Gezondheid alle pijlers

Gescheurde mondhoek/ schimmelinfectie

05-04-2014 16:57 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Mijn rechtermondhoek is ongeveer een maand geleden gescheurd, ik dacht dat het wel vanzelf over zou gaan, maar niet dus! Ik ben vorige week naar de dokter gegaan en zij heeft mij miconazolnitraat gegeven. Ik las op de bijsluiter dat het snel zou werken, maar ik ben nog een week verder en ik zie nog geen verbetering.

Nu vraag ik aan jullie of jullie misschien nog wat adviezen voor mij hebben, of ik door moet gaan met miconazol of iets anders.

Ik wil er heel graag vanaf want ik begin me er super onzeker door te voelen en het is erg naar tijdens gapen en eten.

Liefs
Wat denk je van terug naar de dokter?

Of zeg ik nu iets heel geks?
Terug naar de arts. Het gaat niet vanzelf over.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Mijn ervaring is dat gescheurde mondhoeken ontstaan door vitaminegebrek, net als wintertenen trouwens. Het extra slikken van vitaminetabletten C en B helpt mij daar zo van af.
Had ik ook, mij hielp blistex er zo van af.
Ik krijg juist altijd Bactroban zalf, wat helpt tegen bacteriële infecties. Dan is het heel snel over.
Uiercreme, zo dicht.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Vitamine B2 slikken
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik had hetzelfde. Paar dagen smeren dan was het weg en dan na een paar dagen niet smeren was het weer terug. Het is overigens geen vitaminegebrek. Sinds ik geen suiker meer eet, ben ik er vanaf aangezien suiker een goede voedingsbodem is voor schimmels. Is trouwens niet de reden dat ik geen suiker meer eet maar is mooi meegenomen
Oftewel iedereen zeg iets anders, ga terug naar de dokter
Ik heb het een enkele keer (niet elk jaar). Ik neem dan een multivitamine tablet en extra vit. C tablet, plus ik werk wat extra vlees of worst naar binnen (plunder het vleeswarenbakje in de koelkast). En daarna vergeet ik het weer want dan gaat het over.

En voorlopig niet geeuwen natuurlijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik zou wel doorgaan met de miconazol want dat duurt wel twee weken voordat het aangeslagen is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven