Ik val op mannen die mij niet leuk vinden

08-04-2014 19:02 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva leden,

Ik ben bijna 30 jaartjes oud en ben al 8 jaar vrijgezel, heb online daten geprobeerd, op mannen afstappen zelfs via vrienden geprobeerd te daten maar geen succes. Ben een drukke dame maar probeer altijd tijd te maken voor het ontmoeten van leuke mannen, alleen kom ik nu tot mijn breekpunt.

Conclusie is, ik val altijd op mannen die mij niet leuk vinden. Dat weet ik nooit van te voren maar dat blijkt wel achteraf.

De laatste persoon die ik heel leuk vond bleek mij wel aardig te vinden maar voelt zich totaal niet tot mij aangetrokken. Zo zijn er wel meerdere. Het kutte vind ik dat we altijd vrienden blijven en mij iedere keer verteld word hoe lief ik ben , tja daar heb ik niets aan. Ik begin mijn hoop te verliezen in de liefde. Heb er zelfs aan gedacht of ik misschien Lesbisch ben maar nee 100% hetero!!

De mannen die ik aantrek zijn zo verschillend;

- of ze zijn 15 jaar ouder (interesse verschilt)

- of 10 jaar jonger (same here)

- werk 100 uur in de week

- of is nog niet klaar voor een relatie, zegt ie dan (en is vervolgens na maanden getrouwd)

- of zit zelf al in een relatie

De mannen waar ik op val:

- mannen die weten wat ze willen

- zelfverzekerd zijn

- beetje arrogante houding (ik vind dit aantrekkelijk in een man)

Er is mij ooit verteld dat ik te lief ben en als ik iemand leuk vind het niet moet laten zien maar de man voor mij moet laten vechten. Ik ben best een directe persoon, als ik iemand leuk vind dan zeg ik het ,andersom ook. Maar blijkbaar waardeert niet iedere man dat. Hij had liever dat ik "hard to get" ging spelen, maar dat ben ik totaal niet.

Ben ook nagegaan als ik op de verkeerde mannen val, mijn beste vriendin zegt van wel maar ik denk daar heel anders over. Zij valt op hele lieve mannen die eigenlijk geen mening hebben maar daar val ik niet op. Ik heb liever een man die wel wat te zeggen heeft en niet alles maar accepteert.

Ik heb meerdere keren advies gekregen van mijn omgeving maar ben benieuwd hoe jullie dat zien.
Ik denk dat heel veel vrouwen die vallen op zo'n soort man dat doen omdat ze dat zelf ook wel zouden willen, zo'n houding.

Jij hebt ook die mentaliteit en misschien dat dat wat minder klikt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:woesje15 schreef op 08 april 2014 @ 19:02:

Ik ben bijna 30 jaartjes oud [...]

Jaartjes?

Kan het zijn dat mannen jou niet serieus nemen als jij zo over jezelf praat/denkt?
Begrijp me niet verkeerd mannen willen echt wel een vrouw die zelfstamdig,zorgzaam, en die niet 'op haar mond gevallen is;

Mannen willen niet alleen maar 'jagen; geloof mij dat doen we als we 'jong en onbezonnen' zijn maar zijn heus op zoek naar 'vastigheid' en niet in 'ieder stadje een ander schatje;

Ga niet op zoek naar liefde...liefde vindt jouw! Geef het tijd.
Het gedeelte over 30 'jaartjes' viel mij ook op.

Deze taal wordt niet sexy gevonden.

Wellicht gebruik je in gesprekken ook de uitdrukking 'toppie joppie'?

Knappen mannen af op je taalgebruik? Zou dat kunnen?
Daar ben ik het helemaal mee eens voetballer. De beste manier om liefde te vinden is het lekker hebben met jezelf en diverse plannen hebben waar totaal geen relatie bij past. Dan gebeurt het dus... althans bij mij.
quote:Anna37 schreef op 08 april 2014 @ 20:19:

Daar ben ik het helemaal mee eens voetballer. De beste manier om liefde te vinden is het lekker hebben met jezelf en diverse plannen hebben waar totaal geen relatie bij past. Dan gebeurt het dus... althans bij mij.

En als je zwanger wilt worden moet je er niet zo mee bezig zijn en op vakantie gaan, toch?

Onzin.

Mannen zullen niet staan te springen om wanhopige vrouwen. Maar dat houdt niet in dat je het lot geen handje kunt helpen.
en de mannen die zitten te wachten op wanhopige vrouwen daar is ook iets mis mee....

ervaring enzo.
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
Nee BGB, om zwanger te worden moet je veel seksen en evt naar een dokter.

Persoonlijk snap ik dat gedate niet zo, maar er is een wereldwijde levendige industrie, dus voor sommige mensen zal het werken. Gearrangeerde huwelijken kunnen ook werken, kan ook liefde in ontstaan. Maar ik geloof niet dat je het kan afdwingen. En gelukkig zijn met zelf en bezig zijn met je eigen dingen is aantrekkelijk, je hebt meer kans gelijkgestemden tegen te komen en is een goede basis voor 'onderhandelen' en communiceren in een beginnende relatie. Betekent niet dat het noodzakelijk is.
Je moet je laten vinden denk ik.
quote:woesje15 schreef op 08 april 2014 @ 20:06:

Het gaat mij niet om de arrogante houding maar meer om de mannen die weten wat ze willen en er voor gaan (mensen om me heen vinden dat een arrogante houding maar ik totaal niet). Ik vind het heerlijk een man die weet wat hij wil en er voor gaat alsof de wereld van hem is. Ik ben precies zo, if you want some go get some.

[...]

Die gaan dan vermoedelijk voor aanvulling dus niet voor meer van hetzelfde.
quote:woesje15 schreef op 08 april 2014 @ 19:02:

De mannen waar ik op val:

- mannen die weten wat ze willen

- zelfverzekerd zijn

- beetje arrogante houding (ik vind dit aantrekkelijk in een man)

.

Dit zegt zo weinig. Ik ken mannen die op elk gebied zelfverzekerd zijn en arrogant, behalve op het gebied van vrouwen. Van die stoere mannen voor wie iedereen siddert, en die dan toch geen leuke meid durven aanspreken.

Ik ken ook watjes die huilen bij Bambi die desondanks exact weten wat ze willen en bijzonder arrogant kunnen doen als het zo uitkomt.

Ik ken arrogante muzikanten en arrogante boekhouders. Er zijn zelfverzekerde straatvechters en zelfverzekerde corpsballen.

Wat voor mannen vind je nou écht leuk?
Misschien dat je bij een psycholoog zou kunnen uitvinden waarom je je (vermeende) spiegelbeeld zoekt.
Als zo'n ik-weet-ik-wil-man nou bier-en-tieten wil, is het dan ook jouw type man? Of is het pas jouw type als hij een baan ambieert waarmee hij grof geld kan verdienen? Of als het zijn doel is om de wereld iets beter te maken en hij gaat waterputten graven in een derde wereld land?
Ik sluit mij aan bij korenwolf: kun jij het type man waar jij op valt wat specifieker beschrijven?

- het brallende type die zichzelf als 'zelfstandig ondernemer' omschrijven en vervolgens het ene na het andere luchtkasteel bouwen vanuit de omgebouwde garage van pa en ma?

- het zwijgzame type dat 'subtiel' de platina card op tafel legt bij het afrekenen?

- de enthousiasteling met maar een gespreksonderwerp?

- de idealist wie geen brug te ver is?
hahaha lemoos, kan je er ook wat leukere keuzes tussen zetten?
wij slapen nooit.
Ik wil ook wel graag plaatjes dames
dit komt heel erg in de buurt maar ik zal het even beter omschrijvenquote:lemoos2 schreef op 08 april 2014 @ 21:16:

Ik sluit mij aan bij korenwolf: kun jij het type man waar jij op valt wat specifieker beschrijven?

- het brallende type die zichzelf als 'zelfstandig ondernemer' omschrijven en vervolgens het ene na het andere luchtkasteel bouwen vanuit de omgebouwde garage van pa en ma?

- het zwijgzame type dat 'subtiel' de platina card op tafel legt bij het afrekenen?

- de enthousiasteling met maar een gespreksonderwerp?

- de idealist wie geen brug te ver is?
de subtiele patser past ook wel in het rijtje.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 08 april 2014 @ 21:23:

hahaha lemoos, kan je er ook wat leukere keuzes tussen zetten?

Speciaal voor jou:

- de mysterieuze redder in nood: het type dat daadkrachtig een einde maakt aan iedere voorkomende bedreiging op een hoffelijke wijze en weer van het toneel verdwijnt met een knipoog

- de jolige vent: geeft rondjes aan het hele café en voorziet bedienend personeel van royale fooien.

- het stellige type. Kom niet aan zijn heilige huisjes, voor de rest maakt het allemaal niets uit.

- de 'schavuit': door bravoure en spitsvondigheden komt hij met dingen weg waar anderen enkel een mep/vuist incasseren
Vlak de academische wereld ook niet uit.... T'ziet er vaak niet uit, maar soms ook weer wel...
Ik ben n schavuit!
ik ga voor de mysterieuze redder in nood.

daar heb je tenminste geen last van.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 08 april 2014 @ 21:31:

ik ga voor de mysterieuze redder in nood.

daar heb je tenminste geen last van.Maar ze zijn wel potentieel lastig. Als je vragend kijkt bij de knipoog, blijven ze plakken... Hebben wel erkenning voor de opoffering nodig of een andere dankbetuiging.
http://www.upworthy.com/a ... ity-of-love?g=2&c=reccon1

Love shits. Stel je ideeën bij en blijf lachen ;)
Maar ze zijn wel potentieel lastig. Als je vragend kijkt bij de knipoog, blijven ze plakken... Hebben wel erkenning voor de opoffering nodig of een andere dankbetuiging.[/quote]

he gatver nee, laat dan maar zitten.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven