunnen zijn, en dan is het dus niet goed, ik hoop dat ik zwanger ben, dan zit ik niet te klooien met tampons op vakantie, hihi..

Ik heb dat ook hoor blomke dat ik soms heel veel vragen aan iemand stel over zwangerschappen e.d. en ben dan ook bang dat het opvalt...al weten de meeste mensen wel dat ik graag kinderen wil, maar toch.

Geniet van het mooie weer!!
Goedemorgen dames,

Zal meteen maar met de deur in huis vallen. Ben ongesteld geworden vanacht. Dus geen test meer hoeven doen.

Werd vanacht wakker door een beetje buikkramp, voor de zekerheid maar een maandverbandje gepakt. En vanmorgen kwam het inderdaad op gang.

Ben wel een beetje teleurgesteld maar weet nu wel dat ik ook zonder pil ongesteld word. Mn cyclus was deze keer 29 dagen.

Als dat zo blijft is 29 juli mijn volgende NOD.

Thembo: bedankt dat je me aan de lijst hebt toegevoegd!

Ik ben vandaag lekker vrij! Ga heerlijk genieten van het mooie weer al moet ik ook nog wat andere dingen doen. Wassen, boodschappen, stofzuigen enz. Ach ik zie wel waar ik zin in heb.

Moet in iedergeval wel een paar opdrachten doen voor mn opleiding.

Ik werk in een callcenter en voor mn werk ben ik bezig met een opleiding commercieel medewerker binnendienst. 1 augustus moet ik alles inleveren. Loop wel op schema maar het is nog niet af.

Als ik dan deze opleiding gehaald hem mag ik waarschijnlijk nog een opleiding gaan doen en dan op hbo niveau. Allemaal op kosten van de baas. Moet er alleen eigen tijd in steken voor het maken van de opdrachten.

Iedereen een hele fijne dag en geniet van het mooie weer!
Goedemorgen!

Adventure: Toch 'fijn' dat je ongesteld bent geworden. Eindelijk duidelijkheid! Heel veel plezier In Frankrijk en Limburg!!

Kiekeboe: Ik zit nu op 7,5e week. Ofzo. Volgende week echo, dan weten we het precies!

Tazzle: Fijn dat jullie wat meer rust hebben gekregen. Hoop voor je dat het helemaal goed momt!! Volgens mij kunnen dingen als filet americain en zo pas kwaad na vier weken zwangerschap, omdat er dan pas bloed-contact is met het vruchtje. Als je nog niet weet dat je zwanger bent kan er dus niet zoveel misgaan. Maar pin me er niet op vast...

Tiaraatje: Het kan inderdaad zijn dat jij resistent bent voor toxoplasmose, maar je ongeboren kindje niet. Dus je moet er alsnog mee oppassen. Fijn dat je wat meer duidelijkheid hebt rond je cyclus. Scheelt een hoop stress!!

Biaha: Hoe gaat het met je? Ben je nog steeds zo misselijk? Ik zou het heel grappig vinden als onze kindjes straks ook echt op dezelfde dag komen!

Leeuw: Wat naar dat je het niet leuk vindt op je werk. Maar fijn dat je een goed gesprek hebt gehad!

Smartie: Fijn dat je een regelmatige cyclus hebt! Op naar de volgende ronde!!

Thembo: Gefeliciteerd met je huis!! Wat leuk!

Aruba: Gefeliciteerd! Forummer van de maand! Hartstikke leuk en ik heb een heerlijk taartje uitgezocht!

Anira: Welkom

Zo, weer bij... Het lukt me niet altijd uitgebreid te reageren. Alvast excuus!

Vanmiddag verloskundige! Ben benieuwd wat ze allemaal wil weten.

Liefs Lein
Hee hoi, hou het kort

@ anira, baal je enorm dat je ongesteld bent geworden..?(domme vraag eigenlijk, natuurlijk baal je...!)

Lein hoe was het bij de verloskundige?? was alles goed, en heb je ook meteen al een echo gehad??

Tot volgende keer! Liefs Tazzle
Hoi dames!

Lein, we zijn toch nieuwsgierig hoe het was bij de vk!?!?!?

Anira, dat schept in ieder geval duidelijkheid. De keuze is dus al voor je gemaakt, is wel zo goedkoop....

heb je nog een beetje kunnen genieten van het mooie weer? Ik liep net naar buiten toe en bedach tme dat het inderdaad ontzettend mooi weer was. Maar ik heb er werkelijk waar niets van meegekregen, beetje jammer! Morgen wordt het zelfs 33 graden hoorde ik net, maar wel onweer. Dat is natuurlijk wel te verwachten.

Wat een goede werkgever heb je! Die ziet dus duidelijk potentie in jou... Dat is altijd gaaf om te weten en een beter compliment kun je niet krijgen volgens mij!!! Waar wil je naartoe in functie? Want met een HBO opleiding zal je geen callcentre medewerker meer blijven neem ik aan?

Tazzle, jammer dat er geen middeltje is dat veilig is voor een eventuele zwangerschap... Maar morgen ga je met je mams shoppen! Tja, je moet het wel aan iemand kwijt horo. Dat moest ik in ieder geval wel. Maar mijn vriend heeft het me letterlijk verboden om het aan mijn of zijn moeder te vertellen. Nu staat hij nooit op zijn strepen (ik heb er meer hoor!!! ) maar op dit punt wel dus daar hou ik me dan maar heel netjes aan. Al zou ik inderdaad het hemd van mijn moeders lijf willen vragen. Maar dat kan dus nu niet. Beetje jammer...

Tja, ik ben wel eens stuk geinteresseerder. Maar dan kan ik ook wel gelijk zeggen dat we wel willen, maar dat we eerst het huis afmaken. En dat is voorlopig nog niet klaar, dus we hebben geen haast. Werkt prima. Maar ik kan het dan niet laten om geshockeerd te kijken wanneer iemand doodleuk zegt dat ze net 3 weken gestopt is met borstvoeding. TERWIJL HAAR ZOONTJE 11 MAANDEN IS!!! Dat soort dingen vraag ik dan wel...
@ Tazzle: tuurlijk baal ik wel maar bekijk het wel nuchter.

Zijn nog maar zo kort bezig dat ik zelfs verbaasd zou zijn als ik zwanger geweest was.

@ Kiekeboe: Mijn werkgever is zeker blij met mij en ik met hem. Ik ben niet de enige die de opleidng doet hoor.

Sterker nog iedereen die binnen kwam was verplicht de opleiding te volgen ander had je geen baan.

WIst het voordat ik daar begon en heb er geen probleem mee. Een opleiding op kosten van de baas is altijd weer mee genomen en staat goed op mn cv.

De HBO opleiding is vrijwillig. Je mag je er voor opgeven maar is niet verplicht. Deze opleiding is gericht op managment en daar heb ik wel belangstelling voor.

Ben nu klanten adviseur en doe mijn werk met plezier maar wil dit niet altijd blijven doen. Wil wel graag hoger op.

En dan of hier of evt bij een andere werkgever.

@ iedereen: ik was net even op de site van L10 en daar krijg je van 1 juli tot en met 5 juli 5 euro korting op iedere bestelling. Misschien heeft iemand hier wat aan?

Ik zelf hem net een paar ovulatie testen besteld. Wil graag weten wanneer ik vruchtbaar ben zodat we dan extra kunnen klussen.

Wij krijgen ook regelmatig de vraag of we al bezig zijn met kinderen of andere opmerkingen die daarover gaan.

In februari zijn we verhuisd van een huur huis naar een koop woning en zijn nog wel bezig met laatste klussen en de hele tuin moet nog aangepakt worden.

Dit zeggen we dan vaak als reactie. Eerst het huis klaar, kijken hoe we het financieel redden en dan zien we wel verder.

Iedereen trapt er in al willen sommige een discussie aangaan maar daar gaan we niet op in.

Tis onze keus zeggen we dan en daar krijgen we altijd gelijk in.

Denk wel dat als we zouden zeggen dat we bezig zijn mensen niet vebaasd zouden zijn. Iedereen verwacht het eigenlijk wel.

Mede omdat ik er geen geheim van maak ik graag kinderen wil en mijn man steeds meer belangstelling krijgt voor kinderen
Hallo Dames,

Ik schreef in het begin wel eens hier, maar al lange tijd niet geschreven door druk druk durk...

Nu wilde ik wel even vertellen dat ik vanochtend positief getest heb!! Dus bij de 1e 2,5 jr bezig geweest en nu bij de 2e maar 2 maandjes.

Ik denk niet dat ik hier verder nog ga schrijven want ik schrijf nog steeds met de November 2006 moeders op een MSN groep en aangezien ik al zo weinig tijd heb.

Maar ik wil iedereen op dit forum heel veel succes wensen met zwanger worden!! En ik hoop dat juli net zo vruchtbare maand voor iedereen wordt als voor mij...
Anira welkom, gezellig dat je ook mee komt kletsen. Erg leuk dat je door wilt leren en dat je daar de mogelijkheid ook voor krijgt van je werk.

Aruba gefeliciteerd met je forummer van de maand winst!

Blomke wat lekker zeg 7 weken vakantie.

Leeuw en Thembo voor jullie breken de spannende tijden weer aan! Houden jullie het nog een beetje uit?

Smartie ik heb sinds het stoppen met de pil een heftigere menstruatie dan ervoor. Verlies wat meer bloed en heb ook last van buikkrampen die ik met de pil nooit heb gehad.

Leeuw wat goed dat het gesprek zo is verlopen. Vind het echt heel knap! Kijk je nu al gelijk naar wat anders of wacht je het nog even af?

Tazzle heel veel plezier met shoppen en als je er een goed gevoel bij hebt om het aan je moeder te vertellen moet je dat leker doen hoor. Het is best prettig om af en toe erover te praten en erover te vragen.

Die pukkeltjes heb ik ook wel last van. Ik slikte ook een pil om dat juist te verhelpen. Toen ik de vorige keer stopte had ik er vreselijk veel last van, terwijl je nu eigenlijk niks ziet. Weet niet waardoor dat nou komt. Het heeft gewoon met je hormonen te maken. Mijn huisarts zei wel dat veel in de zon zijn nog wel eens wil helpen. Er is ook een antibioticum (weet de naam niet) wat je mag gebruiken ertegen in de periode van zwangerschap en borstvoeding. Dat mag dus ook al tijdens het zwanger proberen te worden. Gebruik het zelf niet, dus geen gebruikerservaring hier.

Groetjes
ow meiden, ik ben zo druk momenteel, met werk, en regelen van hypotheek (want dat moet snel als je binnen twee maanden naar de notaris wilt) de puntjes op de i voor de trouwdag, en ga zo maar verder.

Patty4life, bij deze wel even supergefeliciteerd!!

En wat betreft mijn NOD, ik ben te druk om er over na te denken, dus we zien het maandag wel

Weltrusten
Goeiemorgen dames!

Patty gefeliciteerd! Wat bijzonder, ineens zo snel zwanger!

Thembo, gefeliciteerd met je nieuwe huis. Weet hoe het is. Wij hebbe in 3 jaar tijd een huis gekocht, weer verkocht en weer een nieuwe gekocht. Het is behoorlijk intensief al dat geregel. Succes daarmee!

Leeuw, is het allemaal toch nog goed opgelost gelukkig en nu heb je ook lekker de tijd om iets nieuws te zoeken.

Wat jullie zeggen over de pil. Ik had juist het tegenovergestelde. Ik ben er al jaren mee gestopt, omdat ik verander in een monster van die hormonen. Ik was veel minder ongesteld, geen pijn meer en vooral; veeeeeel minder last van PMS. Heerlijk zo zonder die troep!

Tazzle, weet niet of je nou al bent wezen shoppen of dat je nog gaat. In het eerste geval; was het leuk? En heb je verteld tegen je moeder? In het tweede geval: veel plezier!

Ik ga nu gauw, zoon gaat naar het kdv en ik ga straks terug mijn bed in. Goede deal al zeg ik het zelf!

Tot later dames!
Goedemorgen iedereen,

Patty gefeliciteerd!! Fijn dat het allemaal zo snel is gegaan!!

Biaha, ga vandaag shoppen met mijn moeder, denk wel dat ik er iets over ga zeggen, ik zie wel hoe het loopt.. heb er ook niet zoveel zin in dat ze elke maand gaan vragen: en?? is het al zover?? stel je voor dat het nog lang duurt voordat het raak is, word je ook nerveus van lijkt me. Maar wat ik al zei ik zie het wel!!

Wens jullie allen een fijne zonnoge dag toe!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven