Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
quote:Lebowski schreef op 05 april 2014 @ 22:46:

Schattig dat pakje

Ik vind dit zo'n leuk jasje. Moet ik toch nog maar een babymeisje maken

[afbeelding]Prachtig jasje. Met kraagje nog mooier denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@nouschi: idd een heel lief pakje... Zie het zo voor mij met van die ouderwetse witte leren veterschoentjes.
quote:lemoos2 schreef op 05 april 2014 @ 22:53:

@nouschi: idd een heel lief pakje... Zie het zo voor mij met van die ouderwetse witte leren veterschoentjes.Precies! En een wit zomerhoedje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb nog van die witte leren schoentjes/laarsjes met een ritsje van toen dochter klein was die zouden er erg leuk onder staan.
Zo'n model jasje vorig jaar gemaakt voor klein nichtje

Wel een andere kleur. Had er ook zo'n vossensjaaltje bij gemaakt:

Leverde haar de bijnaam 'Willemientje" op
Heel leuk Lemoos!
quote:Nouschi schreef op 05 april 2014 @ 22:57:

[afbeelding]Juist!
Prachtig

Teuntje, wel leuke prijs, maar niet helemaal mijn smaak. Zag wel andere leuke kleding

Leuke kleertjes Emma! Ik vind streepjes zo leuk

Kleren van 4ff zijn binnen en het past! Shirtje is smal, soort slimfit zeg maar. Kan ze wel hebben jumpsuit is weer vrij breed haha! Maar ben er blij mee, zie haar op vakantie in Turkije al helemaal over het strand wandelen in dat pakje!
Dit topic is echt niet goed voor mij, hoor! Nu heb ik weer bij 4FF zitten kijken en leuke dingen gezien. Maar eigenlijk heeft m'n zoontje niks nodig, vind ik het wel weer prijzig en "mag" ik eigenlijk niks kopen..... Maar ik denk dat deze hem wel erg gaaf staat:

http://www.4funkyflavours ... -strange-arrangement.html

En zo'n jumpsuit vind ik ook wel erg leuk voor de zomer:

http://www.4funkyflavours ... er-joy-in-repetition.html

Maar ja, welke maat dan....

Vorige week op marktplaats nog nieuwe Teva's gescoord voor ¤10, met kikkers, dus ik ben weer helemaal blij!
Ik neem 4FF een maat groter dan wat ze van h&m heeft. Daar zit ze nu in 92, dus heb 98/104 genomen van 4FF. Zo'n jumpsuit kan ik echt aanraden! Dat zijn zo'n fijne pakjes en ze staan zo schattig! Ik koop wel alleen dingen die in de aanbieding zijn bij ze. Zit altijd wel wat tussen dat ik leuk vind en dan is het wel te betalen nog.
Deze vind ik ook erg leuk voor een jongen : http://www.4funkyflavours ... per-behind-the-stars.html
Die is ook leuk, DH, maar helaas niet meer in zijn maat.

Vorig jaar had ik deze in 86/92 en die past nog net:

http://www.4funkyflavours ... kken-romper-cry-baby.html

En deze heb ik nog liggen in 98/104, maar is nog aan de lange kant:

http://www.4funkyflavours ... n-romper-long-nights.html
Hier past die van vorig jaar ook nog net die nieuwe zit bij haar borst weer vrij ruim, beetje losjes.

Zie helaas bij de sale niks zitten in 92/104 voor de zomer. Allemaal lang of niet echt leuk qua motiefje.
D.H. Even een heel andere vraag. Jij bent tenslotte de ugg kenner van 't V.F.

Ken/ heb jij de Ugg Cyrinda? Ik vraag me af of die fijn zitten/ lopen.

Sorry voor de O.T.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
OT,

die zien er best elegant uit gatti, zijn die ook met schapenwol gevoerd?
Haha! Ugg-kenner ik zit er sinds de komst van dochter wat minder in helaas. Ik heb ook geen ervaring met dit model of met andere hakken van ze. Ik heb alleen platte laarzen/schoenen van ze. Ik hoor wel vaak dat ze lekker lopen, die hakken van ze. En deze zijn ook niet zo hoog. Ik zou even kijken of ze ergens in de winkel te koop zijn en dan daar gaan passen. Doe ik meestal ook met een nieuw model. Classics bestel ik zo online, maar iets met een andere zool ofzo pas ik altijd even vooraf.
Nee, ongevoerd.

Lijken me ook lekker lopen voor makkelijk. Niet te hoge hak.
quote:-teuntje- schreef op 06 april 2014 @ 20:47:

OT,

die zien er best elegant uit gatti, zijn die ook met schapenwol gevoerd?Op de site van ugg te zien niet, daar kan je de binnenkant zien maar die is niet met wol gevoerd bij de schacht iig.
Oh daar ben je al. Jammer had gehoopt dat ik ze gewoon online kon gaan bestellen na een goede ervaring, maar dan ga ik inderdaad eerst maar eens op zoek naar een winkel om te passen.
Nadeel is dat er in Tilburg niet zo heel veel winkels zitten die uggs verkopen. Je zou kunnen kijken bij van Arendonk, die hebben redelijk veel.
Of je kan de gok nemen en ze bestellen. Dan zou ik het via cosmiccowboys of van assem doen. Bij van assem heb ik een paar terug gestuurd, geld werd meteen terug gestort. Goede service hebben die, dus daar kan je rustig bestellen wat dat betreft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven