Gezondheid alle pijlers

Teennagel help!!!!

06-04-2014 21:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Ongeveer 1 maand geleden heb ik nieuwe schoenen gekocht. Ze zitten heerlijk maar op een of andere manier is mijn dikke teen blauw geworden. Dat was nog niet het probleem. 4 dagen nadat mijn teen blauw is geworden is het ontstoken geraakt. Nu is mijn nagel los gaan zitten en wat moet ik nu doen!!!! Moet ik het eraf peuteren, lekker laten zitten, koelen, verbranden.....

Groetjes Mike
Pleister erom en morgen naar de huisarts.
Een mee naar je huisarts
morgen naar de huisarts
naar de huisarts

of baden in soda tegen de ontsteking

teennagel valt er over het algemeen vanzelf vanaf, ga niet zitten peuteren
Pleister erom en morgen naar de huisarts.
Naar de huisarts morgen.

Geen soda, badedas of ander badje, geen betadine. Allemaal doodzondes in de wondzorg, omdat het risico's meebrengt en geen enkel bewezen nut heeft.
Toevallig een paar weken geleden hetzelfde gehad. Na een paar dagen weken in de soda (of misschien ondanks ) trok de ontsteking weg en heb ik de losse nagel (hij zat aan de onderkant nog een heel klein stukje vast) lekker laten zitten. Na een week of 5 viel hij er vanzelf af en nu is het wachten op een nieuwe nagel.

Zolang het niet ontstoken is, zou ik eigenlijk niet weten wat de huistarts er dan mee kan doen. Of zie ik iets over het hoofd?
Minder strakke pumps dragen Mike.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
1 x is genoeg
Nagel valt er vanzelf af, vooral vanaf blijven.
Mijn god, draag je serieus zulke kleine schoenen dat je teennagels ervan af vallen?

Wow, het doet dus echt pijn om 'mooi' te zijn.

Ik zou even naar de HA gaan, voor hetzelfde geld is je teen aan het afsterven
Amputeren. Past je schoen ook beter
Ja en?
Qua nagel staat er hierboven al genoeg advies. Qua schoenen: koop een paar dat wel goed past.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven