Hondje overleden

17-10-2013 15:02 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Sterkte!!!!
Ach wat rot en ook andere verhalen Weet hoe het voelt.

Veel sterkte, wat zal het leeg zijn
Zondag middag hebben wij onze labrador retriever van acht jaar in moeten laten slapen.

Ruim een maand geleden zijn we met hem naar de dierenarts geweest omdat hij evenwichtsstoringen had en er bleek een flinke ontsteking te zijn met een gescheurde trommelvlies. Mijn vriend liet Mistral zondag middag uit en hij is toen in de sloot gevallen waarnaar mijn vriend er gelijk insprong en hem er uit haalde maar hij had al teveel water binnengekregen en dit liep al uit zijn bek. De dierenarts kon niks meer voor hem doen omdat het infectie gevaar te groot was en hij heeft toen een spuitje gekregen.

Sinds die tijd kan ik alleen maar huilen en krijg ik geen hap door mijn keel, als ik mijn ogen dicht doe zie ik die lieve schat steeds voor me en ik mis hem zo erg. Ik vraag me af of ik hier ooit weer overheen kom
Je komt hier weer overheen Angel Maar een rouwperiode heeft best veel tijd nodig.

Je leert er mee om te gaan als je een hond verliest. Maar wennen doe je er niet aan, en gemakkelijk wordt het nooit.

Heel veel sterkte.
Sterkte
Dank jullie wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven