Beste viva's en vivo's, het is laat en ik verveel me. Daarom open ik een nieuw topic. Er is alleen 1 probleem, ik weet geen onderwerp en ik heb op het moment ook geen nijpende problemen. Dus daarom aan jullie de vraag: wie weet er een nieuw topic onderwerp?
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe kan ik nou off topic zijn als er geen topic is?
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Anoniem_191729
zondag 6 april 2014 om 01:10
quote:Jonari schreef op 06 april 2014 @ 01:07:
Ben ik zwanger?OMG, alsjeblieft niet! Die topics komen hier al genoeg voorbij. Dan eerder de vraag hoe het komt dat anno 2014 zo weinig vrouwen weten hoe ze de pil moeten slikken.
Hoe kan ik nou off topic zijn als er geen topic is?Nou op dezelfde wijze als je ontopic kan zijn als er wel een topic is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
OMG, alsjeblieft niet! Die topics komen hier al genoeg voorbij. Dan eerder de vraag hoe het komt dat anno 2014 zo weinig vrouwen weten hoe ze de pil moeten slikken.Ok dan niet
Anoniem_107547
zondag 6 april 2014 om 01:11
Ja dahag.
Ik moeite doen om te reageren, maar jij gaat vast zo je OP verwijderen vanwege Preivesie!
quote:Enn schreef op zondag 06 april 2014 01:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Gigi- in "Het topic zonder onderwerp"" class="messagelink">Gigi- schreef op 06 april 2014 @ 01:10</a>:</b>
quote:lautje87 schreef op zondag 06 april 2014 01:13 Dus jullie willen lezen over zwangere vrouwen, teennagels en welke tijd het is in Timboektoe? MmmkeMisschien gaat het om de vraag op welk moment van de dag zwangere vrouwen in Timboektoe het beste hun teennagels kunnen knippen