H&M t-shirts
zaterdag 12 april 2014 om 09:52
H&M heeft vaak leuke t-shirts met print zoals deze http://tablet.hm.com/nl/product/19054?article=19054-C en ik heb er een paar gekocht. Ze zijn heel goedkoop - ¤9,95 - dus misschien zit daar het probleem al. Ik heb namelijk in alle 3 de t-shirts na 1 dag dragen gaatjes zitten ter hoogte van mijn spijkerbroek gulp.
Heeft iemand ook ervaring met de kwaliteit van deze shirtjes? Is die zo slecht of ligt het misschien aan mijn spijkerbroek? Ik heb al zitten voelen maar kan geen scherp randje ontdekken ofzo. Maar wel gek toch? Ik verwacht niet dat die shirts jaren meegaan hoor maar langer dan 1 dag mag ik wel verwachten toch?
Heeft iemand ook ervaring met de kwaliteit van deze shirtjes? Is die zo slecht of ligt het misschien aan mijn spijkerbroek? Ik heb al zitten voelen maar kan geen scherp randje ontdekken ofzo. Maar wel gek toch? Ik verwacht niet dat die shirts jaren meegaan hoor maar langer dan 1 dag mag ik wel verwachten toch?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
zaterdag 12 april 2014 om 09:59
quote:eefje88 schreef op zaterdag 12 april 2014 09:57 Ik kreeg ook gaatjes in mijn shirtjes, omdat ik een tic had om door mijn shirtje te voelen of mijn gulp wel dichtzat, misschien doe jij dat ook onopgemerkt?
Dankje, nu weet ik hoe het bij mij komt, ik zit altijd te voelen of m'n gulp wel dicht zit.
Doe ik het niet staat hij standaard los
Dankje, nu weet ik hoe het bij mij komt, ik zit altijd te voelen of m'n gulp wel dicht zit.
Doe ik het niet staat hij standaard los
zaterdag 12 april 2014 om 10:32
quote:boannan schreef op zaterdag 12 april 2014 10:02 Ik denk niet dat ik aan m'n gulp zit maar ga er eens op letten. Frustrerend dat je het ook bij dure shirts hebt.Sta je misschien altijd met je buik tegen het aanrecht aan met koken? Dat je shirt dan tegen je gulp/knoop aandrukt en wanneer je beweegt deze gaat schuren?
zaterdag 12 april 2014 om 10:49
Ligt ook wel aan kwaliteit hoor.
Voorheen kocht ik best veel bij H&M.
Ik combineer het een beetje met duurdere kleding.
Maar heb laatst toch besloten om daar niet zo veel meer te kopen.
Heb nu tshirts van de We en de kwaliteit is voor hetzelfde geld echt zoveel beter.
Als je kijkt bij de Wehkamp wat een leuke shirts je daar kan kopen onder de 15 euro.
Dat H&M goedkoop is ben ik een beetje van af gestapt.
Voorheen kocht ik best veel bij H&M.
Ik combineer het een beetje met duurdere kleding.
Maar heb laatst toch besloten om daar niet zo veel meer te kopen.
Heb nu tshirts van de We en de kwaliteit is voor hetzelfde geld echt zoveel beter.
Als je kijkt bij de Wehkamp wat een leuke shirts je daar kan kopen onder de 15 euro.
Dat H&M goedkoop is ben ik een beetje van af gestapt.
zaterdag 12 april 2014 om 11:14
Ik ben juist erg tevreden over de shirts van H&M, terwijl ik de rest van de kleding niet goed vind.
Deze shirts gaan bij mij nooit kapot.
Duurdere shirts van Modstrom, of Samsoe&Samsoe gaan eerder kapot.
Gaten in shirts kunnen ook van de wasmachine komen. De rits van broeken of haakjes van BH's komen tegen de shirts aan.
BH's dus altijd in een zakje en broeken dichtritsen, voordat je ze in de wasmachine gooit.
Deze shirts gaan bij mij nooit kapot.
Duurdere shirts van Modstrom, of Samsoe&Samsoe gaan eerder kapot.
Gaten in shirts kunnen ook van de wasmachine komen. De rits van broeken of haakjes van BH's komen tegen de shirts aan.
BH's dus altijd in een zakje en broeken dichtritsen, voordat je ze in de wasmachine gooit.
zaterdag 12 april 2014 om 11:23
zaterdag 12 april 2014 om 11:25