Kans op zwangerschap?
woensdag 9 april 2014 om 20:06
Ik en mijn vriendin hebben seks met enkel de pil gehad tijdens de stopweek van de tweede strip. Maar we maken ons zorgen omdat ze tijdens de stopweek nog haar regels en enkele dagen ervoor ook nog regels had. Is hierdoor een kans op zwangerschap?
Ze neemt haar pil correct, maar door het verschijnen van die regels tijdens en voor de stopweek. Maken we ons zorgen...
Alvast bedankt!
Ze neemt haar pil correct, maar door het verschijnen van die regels tijdens en voor de stopweek. Maken we ons zorgen...
Alvast bedankt!
woensdag 9 april 2014 om 20:10
A. Een zwangerschap wordt aangetoond met een test, niet met een topic.
B. Dat betekent 20€ voor de ZWB
C. Ze moet nog wennen aan de pil, dat kan. Zolang ze de pil volgens de voorschriften slikt, is de kans op zwangerschap heel heel heel klein.
D. Dit soort dingen moet je eigenlijk gewoon weten voor je seks hebt.
E. Gebruik er een condoom bij, (nog) meer zekerheid, en geen SOA ook.
B. Dat betekent 20€ voor de ZWB
C. Ze moet nog wennen aan de pil, dat kan. Zolang ze de pil volgens de voorschriften slikt, is de kans op zwangerschap heel heel heel klein.
D. Dit soort dingen moet je eigenlijk gewoon weten voor je seks hebt.
E. Gebruik er een condoom bij, (nog) meer zekerheid, en geen SOA ook.
woensdag 9 april 2014 om 20:11
woensdag 9 april 2014 om 20:19
quote:theweeknd schreef op woensdag 09 april 2014 20:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Summerdance in "Kans op zwangerschap?"" class="messagelink">Summerdance schreef op 09 april 2014 @ 20:10</a>:</b>
*zucht*
Zitten er geen bijsluiters meer bij anticonceptiepillen?
De anticonceptiepil is vanaf dag 1 veilig maar alleen als je op de eerste dag van je menstruatie met de pil begint.</div></blockquote>We maakten ons zorgen door het verschijnen van die regels... Das normaal in de stopweek
*zucht*
Zitten er geen bijsluiters meer bij anticonceptiepillen?
De anticonceptiepil is vanaf dag 1 veilig maar alleen als je op de eerste dag van je menstruatie met de pil begint.</div></blockquote>We maakten ons zorgen door het verschijnen van die regels... Das normaal in de stopweek
Geniet van elke dag!
woensdag 9 april 2014 om 21:06
quote:theweeknd schreef op 09 april 2014 @ 20:11:
[...]
We maakten ons zorgen door het verschijnen van die regels...
Als jullie je daar zorgen om maken zijn jullie beide overduidelijk te jong voor seks!
Want jullie hebben beide geen idee hoe vrouwelijk lichaam werkt blijkbaar
[...]
We maakten ons zorgen door het verschijnen van die regels...
Als jullie je daar zorgen om maken zijn jullie beide overduidelijk te jong voor seks!
Want jullie hebben beide geen idee hoe vrouwelijk lichaam werkt blijkbaar
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 9 april 2014 om 21:34
woensdag 9 april 2014 om 21:36
Ik vind het best heftig om te lezen dat jullie, TO + vriendin, geen idee hebben hoe het menselijk lichaam werkt en anticonceptie
Niet lullig bedoeld maar hemel...
Dit is het tweede topic vandaag van een poster die geen idee weet hoe het menselijk lichaam werkt qua reproductie en wel seks heeft
Waar zijn de ouders, waar is de uitleg van school, waar is de arts die de ac voorschreef?
Dit is het tweede topic vandaag van een poster die geen idee weet hoe het menselijk lichaam werkt qua reproductie en wel seks heeft
Waar zijn de ouders, waar is de uitleg van school, waar is de arts die de ac voorschreef?
Je bent zelf een theepot
woensdag 9 april 2014 om 21:38
quote:theweeknd schreef op woensdag 09 april 2014 21:34 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Summerdance in "Kans op zwangerschap?"" class="messagelink">Summerdance schreef op 09 april 2014 @ 21:06</a>:</b>
[...]
Want jullie hebben beide geen idee hoe vrouwelijk lichaam werkt blijkbaar</div></blockquote>Het punt is net dat ze regels heeft gehad wanneer ze die niet zou moeten hebben. Als ze toen wel de pil slikte volgens schema is er niets aan de hand. Maar dat kan je ook in de bijsluiter lezen.
[...]
Want jullie hebben beide geen idee hoe vrouwelijk lichaam werkt blijkbaar</div></blockquote>Het punt is net dat ze regels heeft gehad wanneer ze die niet zou moeten hebben. Als ze toen wel de pil slikte volgens schema is er niets aan de hand. Maar dat kan je ook in de bijsluiter lezen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 9 april 2014 om 21:40
quote:SuzanneSuus schreef op 09 april 2014 @ 21:36:
Ik vind het best heftig om te lezen dat jullie, TO + vriendin, geen idee hebben hoe het menselijk lichaam werkt en anticonceptie
We maken ons gewoon zorgen om die "doorbraakregels". We weten wel hoe het werkt en ze nam alles goed in. Maar ze heeft nu symptomen van zwangerschap dus we vragen ons af of het wel kan...Vandaar onze zorgen.
Ze nam ook de pil volgens schema!
We maken ons gewoon zorgen om die "doorbraakregels". We weten wel hoe het werkt en ze nam alles goed in. Maar ze heeft nu symptomen van zwangerschap dus we vragen ons af of het wel kan...Vandaar onze zorgen.
Ze nam ook de pil volgens schema!
donderdag 10 april 2014 om 19:43
quote:Trotter schreef op 10 april 2014 @ 08:30:
[...]
En die symptomen zijn bloedingen tijdens de stopweek? Volgens mij moet je toch de bijsluiter nog een keer lezen.
Zei ik dat, dat de symptomen waren? Nee...Gevoelige borsten, hoofdpijn en misselijkheid.
Sommigen kunnen hier nogal snel conclusies trekken --'
[...]
En die symptomen zijn bloedingen tijdens de stopweek? Volgens mij moet je toch de bijsluiter nog een keer lezen.
Zei ik dat, dat de symptomen waren? Nee...Gevoelige borsten, hoofdpijn en misselijkheid.
donderdag 10 april 2014 om 19:53
quote:theweeknd schreef op 10 april 2014 @ 19:43:
[...]
Ah,...precies een beetje wat ik heb tussen twee pilstrippen door
En geloof mij maar. ik ben echt NIET zwanger
Nooit geweest ook
[...]
Ah,...precies een beetje wat ik heb tussen twee pilstrippen door
En geloof mij maar. ik ben echt NIET zwanger
Nooit geweest ook
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!