Het topic zonder onderwerp

06-04-2014 01:04 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva's en vivo's, het is laat en ik verveel me. Daarom open ik een nieuw topic. Er is alleen 1 probleem, ik weet geen onderwerp en ik heb op het moment ook geen nijpende problemen. Dus daarom aan jullie de vraag: wie weet er een nieuw topic onderwerp?
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Naam verzinnen voor de zangeres zonder naam
Hier ook geen problemen of vragen.... lag nog ff voor het slapen te lezen op het forum. Ben benieuwd naar de reacties die gaan komen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ben ik zwanger?
Vivo's???
Wat is het beste tijdstip op de dag om je teennagels te knippen?
Hoe kan ik nou off topic zijn als er geen topic is?
quote:Jonari schreef op 06 april 2014 @ 01:07:

Ben ik zwanger?OMG, alsjeblieft niet! Die topics komen hier al genoeg voorbij. Dan eerder de vraag hoe het komt dat anno 2014 zo weinig vrouwen weten hoe ze de pil moeten slikken.
Vermaak mij!
quote:lautje87 schreef op 06 april 2014 @ 01:09:

Hoe kan ik nou off topic zijn als er geen topic is?Een heus filosofisch vraagstuk.
Had ik maar een motto.
quote:lautje87 schreef op 06 april 2014 @ 01:09:

Hoe kan ik nou off topic zijn als er geen topic is?Nou op dezelfde wijze als je ontopic kan zijn als er wel een topic is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:helianthe schreef op 06 april 2014 @ 01:10:

[...]

OMG, alsjeblieft niet! Die topics komen hier al genoeg voorbij. Dan eerder de vraag hoe het komt dat anno 2014 zo weinig vrouwen weten hoe ze de pil moeten slikken.Ok dan niet
Hoe laat is het nu in .......?
quote:Gigi- schreef op 06 april 2014 @ 01:10:

Vermaak mij!
Ja dahag.

Ik moeite doen om te reageren, maar jij gaat vast zo je OP verwijderen vanwege Preivesie!
quote:Gigi- schreef op zondag 06 april 2014 01:10 Vermaak mij!Waarom kan Miss Piggy niet tot 70 tellen?
Some flies are too awesome for the wall
quote:Enn schreef op zondag 06 april 2014 01:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Gigi- in "Het topic zonder onderwerp"" class="messagelink">Gigi- schreef op 06 april 2014 @ 01:10</a>:</b>

Vermaak mij!</div></blockquote> Hahaha
Iemand leuke plannen voor de zondagmorgen?
Dus jullie willen lezen over zwangere vrouwen, teennagels en welke tijd het is in Timboektoe? Mmmke
quote:Jonari schreef op 06 april 2014 @ 01:13:

Iemand leuke plannen voor de zondagmorgen?Slapen
quote:helianthe schreef op 06 april 2014 @ 01:14:

[...]

Slapen Nou dan zijn we ook gauw klaar met dat topic!
quote:lautje87 schreef op zondag 06 april 2014 01:13 Dus jullie willen lezen over zwangere vrouwen, teennagels en welke tijd het is in Timboektoe? MmmkeMisschien gaat het om de vraag op welk moment van de dag zwangere vrouwen in Timboektoe het beste hun teennagels kunnen knippen
Nee hoor pimpelmeesje, ik weet niet eens hoe dat moet. Dat moet vast via de computer en die doet het niet goed. Dus beloofd
quote:Jonari schreef op 06 april 2014 @ 01:13:

Iemand leuke plannen voor de zondagmorgen?

Ik niet.

(Vermakelijk om te lezen, nietwaar? )
Had ik maar een motto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven