Rustig, luxe, all-in, Turkije/Spanje

05-04-2014 18:41 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vorig jaar zijn we op vakantie geweest naar Voyage Bodrum, Turkije, een rustig en luxe hotel, adult only. Wel all-in maar geen kinderdisco, 'spetterende musicals' en 'te gek animatieteam'. Lekker eten, loungemuziek bij het zwembad, helemaal goed. Nu zoeken we voor dit jaar weer zoiets, adult only hoeft absoluut niet persé. Vorig jaar kwamen we daar op uit omdat alle grote resorts zo schreeuwerig overkomen, sommige zelfs met reuzenrad, botsauto's en 14 glijbanen. Wie heeft de gouden tip: Turkije of Spanje, all-in maar toch rustig en luxe?
Amara wing in kemer! Super!
Toen ik je topic zag, moest ik ook denken aan Voyage Bodrum. Helaas verder geen tips!
Paloma pasha in Özdere. Luxe, en niet veel kinderenen.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Waarom niet weer naar het zelfde?

Korumar deluxe schijnt ook goed te zijn.
Korumar is echt niet meer wat het was.
Alba Royal bij Side.

Resort bestaat uit Alba Royal 18+, Alba Queen, en Alba Resort.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Weer naar hetzelfde is ook nog een optie. Ik vond het alleen jammer dat je bij Voyage lastig een rondje kon wandelen 's avonds. Ik klink nu wel een beetje bejaard maar dat vinden we altijd lekker.

Ik ga de tips even bekijken!
Paloma pashe ziet er mooi uit maar zit volgens mij heel juni al vol (bij verschillende aanbieders).

Amara ziet er ook goed uit en redelijke prijzen. Ik zie bij sommige soms prijzen van 2000 pp voor een week, ammenooitniet :-)
Jammer dat pasha al vol zit! Is echt een super hotel.
Wat leuk, wij zijn ergens in 2006 ofzo naar Voyage geweest! Nu gaan we vandaag het hotel ernaast boeken, Salmakis resort & spa maar hebben nu een dochter van 2, dus voyage ging niet haha! Zag salmakis en krijgt goede recenties overal, zoover, site van arke. Foto's zien er ook geweldig uit dus ik verwacht dat we een topvakantie gaan hebben!

Het idee was eigenlijk om naar Griekenland te gaan, maar dat is toch nog duurder dan Turkije dus nu hierop uitgekomen
Misschien is dit iets? http://www.arke.nl/zonvak ... st/bodrum/bodrum-eos.aspx

Kan er alleen op zoover niks over vinden, dus geen idee of het wat is verder
Gran Meliá Palacio de Isora (Tenerife) is geweldig! Maar vast duurder dan Turkije.
Gran Melia ziet er inderdaad mooi uit maar is vanaf ong. 1400 pp voor een week, vind ik te duur. Zie ook in de recensies dat je voor veel dingen moet bijbetalen.

Eos is denk ik nieuw, de meeste foto's zijn artist impressions, daarom zijn er ook nog geen recensies.
Ah, vandaar in de gids hier stonden wel gewoon foto's. Stond ook niet bij dat het nieuw was ofzo. Maar bij een nieuw hotel ben ik altijd bang dat het nog niet af is als ik daar aan kom, dus dat durf ik nooit

Ik heb net een optie op salmakis genomen. Vanmiddag ff boeken
We hebben geboekt:

http://zon.sunweb.nl/turk ... xury_hotel_spa_bodrum.htm

Vond het wel weer duur maar vriend zegt altijd: boek nou maar gewoon, we werken er hard voor, goed vooruitzicht! Jullie ook een fijne vakantie Desperate Housewive!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven