parenclub
donderdag 10 april 2014 om 17:42
wou hier even op ingaan, ik heb in het verleden ook een paar jaar geswingd en met anderen clubs gedaan, nu heb ik een vaste relatie met een man waar ik enorm veel van hou en op zijn vraag om naar een club te gaan was ik heel verrast, er zijn veel gesprekken aan vooraf gegaan, zo gaan wij daar bv tot nu toe gewoon onder ons twee lekker vrijen, de mogelijk staat open maar geen van ons twee heeft er behoefte aan om sex met anderen te beleven en in hoeve de bornedries waar wij gaan zijn er zo wel meer koppels, voor de kick , extra toevoeging van hun relatie fijne manier van uitgaan omdat er idd mogelijkheid is tot meer indien gewenst, nu deze club is ook ideaal voor beginners, er zijn drie ruimtes die je ook echt kan afsluiten, anderen kunnen je dan wel zien maar niet aan je, en die ruimtes worden ook druk gebruikt, wij geven er al lang niet meer om en maakt niet uit welke ruimte wij hebben, het gaat om ons en om het genot, enige wat ik jammer vind, ik zou wel heel graag met een andere vrouw iets hebben daar maar steevast moet je de man er ook bij nemen en daar heb ik geen zin in, wat mijn partner mij geeft daar kan geen andere man aan tippen, ik hoor van mijn vrienden waarom ga je dan naar zo een club als je niet mengt met anderen, gewoon voor de fun, goedkoop uitgaan zonder taboes, je moet niet zozeer op je woorden letten, en als je bij ons op een zaterdag gaat wanneer het alleen voor koppels is, dan zie je ook veel meer jongeren verschijnen, kortom wij genieten ook zonder anderen daar van sex al blijft mijn verlangen soms om ook met een vrouw te spelen daar,
donderdag 10 april 2014 om 18:27
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 april 2014 @ 17:52:
En je vraag is?
- hoe ze aan een lekker wijf komt .
- hoe je een partner van een lekker wijf het bos instuurt zonder dat hij denkt dat hij wordt afgewezen.
- of wij het vinden kunnen dat je in een manege niets met anderen doet.
Denk ik.
En je vraag is?
- hoe ze aan een lekker wijf komt .
- hoe je een partner van een lekker wijf het bos instuurt zonder dat hij denkt dat hij wordt afgewezen.
- of wij het vinden kunnen dat je in een manege niets met anderen doet.
Denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 10 april 2014 om 19:08
donderdag 10 april 2014 om 19:10
quote:ginchic schreef op 10 april 2014 @ 19:08:
nee, wou gewoon laten weten wat mijn ervaring daar was, maar blijkbaar mag dat hier niet gezien de soms nogal onbeleefde reacties, weer een les bijgeleerd.
[...]
Ja, hoor, dat mag wel. Maar misschien was het handiger geweest in het bestaande topic over clubs etc.
Nu open je een topic en er komt geen vraag, geen stelling, helemaal niks. Wat had je dan verwacht als reacties?
nee, wou gewoon laten weten wat mijn ervaring daar was, maar blijkbaar mag dat hier niet gezien de soms nogal onbeleefde reacties, weer een les bijgeleerd.
[...]
Ja, hoor, dat mag wel. Maar misschien was het handiger geweest in het bestaande topic over clubs etc.
Nu open je een topic en er komt geen vraag, geen stelling, helemaal niks. Wat had je dan verwacht als reacties?
donderdag 10 april 2014 om 19:15
Je had al andere ( of geen ) reacties gehad als je je openingspost af had gesloten met bijv.
- hebben jullie dat ook; dat je de mannen van stellen vaak niet leuk vindt?
- vinden jullie het vervelend, als er - te veel - stellen in een club zijn die van te voren al weten dat ze niets met anderen willen?
-laat jij je vent alleen aan de bar achter als een leuk stel je mee naar boven vraagt?
-welke club is jullie favoriet?
- hebben jullie dat ook; dat je de mannen van stellen vaak niet leuk vindt?
- vinden jullie het vervelend, als er - te veel - stellen in een club zijn die van te voren al weten dat ze niets met anderen willen?
-laat jij je vent alleen aan de bar achter als een leuk stel je mee naar boven vraagt?
-welke club is jullie favoriet?
donderdag 10 april 2014 om 19:18
dacht dat ik dat gedaan had, ik reageer niet zo heel dikwijls op dingen die ik hier lees, sorry als ik het verkeerd heb aangepakt, zal wel twee keer nadenken eer ik weer reageer
,quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 april 2014 @ 19:10:
[...]
,quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 april 2014 @ 19:10:
[...]