Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 29 maart 2014 @ 18:14:

Weet iemand trouwens hoe dat (oude) topic waarin lelijke runway/fashion-plaatjes werden geplakt heet? Kan het niet vinden via Google en ik heb wat toevoegingen. was dat niet iets met "pijnlijk hippe foto's"...eerste wat mij te binnen schiet.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Een huidkleurige legging is voor geen enkel figuur een goed idee. En wb lachen om dikke mensen. .... Als je te dik bent is het gewoon een kledingflater om een hotpants en mini topje aan te trekken.
Bedoel je btw jut-en-jul.nl
quote:Liadan schreef op 29 maart 2014 @ 18:14:

Weet iemand trouwens hoe dat (oude) topic waarin lelijke runway/fashion-plaatjes werden geplakt heet? Kan het niet vinden via Google en ik heb wat toevoegingen. bedoelde je deze? Onvoorstelbare trutkleding die door moet gaan voor hip

of deze: Lelijke kleding
quote:wingflex schreef op 30 maart 2014 @ 10:51:

[...]

bedoelde je deze? Onvoorstelbare trutkleding die door moet gaan voor hip

of deze: Lelijke kleding Bedankt voor de moeite. Deze zijn het allebei niet.
quote:sprokkelientje schreef op 30 maart 2014 @ 10:23:

[...]

was dat niet iets met "pijnlijk hippe foto's"...eerste wat mij te binnen schiet.Helaas niet. Ik kom weer bij dit topic en jouw reactie terecht als ik daar op zoek.
Ja Liadan,

het gekke is, dat dit topic mij echt nog goed voor de geest staat...maar wie het weet mag het zeggen...heb ook al zitten zoeken.

Weet jij dan misschien of ken jij dat topic met de achterlijke trouwportretten???

Lijkt wel kwartetten zo..
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Schiet mij nu iets te binnen, volgens mij was het iets met mannen en mode, en er werden zulke plaatjes geplakt:

quote:sprokkelientje schreef op 30 maart 2014 @ 12:20:

Ja Liadan,

het gekke is, dat dit topic mij echt nog goed voor de geest staat...maar wie het weet mag het zeggen...heb ook al zitten zoeken.

Weet jij dan misschien of ken jij dat topic met de achterlijke trouwportretten???

Lijkt wel kwartetten zo..Heb ik ook zitten zoeken, maar ik kom er niet op. Ik kan mij een dergelijk topic ook herinneren.
Yes, ik heb het topic dat ik zocht gevonden: Heren, trek toch eens iets leuks aan!
Oh ik wilde awkwardfamilyphotos.com opperen
verba volant, scripta manent.
verba volant, scripta manent.
Kwam ik gisteren tegen: vrouw, make-up loos, ongekamde haren.

T-shirt, verwassen, vormloos . . . . Ze droeg geen bh, had minstens cup F, borsten hingen bijna op taillehoogte . . . . Heb niet gezien wat voor broek/jasje ze droeg . . . .

270 pond!!! Voor een soort drollenvanger die eruit ziet alsof hij zijn naam eer heeft aangedaan .
Haha ik zag op Facebook een plaatje van iets wat hier echt passend was geweest. Geen kleding welliswaar maar een meisje met extensions die allereerst niet matchte met haar eigen haarkleur maar ook niet goed bevestigd waren. Ze zaten in het midden van het haar, 'echte' neppe slierten haar en je zag de clips o-ver-dui-de-lijk zitten! Onbegrijpelijk.
quote:Discover schreef op 05 april 2014 @ 14:28:

Haha ik zag op Facebook een plaatje van iets wat hier echt passend was geweest. Geen kleding welliswaar maar een meisje met extensions die allereerst niet matchte met haar eigen haarkleur maar ook niet goed bevestigd waren. Ze zaten in het midden van het haar, 'echte' neppe slierten haar en je zag de clips o-ver-dui-de-lijk zitten! Onbegrijpelijk.

hahaha, zoiets?

may the bridges I burn light the way
quote:sinnombre schreef op 25 maart 2014 @ 19:07:

Wat een heerlijk topic!

Wat ik een modeflater vind en dit seizoen weer veel zie:

Korte shirts of poloshirts bij vrouwen, met daaronder een shirt met lange mouwen. Of jurkjes met korte mouwen met daaronder een shirt met die lange mouwen.

Meestal King Louie jurkjes die ze van mijn mogen verbannen.
He ik had een stukje getypt die niet is geplaatst. Bij deze.

Een aantal jaren terug was het idd mode om een tshirt of jurk met korte mouw te combineren met een shirt met lange mouwen. Ik heb dat ook gedaan, maar vind het nu niet meer mooi. Je doet het een of het ander, niet allebei is mijn mening. Poloshirts voor vrouwen is ook niet mijn smaak.

Ik zag de laatste dagen alweer aardig wat vrouwen met een legging lopen. Ik heb vorig jaar de leggings de deur uitgedaan, met de witte voorop!
O ja ik was net bij V en D en zqg van die Desigual jurkjes hangen. Ik houd er niet van en ze zijn nog duur ook.

Waar ik wel van houd is gekleurde strakke broeken, een carmenshirt of een leuk shirtje met kapmouwtjes, of een leuk sportief jasje. Ik ga van de zomer ook weer meer jurken dragen, zonder legging!
quote:Discover schreef op 05 april 2014 @ 14:28:

Haha ik zag op Facebook een plaatje van iets wat hier echt passend was geweest. Geen kleding welliswaar maar een meisje met extensions die allereerst niet matchte met haar eigen haarkleur maar ook niet goed bevestigd waren. Ze zaten in het midden van het haar, 'echte' neppe slierten haar en je zag de clips o-ver-dui-de-lijk zitten! Onbegrijpelijk.Die Barbie uit den Haag heeft ook van die overduidelijke extensions.
O en dit is voorlopig even mijn laatste post. Ik vind een driekwartbroek in de zomer wel leuk, leuke gympen of pumps eronder, ik vind het leuk. Ik heb jeansdriekwartbroeken en een paar van die flodder broeken die ik bij Takko heb gekocht.

Ik hou niet van7/8 broeken, want dat is net of die te heet gewassen zijn, en van die winterdriekwartbroeken met lompe laarzen eronder. Maar in de zomer, lekker fleurig.

Ik vind Linnen ook leuk, maar draag het niet meer omdat het zo kreukt en zo lubberig gaat zitten.
quote:georgia87 schreef op 05 april 2014 @ 15:17:

[...]

hahaha, zoiets?

[afbeelding] Hoe komt iemand er toch bij om dit te doen en dan ook nog de straat op te gaan?
Ik vind leggings echt heel lelijk!

Gisteren in een pashokje paste een vrouw een, op zich aardig, gebloemd jurkje. Ze vroeg de verkoopster of ze er een witte of een zwarte legging onder moest dragen. Ik wilde bijna schreeuwen: géén legging!!! Blote benen of een panty!!!!

Toen ik het pashokje uitkwam (spijkerjackje gekocht) had ze er een witte legging bij aangedaan. Zó zonde van dat leuke jurkje....

Vanochtend zag ik bij AH een dame van een jaar of '70 met een lichtbruin rokje in spijkermodel, tot iets over de knie. Met een, je raadt het al, witte legging er onder. Boven bruine gemaksschoenen. Zucht....
@ Liadan

Daar is de inspiratie van de kleurkeuze waarschijnlijk wel vandaan gekomen :D

Witte leggings moeten vernietigd worden.

Mijn zus is er van overtuigd dat ze een geweldige kledingsstijl heeft en vind zichzelf er altijd het mooiste uitzien.

Ik ben iedere keer bang wat ik nu weer kan verwachten, ze heeft bv een wit harig (lange haren) jasje. Heel erg vies en volgens mij initieel uit de carnavalskist op zolder. (dit is geen grap)

Een roze fluorescerend rokje met een bijpassend fluorescerend topje. (why...)

Te strakke broeken, met panterprints. Topjes die te kort zijn en ga zo maar door...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven