Kans op zwangerschap?

09-04-2014 20:06 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn vriendin hebben seks met enkel de pil gehad tijdens de stopweek van de tweede strip. Maar we maken ons zorgen omdat ze tijdens de stopweek nog haar regels en enkele dagen ervoor ook nog regels had. Is hierdoor een kans op zwangerschap?

Ze neemt haar pil correct, maar door het verschijnen van die regels tijdens en voor de stopweek. Maken we ons zorgen...

Alvast bedankt!
Seks met de pil?!
quote:nucky schreef op 09 april 2014 @ 20:07:

Seks met de pil?!Als voorbehoedsmiddel dus enkel de pil. (Deso 20)...
*zucht*

Zitten er geen bijsluiters meer bij anticonceptiepillen?

De anticonceptiepil is vanaf dag 1 veilig maar alleen als je op de eerste dag van je menstruatie met de pil begint.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
A. Een zwangerschap wordt aangetoond met een test, niet met een topic.

B. Dat betekent 20€ voor de ZWB

C. Ze moet nog wennen aan de pil, dat kan. Zolang ze de pil volgens de voorschriften slikt, is de kans op zwangerschap heel heel heel klein.

D. Dit soort dingen moet je eigenlijk gewoon weten voor je seks hebt.

E. Gebruik er een condoom bij, (nog) meer zekerheid, en geen SOA ook.
De pil werkt de hele maand. Dus ook tijdens de stopweek is er geen kans op zwangerschap. Lees de bijsluiter maar eens van A tot z.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Summerdance schreef op 09 april 2014 @ 20:10:

*zucht*

De anticonceptiepil is vanaf dag 1 veilig maar alleen als je op de eerste dag van je menstruatie met de pil begint.We maakten ons zorgen door het verschijnen van die regels...
quote:theweeknd schreef op woensdag 09 april 2014 20:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Summerdance in "Kans op zwangerschap?"" class="messagelink">Summerdance schreef op 09 april 2014 @ 20:10</a>:</b>

*zucht*

De anticonceptiepil is vanaf dag 1 veilig maar alleen als je op de eerste dag van je menstruatie met de pil begint.</div></blockquote>We maakten ons zorgen door het verschijnen van die regels... Das normaal in de stopweek
Geniet van elke dag!
Als ze voor de stopweek ook al wat bloedde kunnen dat doorbraakbloedingen zijn. Geen probleem, is heel normaal en dat verhoogd de kans op zwangerschap niet als ze de pil correct inneemt.
quote:theweeknd schreef op 09 april 2014 @ 20:11:

[...]

We maakten ons zorgen door het verschijnen van die regels...

Als jullie je daar zorgen om maken zijn jullie beide overduidelijk te jong voor seks!

Want jullie hebben beide geen idee hoe vrouwelijk lichaam werkt blijkbaar
Regels???
quote:gismo72 schreef op woensdag 09 april 2014 21:14 Regels???Vlaams voor ongesteld.
quote:Fame schreef op 09 april 2014 @ 21:16:

[...]

Vlaams voor ongesteld.aha. Dankje
quote:Summerdance schreef op 09 april 2014 @ 21:06:

[...]

Als jullie je daar zorgen om maken zijn jullie beide overduidelijk te jong voor seks!

Want jullie hebben beide geen idee hoe vrouwelijk lichaam werkt blijkbaarHet punt is net dat ze regels heeft gehad wanneer ze die niet zou moeten hebben.
Ik vind het best heftig om te lezen dat jullie, TO + vriendin, geen idee hebben hoe het menselijk lichaam werkt en anticonceptie

Niet lullig bedoeld maar hemel...

Dit is het tweede topic vandaag van een poster die geen idee weet hoe het menselijk lichaam werkt qua reproductie en wel seks heeft

Waar zijn de ouders, waar is de uitleg van school, waar is de arts die de ac voorschreef?
Je bent zelf een theepot
quote:theweeknd schreef op woensdag 09 april 2014 21:34 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Summerdance in "Kans op zwangerschap?"" class="messagelink">Summerdance schreef op 09 april 2014 @ 21:06</a>:</b>

[...]

Want jullie hebben beide geen idee hoe vrouwelijk lichaam werkt blijkbaar</div></blockquote>Het punt is net dat ze regels heeft gehad wanneer ze die niet zou moeten hebben. Als ze toen wel de pil slikte volgens schema is er niets aan de hand. Maar dat kan je ook in de bijsluiter lezen.
quote:SuzanneSuus schreef op 09 april 2014 @ 21:36:

Ik vind het best heftig om te lezen dat jullie, TO + vriendin, geen idee hebben hoe het menselijk lichaam werkt en anticonceptie

Niet lullig bedoeld maar hemel...

Dit is het tweede topic vandaag van een poster die geen idee weet hoe het menselijk lichaam werkt qua reproductie en wel seks heeft

Waar zijn de ouders, waar is de uitleg van school, waar is de arts die de ac voorschreef?

We maken ons gewoon zorgen om die "doorbraakregels". We weten wel hoe het werkt en ze nam alles goed in. Maar ze heeft nu symptomen van zwangerschap dus we vragen ons af of het wel kan...Vandaar onze zorgen.

Ze nam ook de pil volgens schema!
Ze heeft geen tekenen van een zwangerschap.
Je bent zelf een theepot
Als ze dan toch al tekenen heeft haal je toch gewoon even een testje voor der? Iedereen zegt hier namelijk hetzelfde en die lijk je niet te geloven.
quote:theweeknd schreef op 09 april 2014 @ 21:40:

Maar ze heeft nu symptomen van zwangerschap dus we vragen ons af of het wel kan...En die symptomen zijn bloedingen tijdens de stopweek? Volgens mij moet je toch de bijsluiter nog een keer lezen.
Symptomen van zwangerschap.

Misselijk ben je niet alleen tijdens zwangerschap.
quote:Trotter schreef op 10 april 2014 @ 08:30:

[...]

En die symptomen zijn bloedingen tijdens de stopweek? Volgens mij moet je toch de bijsluiter nog een keer lezen.

Zei ik dat, dat de symptomen waren? Nee...Gevoelige borsten, hoofdpijn en misselijkheid.

Sommigen kunnen hier nogal snel conclusies trekken --'
Je moet een beetje tussen de regels doorlezen.
maar dat heeft toch geen bal te maken met haar regels'? Logisch dat ze die heeft in haar stopweek, daar neem je die toch voor? Ik snap je vraag niet helemaal goed denk ik.
quote:theweeknd schreef op 10 april 2014 @ 19:43:

[...]

Zei ik dat, dat de symptomen waren? Nee...Gevoelige borsten, hoofdpijn en misselijkheid.

Sommigen kunnen hier nogal snel conclusies trekken --'

Ah,...precies een beetje wat ik heb tussen twee pilstrippen door

En geloof mij maar. ik ben echt NIET zwanger

Nooit geweest ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven