Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Handig mischien een handleiding voor mannen en vrouwen die een sv hebben of willen.
@ Ridder, heb jij dan als man zijnde ook last van onzekerheden wat betreft jouw sv?
Hoe deden wij dat vroeger ?!

Mijn eerste gsm dateert ergens van eind 1998 en in mijn huis had ik pas internetaansluiting begin 2000.

En toch ....
Jaja.. ik ben zwak. sterker nog; meer dan zwak. Tot een uur of 15 lukte het aardig de sms'jes te negeren. Maar toen ie sms'te dat ie in de buurt van het werk was en vroeg of ik zin had in een koel wit wijntje.. overstag.

Hij is duidelijk niet gewend om niet zijn zin te krijgen en ik, stommeling, ga daar nog gedeeltelijk in mee ook! Wel een afspraak later deze week laten schieten, maar niet eens omdat ik niet zou willen, maar omdat mijn werk het niet toelaat. Erg he? Heb me voorgenomen wat afstand te creeeren en nog geen week later lijk ik dat -als een tienermeisje -vergeten te zijn. "Gelukkig' heb ik zelf snel vakantie en is contact lastig. zijn vakantie was verhelderd voor mij; hopelijk is de mijne dat voor hem!

Maar pffffff, wat is die man toch lekker.
Handleiding? Stop beating around the bush ladies en verwacht niet van een SV (zeker niet van een GM) dat ie boven op zijn telefoon zit en ieder SMSje beantwoord. Als je echt reactie wilt - geile SMSjes sturen met een concreet voorstel, werkt altijd.
Engel, wat is dat dat wij overal in mee gaan?

Ik heb er eigenlijk genoeg van om zijn ego te blijven strelen. Het lijkt wel alsof ik mijn leven aan zijn leven moet aanpassen, niet goed. Maar zo denk ik er nu over.

Ik ben nog niet zover om te zeggen dat ik er mee stop, maar ik blijf maar heen en weer geslingerd worden. Het is zo aantrekken-afstoten.
Heen en weer geslingerd worden en het aantrekken en afstoten.

Herkenbaar.

Is dat het wat het zo leuk maakt?
quote:LadyChatterley schreef op 01 juli 2008 @ 23:47:

Handleiding? Stop beating around the bush ladies en verwacht niet van een SV (zeker niet van een GM) dat ie boven op zijn telefoon zit en ieder SMSje beantwoord. Als je echt reactie wilt - geile SMSjes sturen met een concreet voorstel, werkt altijd.

Net even getest - zo'n smsje met zeer concreet voorstel voor over een uurtje.... en jawel, kreeg direct een antwoord! Lukt jammergenoeg niet want zijn nr1 is in de buurt.

Ik heb wel de verleiding weerstaan om verder te sms-en.

En dat voelt ook goed. Al had ik liever hem gevoeld....

Troost me met de gedachte dat het maar een test was
Ik denk wel dat dat meer spanning geeft. Op den duur weet je toch wel of degene gaat reageren. Maar het is zeker vermoeiend!
aantrekken - afstoten inderdaad, absoluut herkenbaar!

Mijn sv formuleerde (ja dat kan hij ook errruuuggg goed) dat onlangs prachtig. In verband met herkenbaarheid durf ik het hier niet te citeren, jammer jammer.

Volgens mij hebben we M/V dat allemaal op een bepaalde manier. komt misschien ook omdat je te weinig contact hebt om elkaar echt goed te leren kennen. Iedere keer krijg je een bladzijtje handleiding, maar ja..... het is zo'n dik boek!

mmm, ga toch m'n mail checken.... dom dom dom, maar doe het wel....
Ja dat is heel lastig je hebt te weinig contact om elkaar goed te leren kennen.

Heel lastig als het even anders loopt vind ik.

Je zoekt er zo wat achter.

En me mail check ik heel vaak..........
@ridder. Wat noem je heel vaak?

Heb je een speciaal mailadres alleen voor sv? Ik wel en dat is niet echt handig, want dan valt het helemaal zo tegen als er 'weer' niks is. 50x op ververs klikken lijkt veel, maar kun je ook in 10 minuten doen, nietwaar?

o, geen mail dus..... eh, nog niet
Nou vaak 50 keer per dag? Goed mogelijk ja.

Ik heb geen speciaal mailadres allen voor sv.

Het is wel een prive mailadres, ik heb ook een mailadres waar iedereen die mij kent zijn mail naar toe stuurt.

Die kijk ik weinig na.

Nee mail voor mij ook maar dat komt wel......
Je laatste zinnetje snap ik niet helemaal.

Ook zoiets: omdat ik jou verder niet ken, vind ik dat niet erg. Maar als mijn sv zoiets doet, dan ga ik het helemaal lopen analyseren en van alle kanten bekijken... wat bedoelt hij nou????

Vreselijk wat een energie je stopt in onzinnige dingen eigenlijk.... of is dat gewoon dom en zielig?

eh, wat bedoelde je nou....
Oh, het valt kennelijk met mij dus nog mee! Jullie zijn gelukkig ook heel erg .

Oké, ik check heel vaak mijn mail, maar weet geloof ik al veilloos wanneer er ook echt mail is... of er is gewoon vaak mail, kan ook.

Maar hoe zit dat bij jullie dan, moeten jullie ook vaak wat wegklikken als nr.1 in de buurt is? Ik vind dat af en toe best lastig hoor, zit niet in een aparte computerkamer, maar de laptop staat gewoon op tafel (of zelfs buiten als het lekker weer is ). Of mailen jullie vooral op je werk?
quote:tonic schreef op 02 juli 2008 @ 11:15:

Je laatste zinnetje snap ik niet helemaal.

Ook zoiets: omdat ik jou verder niet ken, vind ik dat niet erg. Maar als mijn sv zoiets doet, dan ga ik het helemaal lopen analyseren en van alle kanten bekijken... wat bedoelt hij nou????

Vreselijk wat een energie je stopt in onzinnige dingen eigenlijk.... of is dat gewoon dom en zielig?

eh, wat bedoelde je nou....

Niets speciaals ik weet dat er een mailtje komt vandaag.

En analyseren is ook heel vermoeiend gewoon vragen wat hij bedoeld, is stukken makkelijker.
quote:Girl_Next_Door schreef op 02 juli 2008 @ 11:19:

Oh, het valt kennelijk met mij dus nog mee! Jullie zijn gelukkig ook heel erg .

Oké, ik check heel vaak mijn mail, maar weet geloof ik al veilloos wanneer er ook echt mail is... of er is gewoon vaak mail, kan ook.

Maar hoe zit dat bij jullie dan, moeten jullie ook vaak wat wegklikken als nr.1 in de buurt is? Ik vind dat af en toe best lastig hoor, zit niet in een aparte computerkamer, maar de laptop staat gewoon op tafel (of zelfs buiten als het lekker weer is ). Of

mailen jullie vooral op je werk?

Nee thuis en ook op msn.

Ik heb dus ook een aparte pckamer en soms moet ik dan msn wegklikken.

Dat weet mij sv en het gebeurd andersom ook en voelt echt waardeloos.
@mac123: ja wat is dat he, waarom wij er in meegaan?

Zou het je niet kunnen vertellen. Breek mijn hoofd er wel eens over, want sv is zeker niet het type waar ik normaal op zou vallen. Normaliter laat ik niet met me spotten maar zodra hij in beeld komt lijkt mijn herseninhoud niet meer normaal te fungeren.En hij heeft de vervelende gave dit feilloos te zien!

Mijn signaal van het niet reageren op zijn sms'jes heeft hij overigens begrepen. Vandaag stil. Vind ik OOK weer niet leuk! Van 40 sms'jes naar 0 is weer het andere uiterste. mannen!
Ik heb een eigen comp. En ik verwacht geen mail. Sms of msn is de communicatie.
Wegklikken moet ik voorkomen, nr1 is daar zeer gevoelig voor. Moet heel voorzichtig zijn.

Hebben computers tegenover elkaar staan. Het gebeurt dat ik met stalen gezicht tegenover hem zitten mailen, net alsof aan het werk, maar eigenlijk met sv. Is vreselijk opwindend - maar voel me ook schuldig.

Op m'n werk kunnen collega's soms mijn scherm zien - dan heb ik een heel klein venstertje open staan om te zien of ik mail heb, lees ik regel voor regel, haha. Is niet ideaal.

@GND Hoe vaak krijg jij mail dan? Dagelijks of minder?
Hahahahah maar het is ook wel eens lastig met vrouwen.

Ze zeggen soms het ene en bedoelen het andere.
Op momenten dat er sex in beeld komt, ben ik ook niet meer in staat een gesprek te voeren, kan ik alleen daar aan denken.

Ik laat ook alles vallen als hij nu voorstelt sex te hebben (nu heb ik ook niet veel anders te doen) en andersom doet hij dat niet. Al weet ik inmiddels wel op welke momenten ik hem kan 'bespelen'.
Ik weet het.. haha! Maar het leuke is wel dat wij elkaar 'kunnen bespelen'. Blijft een heerlijke wisselwerking/spel en denk wel dat dat de kracht is van een sv''tje (voor beiden)

Dus duidelijk op zoek naar een goede balans, en dat is soms lastig! Wil wat meer afstand omdat ik besef dat dat het meest verstandige is, maar verstand en gevoel sluiten niet altijd goed aan.

En het mooie weer is ook niet bevorderlijk om standvastig te blijven..

enne tav mail; heb een mobiel waarmee ik mijn hotmail kan checken, werkt meer dan uitstekend! Bleef mijn mail checken op een gegeven moment. Baalde er soms zelfs van als ik een middag weg was en niet bij een pc in de buurt was.. hoezo verslaafd?
quote:tonic schreef op 02 juli 2008 @ 11:36:

Wegklikken moet ik voorkomen, nr1 is daar zeer gevoelig voor. Moet heel voorzichtig zijn.

Hebben computers tegenover elkaar staan. Het gebeurt dat ik met stalen gezicht tegenover hem zitten mailen, net alsof aan het werk, maar eigenlijk met sv. Is vreselijk opwindend - maar voel me ook schuldig.

Op m'n werk kunnen collega's soms mijn scherm zien - dan heb ik een heel klein venstertje open staan om te zien of ik mail heb, lees ik regel voor regel, haha. Is niet ideaal.

@GND Hoe vaak krijg jij mail dan? Dagelijks of minder?

Haha, van die computers tegenover elkaar ken ik... soms echt moeilijk niet vreselijk te gaan grijnzen.

Krijg de laatste tijd dagelijks mail... (een aantal per dag ).
Ik ken dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven