Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Ik ben 38 weken zwanger en waar ik woon is het elke dag rond de 35-40 graden. Gisteren had ik dus een jurk aan met een witte positielegging er onder want de zwarte zat in de was. Maar ik ben nu op het punt gekomen dat het me even niet meer interesseert.

Leve de positielegging

Om het afgrijselijke geheel af te maken droeg ik ook nog zwarte Birkenstocks omdat ik geen elegante zomerschoenen meer aankan...
Spijkerjasjes kun je overal bij dragen. Op een skinnyjeans, chino, rokje of jurk (al dan niet van king louie ).
liubi, waarom birkenstocks? Je kan toch ook voor een charmanter sandaaltje gaan?
Alle reacties Link kopieren
Misschien draagt ze birckenstock omdat haar voeten en enkels opgezwollen zijn.
Te veel te zien momenteel: Skinny jeans met een tshirt en gympen er onder.

Mèn wat hooop ik dat die mode snel over gaat.
Been there, done that, got the T-shirt.
Grappig, 2, 3 jaar geleden was KL de hit op het forum. Zocht iemand een jurkje dan werd er meteen naar KL verwezen. Nu roept men meteen Topvintage, dus dat is over 2 jaar hopeloos tuttig.
Is Desigual dezelfde categorie als King Louie of zit daar toch een verschil tussen?
quote:moonlight schreef op vrijdag 25 april 2014 12:53 Is Desigual dezelfde categorie als King Louie of zit daar toch een verschil tussen?Nog erger.
Geniet van elke dag!
quote:mafalda schreef op 25 april 2014 @ 11:58:

Misschien draagt ze birckenstock omdat haar voeten en enkels opgezwollen zijn.

Dat is juist. Ik hou helaas vocht vast nu.

En dan zijn Birkenstocks enorm comfortabel
quote:Starshine schreef op 25 april 2014 @ 12:34:

Grappig, 2, 3 jaar geleden was KL de hit op het forum. Zocht iemand een jurkje dan werd er meteen naar KL verwezen. Nu roept men meteen Topvintage, dus dat is over 2 jaar hopeloos tuttig.

Ha, dat denk ik ook!

@apatura: skinny jeans + T-shirt + gympen kan saai zijn, of onverzorgd, of onflatteus, maar net zo goed mooi vind ik. Ligt maar net aan de combinatie en pasvorm.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Desigual

King Louie

Maar goed, ik kijk niet naar het merk, maar of ik het kledingstuk leuk vind of dat het mij flatteert. Dat kl-jurkje met stippen vind ik enig. Ik heb er precies zo een van een ander merk. Kl heeft ook jurkjes zonder bloemen. Desigual heeft ook minder hysterische patronen. Dus om nou te zeggen dat D of KL per definitie fout is, nee.
Het model van Desigual is wel mooier. Het model jurk dus en niet het fotomodel (hoewel die ook niet lelijk zijn). Dat scheelt natuurlijk ook.
quote:Starshine schreef op 25 april 2014 @ 13:42:

Maar goed, ik kijk niet naar het merk, maar of ik het kledingstuk leuk vind of dat het mij flatteert. Dat kl-jurkje met stippen vind ik enig. Ik heb er precies zo een van een ander merk. Kl heeft ook jurkjes zonder bloemen. Desigual heeft ook minder hysterische patronen. Dus om nou te zeggen dat D of KL per definitie fout is, nee.+1
Desigual is super. Als je 1,60 m bent en een donker tintje heb en zwart haar.

Voor blonde blanke hollandse vrouwen.is t niets. Hoogstens de tassen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Maar de tassen zijn van baggerkwaliteit.
Volgens mij is Desiqual wel echt klaar nu.

KL zie je nog wel veel.

Vind trouwens de vestjes van KL erg leuk.

Die zwarte met kleine rode roosjes bv. vind ik geweldig met een zwarte skinny.
quote:Apatura schreef op 25 april 2014 @ 13:51:

Desigual is super. Als je 1,60 m bent en een donker tintje heb en zwart haar.

Voor blonde blanke hollandse vrouwen.is t niets. Hoogstens de tassen.

Niet perse 1,60.... Als ik Adriana Lima zo zie zou ik bijna aan de Desigual gaan :P

Maar ik weet nu al dat ik (en met mij 80% van Nederland) er in zo'n jurkje uit zie als een moeke.
quote:Starshine schreef op 25 april 2014 @ 13:42:

Dus om nou te zeggen dat D of KL per definitie fout is, nee.

Hoezo per definitie fout? Hoe kan zoiets fout zijn? Mode is afhankelijk van persoonlijke smaak.

Zo jammer hier, al die commentaren. Zoals op leggings. Ik draag ook leggings in de winter onder mijn jurk. Laarzen erover. Zie het verschil niet met een panty, je ziet 15 cm ervan. De pasvorm is 100x beter.
Weet je wat ik ook zo ernstige kledingflater vind, kuitbroeken bij de heren.

Het zonnetje schijnt dus ik signaleerde er net weer 1.

Keurig aqua blauw geruit overhemd erop met korte mouwen, en het wit shirt eronder.

Vreselijk...
Idd, Desigual wordt geshowd en aangeprezen door modellen, dus hoezo moet je (propje) 1.60 zijn? Dan staat het juist minder mooi.
Aargh vanochtend weer met verbijstering gekeken naar schoonzus haar outfit, nl een grote heuptas om, terwijl ze zoonlief ging ophalen uit school. Die fucking heuptas heeft ze al jaren om, er komt vast een tijd dat die dingen weer in zijn...
quote:riannerianne schreef op 25 april 2014 @ 14:09:

[...]

Hoezo per definitie fout? Hoe kan zoiets fout zijn? Mode is afhankelijk van persoonlijke smaak.

Zo jammer hier, al die commentaren. Zoals op leggings. Ik draag ook leggings in de winter onder mijn jurk. Laarzen erover. Zie het verschil niet met een panty, je ziet 15 cm ervan. De pasvorm is 100x beter.

Volgens mij staat er juist dat het niet per definitie fout is.

Mode is trouwens niet afhankelijk van persoonlijke smaak, mode is iets wat veel mensen dragen/in huis zetten/eten/weetikveelwat. Ik kan iets nog zo lelijk vinden, als veel mensen het leuk vinden is het nog steeds mode. In dit topic geven mensen alleen maar commentaar op wat zij vinden van wat er in de mode is.

En als je goed leest zijn leggings zoals jij ze draagt juist niet als "fout" bestempeld.
Kan iemand mij uitleggen waarom een legging wel kan in de zomer en een maillot/dikke panty niet?
Eigenlijk kan alles, als het je maar leuk staat en bij je past.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven