Jongensnamen topic
zaterdag 5 april 2014 om 20:03
quote:emma77emma schreef op zaterdag 05 april 2014 19:58 Matroesjka, Vidar vind ik niet zo heel erg leuk. Ik zou het zo uitspreken als dat het er staat.
Mocht ik ooit nog een zoon krijgen, dan ga ik hem waarschijnlijk Julius noemen. Zo'n leuke naam!
Ja Julius is leuk!
(Beetje jammer van Julius Jaspers )
Mocht ik ooit nog een zoon krijgen, dan ga ik hem waarschijnlijk Julius noemen. Zo'n leuke naam!
Ja Julius is leuk!
(Beetje jammer van Julius Jaspers )
Geniet van elke dag!
maandag 7 april 2014 om 21:11
wat een leuk topic is dit toch .
Wij weten sinds 1,5 week dat we een jongetje krijgen! Ik ben nu 21 weken zwanger dus we hebben nog wel eventjes, maar ik vind het ook zo moeilijk!
Ik heb wat namen die ik leuk vind, maar we weten nog niet of DE naam erbij staat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Casper
Oscar
Oliver
Ferris
Morris
Nolan
Timo
wat vinden jullie van het rijtje?
Misschien nog suggesties?
alvast bedankt!
Wij weten sinds 1,5 week dat we een jongetje krijgen! Ik ben nu 21 weken zwanger dus we hebben nog wel eventjes, maar ik vind het ook zo moeilijk!
Ik heb wat namen die ik leuk vind, maar we weten nog niet of DE naam erbij staat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Casper
Oscar
Oliver
Ferris
Morris
Nolan
Timo
wat vinden jullie van het rijtje?
Misschien nog suggesties?
dinsdag 8 april 2014 om 19:09
Thanks!
Van jullie lijstje vind ik Fender, Owen, Novan en Milo ook leuk!
vriend vindt Morris bij nader inzien toch niets zei hij net.. Balen want ik vind hem zelf wel leuk.
Op dit moment neigen we het meest naar Casper maar ik weet niet of ik deze naam te gewoontjes vind... Beschouwen jullie de naam Casper al gewoontjes?
Miss shopping, ben wel benieuwd hoe jullie zoontje nu heet! Of hebben jullie uiteindelijk een dochter gekregen ?
vriend vindt Morris bij nader inzien toch niets zei hij net.. Balen want ik vind hem zelf wel leuk.
Op dit moment neigen we het meest naar Casper maar ik weet niet of ik deze naam te gewoontjes vind... Beschouwen jullie de naam Casper al gewoontjes?
Miss shopping, ben wel benieuwd hoe jullie zoontje nu heet! Of hebben jullie uiteindelijk een dochter gekregen ?
dinsdag 8 april 2014 om 19:12
quote:eetstokje schreef op dinsdag 08 april 2014 19:09 Thanks!
Miss shopping, ben wel benieuwd hoe jullie zoontje nu heet! Of hebben jullie uiteindelijk een dochter gekregen ? Casper is leuk hoor. Geen top 100 volgens mij. En Cas als afkorting ook. Fender is dan "Fen" ofzo. Kijk anders in de svb lijst hoeveel die gegeven is in 2013..
Miss shopping, ben wel benieuwd hoe jullie zoontje nu heet! Of hebben jullie uiteindelijk een dochter gekregen ? Casper is leuk hoor. Geen top 100 volgens mij. En Cas als afkorting ook. Fender is dan "Fen" ofzo. Kijk anders in de svb lijst hoeveel die gegeven is in 2013..
Geniet van elke dag!
woensdag 9 april 2014 om 09:11
Wekelijks kom ik een moeder met haar zoontje tegen waarvan het me maar niet lukte de naam van het kind goed te verstaan. Het klinkt alsof ze een rochel op moet hoesten. Nu, na wat googlen, denk ik dat het Garnt is. Is dit nou zo'n oudhollandsche naam die je moet waarderen of is het gewoon zo verschrikkelijk als het klinkt?