Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
quote:modus_ schreef op 07 april 2014 @ 21:32:

Dank Bubbelwijn! Dan hoef ik het zelf niet goed te praten

Geen dank, je wilt niet weten hoeveel smoezen ik heb om dure aankopen goed te praten.

- ik verkoop het weer goed op Marktplaats

- tweede kind kan het ook aan.

- ze groeien nu niet meer zo snel, doen er dus langer mee.

- ik heb extra gewerkt, mag nu wat meer uitgeven.

- kind heeft zwemdiploma, goed rapport

- we hebben een feestje, waarbij ik wil dat ze er extra leuk uitziet.

- een enorme groeispurt (jaja) en heeft per direct kleren nodig.

- het is opeens heel warm buiten, die dikke kleding kan echt niet meer.

Mijn man boeit het geen bal, en we kunnen het betalen. Dus voor wie ik dit dan eigenlijk probeer goed te praten...geen idee.
Herkenbaar Bubbelwijn. Mijn vriend vroeg zich vandaag alleen af waarom peuterzoon zoveel korte broeken nodig heeft, aangezien ik er nu vier 6 heb gekocht (waarvan de goedkoopste retour gaat want niet leuk genoeg). En de redenen van jouw lijstje gebruik ik ook. En we kunnen het inderdaad betalen, en het interesseert mijn vriend ook geen bal.
Als ik er goed over nadenk koop ik eigenlijk best weinig! NYC koopt volgens mij veel meer.
Lemoos koopt volgens mij nóg meer.
Ben ernstig in dubio over de korte jumpsuit die DH heeft gepost. Kost nu maar 13,95, maar vind dan in verhouding de verzendkosten zo hoog. Heb al wel 10x op de site gekeken. Ik kan ook geen stenen winkel vinden die dit merk verkoopt. Ik kom hier sowieso veel merken tegen die ik niet kende.
quote:NYC schreef op 07 april 2014 @ 22:01:

Lemoos koopt volgens mij nóg meer.

Ja maar, ja maar....ik maak ook veel zelf hè, dat scheelt *kuch*

Dat is mijn smoes, ik heb het origineel nodig om na te kunnen maken . Die smoes is ook meer voor mijzelf
Ander excuus: zoon is smal en die kleding is gewoon duurder. Hij past de kleding van H&M en Hema niet (dat is wel echt zo trouwens). En die winkels zijn relatief duur want kan ik niet op MP weer verkopen dus uiteindelijk is het goedkoper om dure merkkleding te kopen in de uitverkoop (moet ik het alleen wel verkopen).
@golfje: gewoon doen! Beter mee verlegen dan om verlegen zei mijn Oma altijd. En samen met de verzendkosten heb je nog steeds een koopje. En het verkoopt vast goed op MP als je kind er uit is gegroeid en je kind heeft het nodig
Hoi meiden,

Ineens gigadruk gehad de afgelopen twee weken. Ineens een baan! Dus superleuk maar ikheb heeeel veel gemist. Ik ga dus gewoon vanaf deze post meelezen
Wat leuk, Bengelie! Gefeliciteerd!

Ik koop helemaal niet zo veel, hoor. Man daarentegen.. is net terug uit de UK met wat suggesties

De jas is helaas echt veel te groot. Man had de kleinste gekocht die er hing, maar die is op zijn vroegst voor volgend jaar pas.
Gefeliciteerd Bengelie!

En leuke dingen Lewbowski, van Gap?
Ja, Gap. Online is ook te bestellen natuurlijk, maar hij was er toch.. Vooral de trui bevalt goed, lekker zacht, neutrale kleur. Echte mini-me trui
Zo'n lunchpakketje betaalt zich gelijk terug hè
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Trui is leuk, past alleen niet bij zoon. Die heeft niet genoeg contrast in huid en haarkleur

Bedankt voor de felicitaties
Mijn man had ook uit de VS kleding meegenomen. Twee shirts voor de jongens. Allebei maat 7 LOL en hij had ook nog schattige dingen voor ons meisje meegenomen.

Het was alleen wel maat 4T.

Dus het ligt voorlopig nog even in de kast allemaal
Gefeliciteerd bengelie! Wat goed

Lebo : niet helemaal mijn smaak de romper vind ik wel leuk!

Liubi : haha, maat 4! Dat duurt nog wel even. Ik heb hier schoenen staan, maat 28. Dat duurt ook nog wel een tijdje.

Had jij trouwens nog interesse in die teva sandaaltjes? Over de prijs kunnen we onderhandelen hoor
quote:Nouschi schreef op 08 april 2014 @ 11:48:

Zo'n lunchpakketje betaalt zich gelijk terug hè

Moet ik echt wel wat meer voor doen hoor

Dochter is ook wel een beetje blekerig, en zelf kan ik die kleur ook niet echt hebben. Misschien wat blush erbij op doen? Ze heeft sinds gisteren ook nagellak op, als beloning voor het niet bijten! Trots dat ze is.

Lol Liubi een beetje zoals hier dus. Man zag wel dat het iets te groot was, maar niet helemaal hóeveel te groot.
quote:Lebowski schreef op 08 april 2014 @ 12:31:

[...]

Moet ik echt wel wat meer voor doen hoor

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ook avondeten!
quote:Lebowski schreef op 08 april 2014 @ 13:19:

Ook avondeten! ja ja.
Zo, even klagen,

ik heb op 28.3 bij rainbowbasics besteld, en nog steeds niets, eindelijk een reactie vandaag.

2 van de shirts zijn niet meer leverbaar. (ja, dan moet je ook geen week wachten he).

Het is dat ik neefje en nichtje een shirtje beloofd heb, maar ik heb het wel een beetje met ze geschoten eerlijk gezegd. Dit is wel de laatste keer dat ik daar bestel, dan mogen de shirtjes straks nog wel de meest mooie kwaliteit zijn maar dit slome gedoe is niets voor mij
Lebowski, die jas is best leuk. Zal denk ik wel een outfit kunnen maken of breken qua kleur.
Best leuk? Ik vind m heel leuk, heb m zelf uitgekozen hij is alleen veel te groot!

Balen Teuntje, ik heb er onlangs twee keer besteld en had t echt zo binnen. Ze zullen wel een beetje op hun eindje lopen (maar dan nog is het niet netjes hoor).
Gefeliciteerd, Bengelie!

Romper van Lebowski vind ik leuk! Ik kom de laatste tijd vrij veel kleding met walvissen erop tegen. Leuk!

Hier heeft zoon vandaag voor het eerst een Lipfish shirt aan. Een rode met een groene kikker. Ik wil meer van Lipfish!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven