Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waar komt die vandaan, Nous? (kanonne, wat zetten die hun naam prominent op de foto haha)
Super die tuinbroeken. Ik heb er ook 1 voor mijn dochter. Maat 62 staat erin, maar valt héél ruim, dus duurt nog een hele tijd voor ze erin kan.

Ik heb ook tuinjurkjes.
quote:Lebowski schreef op 04 april 2014 @ 23:25:

Waar komt die vandaan, Nous? (kanonne, wat zetten die hun naam prominent op de foto haha)Zo handig. Ik ben altijd te lui om de link erbij te zetten
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De jumpsuits van 4FF hebben drukkers bij het kruis/pijpjes, dus geen gedoe als ze zindelijk zijn

Dochter plast steeds vaker op de pot hier! Ze zegt voor ze naar bed gaat dat ze moet plassen en dan zit ze op de pot en roept "daar komt ie" gaat de goede kant op dus.
Wat goed DH. Hoe oud is ze nog maar weer?
Oeff wat een leuke broeken komen er weer voorbij. Die van Oshkosh, Losan en Timberland vind ik alle drie leuk. Zag ook bij de Bijenkorf dat er van Timberland ook nog een tuinbroek is. Geweldig!
quote:Nouschi schreef op 05 april 2014 @ 08:52:

Wat goed DH. Hoe oud is ze nog maar weer?Ze is in februari 2 geworden hopelijk met de zomer zindelijk!
quote:Desperate_Housewive schreef op 05 april 2014 @ 12:27:

[...]

Ze is in februari 2 geworden hopelijk met de zomer zindelijk!Dat zou wel héél snel zijn hoor.
quote:Nouschi schreef op 05 april 2014 @ 14:16:

[...]

Dat zou wel héél snel zijn hoor.Owja? Ik heb geen idee eigenlijk neefje was voor zijn 2e al zindelijk, dus misschien is mijn referentiekader een beetje vreemd maar ze is er nu wel steeds meer mee bezig en plast steeds vaker op de pot/wc dus we zullen zien!
quote:Desperate_Housewive schreef op 05 april 2014 @ 15:00:

[...]

Owja? Ik heb geen idee eigenlijk neefje was voor zijn 2e al zindelijk, dus misschien is mijn referentiekader een beetje vreemd maar ze is er nu wel steeds meer mee bezig en plast steeds vaker op de pot/wc dus we zullen zien!Weet je dat zeker? Ook 's nachts? Meestal gaan ze wel een tijdje op het potje maar de lol is er vaak ook weer snel af.
Zo, vandaag extra planken in de kast van dochter gemaakt, nu wer super veel plek, dus ik heb meteen een nwe gebloemde zomerbroek gekocht voor d'r, wordt er al vrolijk van als ik er naar kijk.
Voor het tweede jaar is wel heel snel, maar ik denk dat deze zomer wel haalbaar moet zijn hoor. Zeker als ze nu al op het potje gaat plassen.

Bij mij zijn ze ook allebei in februari jarig, de oudste was in de zomer zindelijk en de jongste zelfs in de meivakantie.

Overdag dan, 's nachts kwam later.
Mijn jongste is nu bijna 3,5 en hij is alleen plaszindelijk. Poepen doet hij vaak in zijn brkek of in de luier en hij slaapt ook nog in dd luier. Mijn oudste was allang zindelijk met 3,5. Zowel 's nachts als overdag.
quote:Nouschi schreef op 05 april 2014 @ 15:02:

[...]

Weet je dat zeker? Ook 's nachts? Meestal gaan ze wel een tijdje op het potje maar de lol is er vaak ook weer snel af.'S nachts niet, dat weet ik zo niet vanaf welke leeftijd. Maar overdag volledig zindelijk voor z'n 2e. Maar daarentegen kon ie pas heel laat praten nu met 4 nog deels onverstaanbaar voor mij.
Ik was heeel laat volgens mijn moeder, was bij navragen nog geen 2,5

Dochter was 3,5, s nachts is ze nu met ruim 4 nog niet zindelijk. Duurt ook nog denk ik, ze slaapt zo vast.
Hier nu ook, met 3,5. Wel al een jaar soms op het potje, wcverkleiner etc, maar dat hield ook ineens weer op. Maar nu ging het wel heel makkelijk, bijna geen ongelukjes gehad. Poepen ook op de wc.
Weet iemand waar je baby bodywarmers kunt kopen (maat 62 of 68)? Liever niet bij Zeeman, die vind ik niet zo mooi. Liefst zalmkleur of donkerblauw.
Dit vind ik zo'n lief pakje!

http://www.google.de/imgr ... &ndsp=37&ved=0CMICEK0DMEw

van babyface, vond ik zelf altijd heel fijne bodywarmers die mooi blijven.
Schattig dat pakje

Ik vind dit zo'n leuk jasje. Moet ik toch nog maar een babymeisje maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven