Jongensnamen topic

08-02-2014 08:34 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw topic.

Het vorige topic vind je hier: Jongensnamen topic

en hier
Abel, Simon

Jonathan

Aron

Daniël

Eli

Ezra

Gabriel

Jacob

Lukas

Noah

Paulus

Roman

Ruben

Timon
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat vinden jullie van de naam Vidar?
Te ver gezocht, hard, kil.
Vidar vind ik ook niet zo leuk, maar wat vind je van Victor?
Hier geen kind in aantocht hoor. Kwam hem tegen op pinterest en was benieuwd. Hoe zouden jullie dat uitspreken dan? Heb hem wel op mijn lijstje gezet (rammelende eierstokken ) Victor staat er ook op.
Fedor?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee Fedor vind ik helemaal niks.
Matroesjka, Vidar vind ik niet zo heel erg leuk. Ik zou het zo uitspreken als dat het er staat.

Mocht ik ooit nog een zoon krijgen, dan ga ik hem waarschijnlijk Julius noemen. Zo'n leuke naam!
quote:emma77emma schreef op zaterdag 05 april 2014 19:58 Matroesjka, Vidar vind ik niet zo heel erg leuk. Ik zou het zo uitspreken als dat het er staat.

Mocht ik ooit nog een zoon krijgen, dan ga ik hem waarschijnlijk Julius noemen. Zo'n leuke naam!

Ja Julius is leuk!

(Beetje jammer van Julius Jaspers )
Geniet van elke dag!
Bij Abel en Simon vind ik Noam wel goed passen.

Ook mooi:

Levi

Judah

David

Jacob

Noam

Jonas

Elias

Jotham

Nathan

Isra

Enoch
wat een leuk topic is dit toch .

Wij weten sinds 1,5 week dat we een jongetje krijgen! Ik ben nu 21 weken zwanger dus we hebben nog wel eventjes, maar ik vind het ook zo moeilijk!

Ik heb wat namen die ik leuk vind, maar we weten nog niet of DE naam erbij staat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Casper

Oscar

Oliver

Ferris

Morris

Nolan

Timo

wat vinden jullie van het rijtje?

Misschien nog suggesties?

:-D alvast bedankt!
Morris en casper vind ik de leukste namen eetstokje

suggesties

Jillis

Mathis

Yorick

Otis

Fender

Sverre
@Eetstokje

Leuke namen! Ik hou daar wel van!

Fender, Owen, Ruben, Rowan zou je ook nog kunnen overwegen.

Morris is leuk!
Geniet van elke dag!
dank voor de reacties! ga er vanavond eens voor zitten!
@ eetstokje, gefeliciteerd, en leuk lijstje hebben julie! helemaal mijn smaak ook. Morris, Nolan en Ferris stonden ook op de onze. Verder hadden wij nog:

Fender

Otis

Dexter

Lennox

Jilles

Ilay

Novan

Xavi

Jack

Dean

Philon

Nilan

Mica

Milo
Thanks!

Van jullie lijstje vind ik Fender, Owen, Novan en Milo ook leuk!

vriend vindt Morris bij nader inzien toch niets zei hij net.. Balen want ik vind hem zelf wel leuk.

Op dit moment neigen we het meest naar Casper maar ik weet niet of ik deze naam te gewoontjes vind... Beschouwen jullie de naam Casper al gewoontjes?

Miss shopping, ben wel benieuwd hoe jullie zoontje nu heet! Of hebben jullie uiteindelijk een dochter gekregen ?
quote:eetstokje schreef op dinsdag 08 april 2014 19:09 Thanks!

Van jullie lijstje vind ik Fender, Owen, Novan en Milo ook leuk!

vriend vindt Morris bij nader inzien toch niets zei hij net.. Balen want ik vind hem zelf wel leuk.

Op dit moment neigen we het meest naar Casper maar ik weet niet of ik deze naam te gewoontjes vind... Beschouwen jullie de naam Casper al gewoontjes?

Miss shopping, ben wel benieuwd hoe jullie zoontje nu heet! Of hebben jullie uiteindelijk een dochter gekregen ? Casper is leuk hoor. Geen top 100 volgens mij. En Cas als afkorting ook. Fender is dan "Fen" ofzo. Kijk anders in de svb lijst hoeveel die gegeven is in 2013..
Geniet van elke dag!
@ eetstokje, het is de 4e naam van m'n lijstje

Vind Casper ook leuk, vooral Cas als afkorting. Snap wel wat je bedoeld met "gewoontjes", ik zou hem daardoor zelf niet doen.
Twijfels, twijfels... Met nog twee weken te gaan voor de uitgerekende datum toch even jullie hulp nodig...

Wij hebben drie namen in gedachten, waar denken jullie aan bij de volgende namen?

- Ward

- Gjalt

- Hidde
@teacher

Ward = leuk

Gjalt = vind ik een beetje vergezocht en een beetje te volwassen

Hidde = leuk

Al is het alledrie niet mijn smaak maar dat vroeg je niet

Ik vind Brent ook heel leuk
Geniet van elke dag!
Bedankt voor je reactie! Gjalt is ook de naam die op drie staat, is die buiten Friesland ook nog leuk vragen wij ons af..
En Brent is hier inderdaad ook al besproken, maar niet door de keuring gekomen..
Wekelijks kom ik een moeder met haar zoontje tegen waarvan het me maar niet lukte de naam van het kind goed te verstaan. Het klinkt alsof ze een rochel op moet hoesten. Nu, na wat googlen, denk ik dat het Garnt is. Is dit nou zo'n oudhollandsche naam die je moet waarderen of is het gewoon zo verschrikkelijk als het klinkt?
@Teacher

Ok! Gjalt buiten Friesland, geen idee. Ik denk het niet echt. Heb je Kjelt / Kjeld overwogen? Dat is makkelijker voor niet-Friezen.

Ik vind Chiem ook een hele mooie naam uit die hoek.
Geniet van elke dag!
Garnt? Die heb ik nog nooit gehoord.. Klinkt inderdaad wat vreemd.

Kjelt betekent kou hier, vonden we niet zo geslaagd.

Chiem is ook mooi! Hoor je ook niet veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven